Fandom

Pokémon Wiki

Don George

3143strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Don George
Don George.png
ドン・ジョージ Don George
Informacje
Płeć Męska
Miasto Różne
Region Unova
Debiut Klub Bitew Pokémonów i wybór Tepiga!
Postać

Don George jest właścicielem różnych Klubów Bitew Pokémonów w całej Unovie. Nie jest on jednolity, lecz jest ich dużo.

Historia

Don George został wprowadzony w odcinku Klub Bitew Pokémonów i wybór Tepiga!, gdy Ash i Iris postanawiają odwiedzić Klub Walk w Mieście Accumula. Jako menedżer Klubu Walk zaleca Ashowi stoczyć walkę z Trenerem. Będąc zarządcą działa również jako sędzia we wszystkich meczach, które odbywają się w klubie. Jednak podczas działania jako sędzia w walce Asha i innego Trenera włącza się alarm. Ash i Iris postanowili to zbadać. Patrząc na zdjęcia bezpieczeństwa rozpoznali Zespół R za sprawcę i nagle zauważyli tajemniczego Pokémona, który był, ich zdaniem, Umbreonem.

File-Don George photo.png

Zdjęcie z wieloma Donami

On i jego asystenci próbowali wytropić Umbreona i nagle spostrzegli go i zaczęli go gonić. Śledząc go na rogu spostrzegli, że to Meowth. Podczas poszukiwań po Klubie, Ash i Iris spostrzegli, że to nie Umbreon tylko Tepig. Ash zdejmuje mu sznur z pyszczka, a później pokazuje go Donowi George'owi, który mówi, że ten Tepig został porzucony przez swojego Trenera po przegranej z Deerlingiem. Później pozwala Ashowi go przygarnąć.

Podczas wizyty w Klubie Walk w Mieście Luxuria, Ash napotkał Dona George'a ponownie, ale był zdezorientowany, dlaczego ten nie pamiętał go. Don George wyjaśnił Ashowi i Iris, że istnieje wiele Klubów Walk rozsianych po Unova i każdy z nich jest kierowany przez Dona George'a. Wszyscy członkowie dalszej rodziny są identyczni (jak Siostra Joy i Oficer Jenny). Później pełnił funkcję sędziego w czasie bitwy 5 na 5, w której brali udział Ash i Trip.

Inny Don George pojawił się w Klubie Bitew w mieście Nacrene. Zagrał w odcinkach Bitwa według Lenory! i Rewanż w Sali Nacrene!, gdzie pomagał Ashowi przygotować się do rewanżu z Lenorą. Z jego pomocą udało się Oshawottowi Asha nauczyć Strumienia Wody, a Tepigowi - Płomiennego Ładunku.

Kolejny Don George pojawił się w odcinkach Emocje w Nimbasie! - Finał Klubowych Bitew: Narodziny Bohatera!, gdzie współorganizował turniej bitew z Freddym O'Martianem.

Inny Don pojawił się od odcinka The Clubsplosion Begins!, gdzie ponownie współorganizował inny turniej wraz z Freddym.

Kolejny Don George pojawia się w Evolution by Fire!, gdzie prowadzi Klub Bitew w mieście Astilbe.

Każdy Don George różni się kolorem pasa, frotek i części uniformu.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki