FANDOM

Dominick to postać z regionu Hoenn, pojawiająca się w odcinku Nie chwal dnia przed zachodem ligi. Jest on trenerem Pokémonów, który brał udział w Konferencji Ever Grande.

Historia

Dominick wystąpił w odcinku Nie chwal dnia przed zachodem ligi, gdzie stoczył podwójną bitwę z Ashem podczas Konferencji Ever Grande. Używał Tropiusa i Swalota przeciwko Torkoalowi i Corphishowi. Podczas gdy Corphish próbował uderzyć Swalota Bąbelkowym Promieniem, Torkoal i Tropius atakowali siebie nawzajem, używając odpowiednio Przegrzania i Miotacza Płomieni oraz Nasiennego Pocisku i Słonecznego Promienia. Ostatecznie Tropius i Torkoal zremisowali.

Tymczasem Swalot absorbował wszystkie ataki Corphisha, począwszy od Bąbelkowego Promienia, a kończąc na Krabomłocie. Poza tym korzystał z takich ataków jak Bomba Błotna czy Fala Szoku. Ostatecznie Corphish był w stanie uchronić się przed Falą Szoku, wykorzystując swoje szczypce. Następnie użył Bąbelkowego Promienia wewnątrz jamy ustnej Swalota, nokautując go. Ash został ogłoszony zwycięzcą, a Dominick został wyeliminowany z turnieju.

Dominick pojawił się również w retrospekcji w odcinku Pieśń zwycięstwa.

Pokémony

Przy sobie

Tropius
EP404 Dominick Tropius
Tropius Dominicka walczył przeciwko Ashowi i jego Torkoalowi i Corphishowi w podwójnej bitwie w czasie Konferencji Ever Grande. Podczas starcia mierzył się z Torkoalem, a ich próba sił zakończyła się obustronnym nokautem. Tropius pojawił się również w retrospekcji w odcinku Pieśń zwycięstwa.

Tropius zna takie ruchy jak: Nasienny Pocisk, Ostry Liść, Słoneczny Promień i Podmuch Wiatru.

Debiut Nie chwal dnia przed zachodem ligi
Swalot
EP404 Dominick Swalot
Swalot Dominicka walczył przeciwko Ashowi i jego Torkoalowi i Corphishowi w podwójnej bitwie w czasie Konferencji Ever Grande. Podczas starcia mierzył się z Corphishem, z którym przegrał, mimo początkowej przewagi. Swalot pojawił się również w retrospekcji w odcinku Pieśń zwycięstwa.

Swalot zna takie ruchy jak: Powalenie, Kula Cienia, Bomba Błotna i Fala Szoku.

Osiągnięcia

Odznaki

Poniżej znajduje się lista odznak zdobytych przez Dominicka:

Liga Pokémon

Dominick brał udział w następujących konferencjach Ligi Pokémon:

Aktorzy głosowi

Japonia: 福山潤 Jun Fukuyama
Stany Zjednoczone: nie wiadomo