Dodatek:Solucja do Omega Ruby i Alpha Sapphire/Sekcja 10

< Dodatek:Solucja do Omega Ruby i Alpha Sapphire

3274strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Trasa 111 (pustynia)

Hoenn Route 111 desert ORAS.png

Trasa 111 (pustynia)

Teraz, kiedy masz w posiadaniu Go-Gogle, możesz już zbadać nieokiełznane piaski pustyni na Trasie 111. Potężna burza piaskowa odgania wielu podróżników, więc nikt jeszcze nie zagarnął wartościowych skarbów, ukrytych w piaskach.

Trenerzy
Trener Pokémon
Obozowicz Cliff
Obozowicz Cliff
Nagroda: PokémonDollar.png416
028 Sandslash Lv.26
Brak przedmiotu
Piknikiczka Heidi
Piknikiczka Heidi
Nagroda: PokémonDollar.png416
028 Sandslash Lv.26
Brak przedmiotu
Obozowicz Drew
Obozowicz Drew
Nagroda: PokémonDollar.png416
075 Graveler Lv.26
Brak przedmiotu
Piknikiczka Becky
Piknikiczka Becky
Nagroda: PokémonDollar.png416
331 Cacnea Lv.26
Brak przedmiotu
Maniak Ruin Dusty
Maniak Ruin Dusty
Nagroda: PokémonDollar.png728
Trainer&#039;s Eyes/Match Call
343 Baltoy Lv.24
Brak przedmiotu
028 Sandslash Lv.26
Brak przedmiotu
Czarny Pas Daisuke
Czarny Pas Daisuke
Nagroda: PokémonDollar.png896
Wymagany Prędki Rower
067 Machoke Lv.28
Brak przedmiotu
Rewanż
Maniak Ruin Dusty
Maniak Ruin Dusty
Nagroda: PokémonDollar.png756
Po zdobyciu Odznaki Równowagi
343 Baltoy Lv.27
Brak przedmiotu
028 Sandslash Lv.27
Brak przedmiotu
Maniak Ruin Dusty
Maniak Ruin Dusty
Nagroda: PokémonDollar.png896
Po zdobyciu Odznaki Pióra
343 Baltoy Lv.32
Brak przedmiotu
028 Sandslash Lv.32
Brak przedmiotu
Maniak Ruin Dusty
Maniak Ruin Dusty
Nagroda: PokémonDollar.png1,092
Po zdobyciu Odznaki Umysłu
028 Sandslash Lv.39
Brak przedmiotu
344 Claydol Lv.39
Brak przedmiotu
Maniak Ruin Dusty
Maniak Ruin Dusty
Nagroda: PokémonDollar.png1,288
Po wejściu do Hali Slaw
028 Sandslash Lv.46
Brak przedmiotu
697 Tyrantrum Lv.46
Brak przedmiotu
699 Aurorus Lv.46
Brak przedmiotu
344 Claydol Lv.46
Brak przedmiotu
142 Aerodactyl Lv.46
Brak przedmiotu
Trenerzy z PokéNav mogą zostać zarejestrowani w Oczach Trenera lub Wezwaniu po pierwszej walce i mogą chcieć rewanżu z graczem, używając Pokémonów o wysokim poziomie.

Dostępne Pokémony
  Pokémony     Gry     Lokalizacja     Poziomy     Rzadkość  
027MS.png Sandshrew
OR AS
Piasek Głęboki piasek
20-23 40%
328MS.png Trapinch
OR AS
Piasek Głęboki piasek
20, 22 20%
331MS.png Cacnea
OR AS
Piasek Głęboki piasek
21, 23 20%
343MS.png Baltoy
OR AS
Piasek Głęboki piasek
21, 23 20%
Spotkanie Hordy
027MS.png Sandshrew
OR AS
Spotkanie Hordy Spotkanie Hordy
11 100%
Kolorowe tło oznacza, że tego Pokémona można znaleźć w tym miejscu w określonej grze. Białe tło z kolorowym pismem oznacza, że tego Pokémona nie można w tej grze znaleźć.

Przedmioty
Przedmiot Lokacja Gry
Stardust Gwiezdny Pył ×2
  • Północny wschód od południowego wejścia
  • W wielkim piaskowym dole, na wschód od Piknikiczki Becky (ukryty)
 OR  AS 
Root Fossil

Claw Fossil
Skamielina Korzeń
lub
Skamielina Pazur
Północno-wschodni kąt  OR  AS 
Revive Ożywiacz Na skale, na południe od dwóch Skamielin (ukryty)  OR  AS 
PP Up Wzrost PP Na wydmie, na południe od Obozowicza Drew (ukryty)  OR  AS 
Protein Białko Na skale, południowy zachód od Obozowicza Drew (ukryty)  OR  AS 
Rare Candy Rzadki Cukierek Wschodnio-środkowy obszar, na północ od dwóch małych piaskowych dołów (ukryty)  OR  AS 
Safety Goggles Ochronne Gogle Od Maniaka Robali na południowy wschód  OR  AS 
TM Ground TM37 (Burza Piaskowa) Najbardziej wysunięty na południe punkt, na południe od Pustynnych Ruin  OR  AS 

Relikt przeszłości

Ta niekończąca się burza piaskowa odsłoniła dwa interesujące skarby ze starożytnej przeszłości w północno-wschodniej części pustyni. Skamieliny Korzenia i Pazura mają w sobie ślady dwóch gatunków, które żyły niegdyś w wodach oceanu. Badacze w Korporacji Devon w Rustboro mogą ożywić jakąkolwiek Skamielinę w celu przywrócenia do życia Pokémonów z dalekiej przeszłości. Skamielina Korzeń stanie się Lileepem dwu-typu Kamiennego i Trawiastego, podczas gdy Skamielina Pazur zmieni się w Kamienno-Robaczego Anoritha. Pamiętaj, że kiedy weźmiesz jedną z dwóch skamielin, ta druga zostanie wchłonięta przez piaski, więc wybierz mądrze.

Pustynne Ruiny

Nietypowa formacja skał na południu jest znana jako Pustynne Ruiny. Wierzy się, że jest to miejsce spoczynku legendarnego Pokémon. Ale na razie wejście jest zapieczętowane, więc przez jakiś czas nie dowiemy się, ile jest w tym ziaren prawdy.

Powrót do Miasta Petalburg

Teraz, kiedy zdobyłeś czwartą Odznakę i zbadałeś piaski pustyni w poszukiwaniu skarbów, twoim następnym przystankiem jest Miasto Petalburg. Miasto jest położone na południowy zachód, ale jest kilka sposobów na dotarcie do celu city.

Jeśli zdecydujesz się wrócić do Petalburga sam, upewnij się, że po drodze wejdziesz do Korporacji Devon, gdzie badacze wskrzeszą Skamieniałego Pokémona.

Miasto Petalburg

Sala Petalburg

Petalburg Gym RS.png

Sala PetalburgRS

Sala Pokémon Miasta Petalburg
Lider: Norman

Człowiek w pogoni za siłą!

Sala Petalburg, która specjalizuje się w Normalnych Pokémonach, wyglądem przypomina tradycyjne dojo z wieloma pokojami. Każdy pokój ma tylko jednego Trenera, który używa specjalnego przedmiotu w celu zdobycia przewagi w walce. Znak na drzwiach daje wskazówkę, jaką strategię obierze twój przeciwnik za drzwiami. Pierwsze dwa pokoje są oznaczone wyrazami "Szybkość" i "Celność". Trzy pokoje dalej są nazwane "Brak Redukcji", "Obrona", i "Odnowa". Ostatnie dwa pokoje przed pokojem Lidera Sali są oznaczone "Siłą" i "Ruchem Nokautującym". Żeby dotrzeć do Lidera Sali, trzeba pokonać minimom trzech Trenerów Sali. Typy Walczące takie jak Machop i Makuhita będą bardzo przydatne w walce.

Pokój Przeciwnik Użyty przedmiot Porada
Frontowe pokoje
Pokój Szybkości As Trenerów Randall Szybkość X Sparaliżuj Delcatty przeciwnika w celu skontrowania zwiększenia jego Szybkości, albo błyskawicznie go znokautuj.
Pokój Celności As Trenerów Mary Celność X Śpiew Delcatty będzie kłopotliwy, jeśli celność wzrośnie z 55% do 73%.
Środkowe pokoje
Pokój Zerowej Redukcji As Trenerów Parker Spec. Garda Uniemożliw mu redukcję statystyk. Unikaj ruchów obniżających statystyki i zwyczajnie atakuj.
Pokój Obrony As Trenerów Lori Obrona X Użyj Specjalnych ataków w celu ominięcia wzmocnionej Obrony jej Linoone'a.
Pokój Odnowy As Trenerów George Super Mikstura Użyj super-efektywnych ruchów do pokonania jego Linoone'a, nim go wyleczy.
Tylne pokoje
Pokój Siły As Trenerów Jody Atak X Skontruj Zdolnościami obniżającymi Atak, jak np. Zastraszeniem, albo przy pomocy ruchów, takich jak Warczenie i Urok.
Pokój Ruchu Nokautującego As Trenerów Berke Potężny Cios Podnosi ostro szanse Zangoose'a na krytyczne uderzenie. Znokautuj go szybko super-efektywnym ruchem.

W ostatnim pokoju będzie na ciebie czekać twój ojciec. Teraz, kiedy zdobyłeś cztery Odznaki, jest on gotowy do walki przeciwko tobie. Norman zacznie walkę jednym z dwóch Slakingów. Slaking zazwyczaj wykorzystuje Ziewanie; jeśli dokonasz zamiany Pokémona, nim ten zaśnie, twój następny Pokémon będzie bezpieczny. A to dlatego, że Slaking ma Zdolność Lenistwa, która uniemożliwia mu atakowanie przez turę. Jednakże Vigoroth nie ma takiego problemu. Kiedy już przybędzie na pole walki, najlepiej zastosować Ochronę lub Wykrycie by uniknąć poważnych obrażeń ataku Odwetem, którego moc się podwaja, jeśli jego sojusznik padł w wcześniejszej turze. Ruch Odłamanie drugiego Slakinga ignoruje zmiany statystyk celu, jak doładowanie Obrony ruchem, jak na przykład Naprężeniem lub Żelazną Obroną. Choć Duchowe Pokémony są zazwyczaj niepodatne na ataki typu Normalnego, to cały team Normana potrafi używać Znikającego Ataku, który jest super-efektywny na takiego typu Pokémony.

Sala Petalburg
Odznaka Równowagi

Trenerzy
Trener Pokémon
Pokój Szybkości
As Trenerów Randall
As Trenerów Randall
Nagroda: PokémonDollar.png1,680
301 Delcatty Lv.28
Brak przedmiotu
Pokój Celności
As Trenerów Mary
As Trenerów Mary
Nagroda: PokémonDollar.png1,680
301 Delcatty Lv.28
Brak przedmiotu
Pokój Zerowej Redukcji
As Trenerów Parker
As Trenerów Parker
Nagroda: PokémonDollar.png1,680
264 Linoone Lv.28
Brak przedmiotu
Pokój Obrony
As Trenerów Lori
As Trenerów Lori
Nagroda: PokémonDollar.png1,680
264 Linoone Lv.28
Brak przedmiotu
Pokój Odnowy
As Trenerów George
As Trenerów George
Nagroda: PokémonDollar.png1,680
264 Linoone Lv.28
Brak przedmiotu
Pokój Siły
As Trenerów Jody
As Trenerów Jody
Nagroda: PokémonDollar.png1,680
335 Zangoose Lv.28
Brak przedmiotu
Pokój Ruchu Nokautującego
As Trenerów Berke
As Trenerów Berke
Nagroda: PokémonDollar.png1,680
335 Zangoose Lv.28
Brak przedmiotu

VSNorman.png
Lider
Norman
Sala Petalburg
Omega Ruby i Alpha Sapphire
Nagroda:
PokémonDollar.png3,600
Ballfull.pngBallfull.pngBallfull.pngBallempty.pngBallempty.pngBallempty.png
Slaking.png
Typ:
Normalny Nieznany
Zdolność:
Lenistwo
Przedmiot:
Noimage.png Brak Noimage.png
SlakingPoz.28
Odwet
Normalny Fizyczny
Ziewanie
Normalny Statusowy
Znikający Atak
Mrok Fizyczny
Bis
Normalny Statusowy
Vigoroth.png
Typ:
Normalny Nieznany
Zdolność:
Żywiołowość
Przedmiot:
Noimage.png Brak Noimage.png
VigorothPoz.28
Bis
Normalny Statusowy
Znikający Atak
Mrok Fizyczny
Odwet
Normalny Fizyczny
Dzika Furia
Normalny Fizyczny
Slaking.png
Typ:
Normalny Nieznany
Zdolność:
Lenistwo
Przedmiot:
Noimage.png Brak Noimage.png
SlakingPoz.30
Odwet
Normalny Fizyczny
Znikający Atak
Mrok Fizyczny
Zuchwałość
Normalny Statusowy
Odłamanie
Normalny Fizyczny

Po stoczonej walce, twój ojciec wynagrodzi cię Odznaką Równowagi, zapewniającą używanie Surfowania w terenie i posłuszeństwo wszystkich Pokémonów do poziomu 60. Daje ci również TM67 (Odwet). Norman wtedy zaprowadzi cię na zewnątrz, gdzie spotykamy Wallyego oraz jego ojca, którzy odwiedzają miasto. Po krótkiej dyskusji dotyczącej stanu zdrowia Wally'ego, jego ojciec da ci HM03 (Surfowanie w ramach podziękowania za pomoc młodemu Trenerowi. Użyte w walce, Surfowanie to potężna broń Wodna; w terenie zaś pozwala ci przepłynąć wody. Norman mówi, że jesteś wystarczająco silny, żeby sobie poradzić z silniejszymi przeciwnikami, znajdującymi się po wschodniej stronie Hoenn, za Trasą 118. Ta więc dwójka Trenerów rusza do Miasta Mauville, podczas gdy dwaj ojcowie ucinają sobie rozmowę.

Trasa 118

Hoenn Route 118 ORAS.png

Trasa 118

Ndmorska Trasa 118 łączy zachodnią i wschodnią część regionu. Jest tu wiele nowych gatunków Pokémonów, łącznie typu Elektrycznego który będzie bardzo przydatny w nadchodzącej bitwie w kolejnej sali.

Trenerzy
Trener Pokémon
Zachodnia strona
Perfumiarka Rose
Perfumiarka Rose
Nagroda: PokémonDollar.png512
Trainer&#039;s Eyes/Match Call
043 Oddish Lv.16
Brak przedmiotu
315 Roselia Lv.16
Brak przedmiotu
Rybak Wade
Rybak Wade
Nagroda: PokémonDollar.png544
318 Carvanha Lv.17
Brak przedmiotu
Gitarzysta Dalton
Gitarzysta Dalton
Nagroda: PokémonDollar.png448
Trainer&#039;s Eyes/Match Call
081 Magnemite Lv.16
Brak przedmiotu
293 Whismur Lv.16
Brak przedmiotu
Wschodnia strona
Rybak Barny
Rybak Barny
Nagroda: PokémonDollar.png832
318 Carvanha Lv.26
Brak przedmiotu
130 Gyarados Lv.26
Brak przedmiotu
Hodowca Ptaków Perry
Hodowca Ptaków Perry
Nagroda: PokémonDollar.png1,160
279 Pelipper Lv.29
Brak przedmiotu
Hodowca Ptaków Chester
Hodowca Ptaków Chester
Nagroda: PokémonDollar.png1,120
333 Swablu Lv.26
Brak przedmiotu
277 Swellow Lv.28
Brak przedmiotu
Delikwentka Miley
Delikwentka Miley
Nagroda: PokémonDollar.png896
331 Cacnea Lv.26
Brak przedmiotu
262 Mightyena Lv.28
Brak przedmiotu
Rewanż
Perfumiarka Rose
Perfumiarka Rose
Nagroda: PokémonDollar.png800
Po zdobyciu Odznaki Ciepła
044 Gloom Lv.25
Brak przedmiotu
315 Roselia Lv.25
Brak przedmiotu
Perfumiarka Rose
Perfumiarka Rose
Nagroda: PokémonDollar.png1,024
Po zdobyciu Odznaki Pióra
044 Gloom Lv.32
Brak przedmiotu
315 Roselia Lv.32
Brak przedmiotu
Perfumiarka Rose
Perfumiarka Rose
Nagroda: PokémonDollar.png1,344
Po zdobyciu Odznaki Deszczu
191 Sunkern Lv.42
Brak przedmiotu
315 Roselia Lv.42
Brak przedmiotu
182 Bellossom Lv.42
Brak przedmiotu
Perfumiarka Rose
Perfumiarka Rose
Nagroda: PokémonDollar.png1,536
Po wejściu do Hali Sław
182 Bellossom Lv.48
Brak przedmiotu
192 Sunflora Lv.48
Brak przedmiotu
407 Roserade Lv.48
Brak przedmiotu
Gitarzysta Dalton
Gitarzysta Dalton
Nagroda: PokémonDollar.png700
Po zdobyciu Odznaki Ciepła
081 Magnemite Lv.25
Brak przedmiotu
294 Loudred Lv.25
Brak przedmiotu
Gitarzysta Dalton
Gitarzysta Dalton
Nagroda: PokémonDollar.png896
Po zdobyciu Odznaki Pióra
082 Magneton Lv.32
Brak przedmiotu
294 Loudred Lv.32
Brak przedmiotu
Gitarzysta Dalton
Gitarzysta Dalton
Nagroda: PokémonDollar.png1,204
Po zdobyciu Odznaki Deszczu
082 Magneton Lv.43
Brak przedmiotu
295 Exploud Lv.43
Brak przedmiotu
Gitarzysta Dalton
Gitarzysta Dalton
Nagroda: PokémonDollar.png1,344
Po wejściu do Hali Sław
441 Chatot Lv.48
Brak przedmiotu
295 Exploud Lv.48
Brak przedmiotu
462 Magnezone Lv.48
Brak przedmiotu
Trenerzy z PokéNav mogą zostać zarejestrowani w Oczach Trenera lub Wezwaniu po pierwszej walce i mogą chcieć rewanżu z graczem, używając Pokémonów o wysokim poziomie.

Dostępne Pokémony
  Pokémony     Gry     Lokalizacja     Poziomy     Rzadkość  
264MS.png Linoone
OR AS
Trawa Trawa
21-24 40%
309MS.png Electrike
OR AS
Trawa Trawa
21-24 40%
278MS.png Wingull
OR AS
Trawa Trawa
22, 24 15%
352MS.png Kecleon
OR AS
Trawa Trawa
24 5%
Długa trawa
264MS.png Linoone
OR AS
BW Long Grass Sp.png Wysoka trawa
21-23 40%
309MS.png Electrike
OR AS
BW Long Grass Sp.png Wysoka trawa
21, 22, 24 40%
279MS.png Pelipper
OR AS
BW Long Grass Sp.png Wysoka trawa
22, 24 15%
352MS.png Kecleon
OR AS
BW Long Grass Sp.png Wysoka trawa
24 5%
Spotkanie Hordy
309MS.png Electrike
OR AS
Trawa Trawa
12 60%
278MS.png Wingull
OR AS
Trawa Trawa
12 35%
352MS.png Kecleon
OR AS
Trawa Trawa
12 5%
309MS.png Electrike
OR AS
BW Long Grass Sp.png Wysoka trawa
12 60%
278MS.png Wingull
OR AS
BW Long Grass Sp.png Wysoka trawa
12 35%
352MS.png Kecleon
OR AS
BW Long Grass Sp.png Wysoka trawa
12 5%
Surfowanie
072MS.png Tentacool
OR AS
Surfowanie Surfing
20, 25 65%
278MS.png Wingull
OR AS
Surfowanie Surfing
20 30%
279MS.png Pelipper
OR AS
Surfowanie Surfing
25, 30 5%
Łowienie
129MS.png Magikarp
OR AS
Stara Wędka Wędkowanie
Stara Wędka
10, 15 65%
072MS.png Tentacool
OR AS
Stara Wędka Wędkowanie
Stara Wędka
5 35%
129MS.png Magikarp
OR AS
Dobra Wędka Wędkowanie
Dobra Wędka
25 60%
072MS.png Tentacool
OR AS
Dobra Wędka Wędkowanie
Dobra Wędka
25 35%
318MS.png Carvanha
OR AS
Dobra Wędka Wędkowanie
Dobra Wędka
25 5%
Kolorowe tło oznacza, że tego Pokémona można znaleźć w tym miejscu w określonej grze. Białe tło z kolorowym pismem oznacza, że tego Pokémona nie można w tej grze znaleźć.

