Fandom

Pokémon Wiki

Dominick

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

File-Dominick.png

Dominick

Dominick jest Trenerem Pokémon, który brał udział w Podwójnej Bitwie w Konferencji Ever Grande.

Dominick był jednym z przeciwników Asha w trakcie trwania konferencji. Walczył z Ashem w odcinku From Brags to Riches. Dominick wysłał Tropiusa i Swalota przeciwko Torkoalowi i Corphishowi Asha. Podczas gdy Corphish atakował Swalota Bąbelkowym Promieniem, Torkoal i Tropius atakowaniu się nawzajem. Ostatecznie Tropius i Torkoal zremisowali.

Bez względu na ataki Corphisha, Swalot odbijał je wszystkie. Poza odbijaniem ataków, Swalot używał w walce także inne ataki. Wreszcie Corphish był w stanie uchronić się przed Falą Szoku wykorzystując swoje kleszcze. Następnie użył wewnątrz pysku Swalota Bąbelkowy Promień, przez co przegrał. Ash został ogłoszony zwycięzcą. Dominick został wyeliminowany z turnieju.

Pokémony

Dominick's Tropius.png Tropius

Tropius pojawił się w odcinku From Brags to Riches, gdzie walczył z Torkoalem i Corphishem Asha. Jego partnerem był Swalot. Razem okazali się trudnym wyzwaniem dla Asha, ale w końcu Torkoal i Tropius zremisowali.

Tropius zna takie ruchy jak: Nasienny Pocisk, Ostry Liść, Słoneczny Promień i Podmuch Wiatru.

Debiut From Brags to Riches
Dominick's Swalot.png Swalot

Swalot pojawił się w odcinku From Brags to Riches, gdzie walczył z Corphishem i Torkoalem Asha w Konferencji Ever Grande. Jego partnerem był Tropius. Swalot głównie walczył z Corphishem. Miał potężne ataki do dyspozycji, w tym Bombę Błotna i Falę Szoku. Ostatecznie został pokonany przez Corphisha Asha.

Swalot zna takie ruchy jak: Cios Ciałem, Kula Cienia, Bomba Mułu i Fala Szoku.

Debiut From Brags to Riches

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki