Wikia

Pokepédia

Donphan Asha

Dyskusja0
2518stron na
tej wiki
Donphan Asha
Ash Donphan
サトシのドンファン Satoshi's Donfan
Informacje
Zdobyte jajko w Ekstremalne Pokémony
Miejsce złapania W pobliżu trasy 42
Płeć Nieznana
Umiejętność Nieznana
Aktualna lokalizacja W laboratorium profesora Oaka
Egg mini 231 mini 232 mini
Ten Pokémon spędził 2 odcinki w jajku i 198 odcinków jako Phanpy.
[[{{{gatunek}}}|Zobacz więcej informacji na temat tego gatunku]]
Donphan był szóstym Pokémonem złapanym przez Asha w trakcie podróży po Johto.

Historia

Johto

Ash otrzymał jako Phanpy'ego jako nagrodę w odcinku Ekstremalne Pokémony po wygraniu wyścigu. Wykluło się w odcinku Witaj, Phanpy!. Okazał się bardzo zabawnym Pokémonem.

Phanpy egg
Jajo Phanpy'ego
Rafi862Dodany przez Rafi862
Phanpy był najmłodszym Pokémonem w zespole Asha, choć jego moc składa się na jego brak doświadczenia. Przez większość podróży Asha przez Johto Phanpy był rzadko używany. Jego jedyną dużą bitwą był mecz przeciwko Dewgongowi Pryce'a w odcinku Zimny jak Pryce. Przegrał.

Phanpy odegrał ważną rolę w walce Asha z Macy w Srebrnej Konferencji w odcinku Miłość i walka. Walczył i pokonał jej Slugmę.

Ash zostawił Phanpy'ego w laboratorium profesora Oaka przed podróżą do Hoenn, ale powrócił do niego, gdy Ash podjął się walki w Strefie Walk.

Strefa Walk w Kanto

W odcinku Odwrócone napięcie, Phanpy walczył z mechanizmem Zespołu R i ewoluował w Donphana. Ash używał go w meczu z Lucy i jej Seviperem. Donphan stał się bardzo silnym wojownikiem, ale nadal zachował dziecięce zachowanie.

Donphan wrócił do laboratorium profesora Oaka, gdy Ash wyjechał do Sinnoh.

Sinnoh

File-Ash Phanpy
Phanpy
Rafi862Dodany przez Rafi862

Donphan pojawił się w odcinku Spotkanie ze starymi przyjaciółmi!, wraz z innymi Pokémonami Asha. W odcinku Opanujmy właściwy ruch!, Ash używał Donphana w walce z Conwayem w Konwaliowej Konferencji. Donphan był początkowo wezwany do walki z Shuckle'em i stoczył dobrą walkę, wykorzystując Walec, lecz Ash go zwrócił. Później walczył z Dusknoirem, ale ostatecznie został pokonany przez potężny Cios Cienia.

Osobowość i cechy

Jako Phanpy okazał się dość zabawny, przyjazny i energiczny, początkowo nie świadomy, że należy do Asha. Jednakże dojrzał po ewolucji w Donphana. W niektórych odcinków wykazano, że zachował przyjazną osobowość.

Donphan był początkowo jednym ze słabszych Pokémonów Asha, ale stopniowo stawał się coraz silniejszy.

Donphan na ogół jest lojalny wobec Asha i zawsze próbuje walczyć dla niego jak najlepiej.

Ruchy

Ciekawostki

  • Donphan to pierwszy ziemny Pokémon w posiadaniu Asha.

Zobacz też

  • Szukając więcej informacji na temat tego gatunku, zobacz Phanpy i Donphan.

Więcej od Wikii

Losowa wiki