Przedmioty
Przedmiot Lokacja Gry
Zachodnia strona
Heart Scale Sercowa Łuska Na plaży, na skale obok Rybaka Wade'a (ukryty)  OR  AS 
Stardust Gwiezdny Pył Północny koniec plaży  OR  AS 
Leaf Stone Kamień Liścia Czasami otrzymywany od Perfumiarki Rose za pokonanie jej w rewanżu  OR  AS 
Wschodnia strona
Good Rod VI Dobra Wędka Od Rybaka na północnym końcu plaży  OR  AS 
Iron Żelazo Na plaży, na skale na północny zachód od Rybaka Barny'ego (ukryty)  OR  AS 
Sitrus Berry Sitrus Jagoda ×6 Z miękkiej gleby, na zachód od wyjścia na Trasę 119  OR  AS 
Hyper Potion Hiper Mikstura Na wschód od Hodowcy Ptaków Perry  OR  AS 

Na Fali!

Kiedy będziesz gotowy przekroczyć rzekę, wejdź na plażę i użyj Surfowania. Skocz na plecy surfującego Pokémona, żeby przejść przez wody rzeki. Pamiętaj, że podczas Surfowania nie będziesz w stanie używać Cięcia, Siły, lub Łupacza Kamieni; jednakże, kilka innych ruchów jest dozwolonych. Detektora nie można używać, kiedy się płynie, ale za to można wykorzystać Linę Ucieczki lub wędkę. Większość Pokémonów pozwala na podróżowanie ze zdwojoną prędkością, niż na nogach, prędkość jest taka sama jak w Akro Rowerze. Płyń na Sharpedo, a będziesz w stanie podróżować ze potrojoną prędkością, idącą w parze z Prędkim Rowerze; jednakże trzeba pamiętać, że większa prędkość uniemożliwia spokojne wędkowanie.

Dobra Wędka na każdego

Rybak znajdujący się po wschodniej stronie rzeki uważa, że Dobra Wędka jest naprawdę dobra. Dlatego zgódź się z nim, żeby otrzymać swoją własną Dobrą Wędkę, bardziej skuteczną wędkę, która wyłowi więcej Pokémonów, niż Stara Wędka.

Gabby i Ty

Jeśli udzieliłeś wywiadu Gabby i Ty po południowej stronie Trasy 111, powinieneś znaleźć ten duet po wschodniej stronie rzeki Trasy 118. Zaakceptuj wyzwanie do Podwójnej Walki, a potem przekaż im kolejne słowa, o którym będzie głośno!

Ponowne spotkanie ze Stevenem

Kiedy opuścisz już plażę, zatrzyma cię Steven. Nie widział cię od czasu spotkania w Granitowej Jaskini, i jest zadowolony że stałeś się zdolnym Trenerem. Zastanawia się, czy wychowujesz Pokémony wszystkich typów, czy tylko jednego typu. Po rozmowie już ma odejść, kiedy nagle słyszycie odgłos Pokémona. Szybko się okazuje, że ten odgłos należy do legendarnego Pokémona LatiasOR/LatiosaAS! Wychodzi na to, że w powietrzu wiszą kłopoty, więc Steven proponuje ci, żebyś pomógł Pokémonowi. Dwoje Trenerów wówczas wskakuje na plecy legendarnego Pokémona i leci na południe.

Południowa Wyspa

Southern Island ORAS.png

Południowa Wyspa, zewnętrze

Południowa Wyspa jest małą wysepką na południowym oceanie. Powszechnie uważana za miraż, wyspa jest otaczana tajemniczą zasłoną, przez co zwykły człowiek nie może się przedostać na wyspę. Ta sama anomalia sprawia, że nic z tej wyspy ani nie odleci ani się nie Teleportuje.

Dostępne Pokémony
  Pokémony     Gry     Lokalizacja     Poziomy     Rzadkość  
Specjalne
380MS.png Latias
OR AS
Podarunek Podarunek
30 Jeden
381MS.png Latios
OR AS
Podarunek Podarunek
30 Jeden
Kolorowe tło oznacza, że tego Pokémona można znaleźć w tym miejscu w określonej grze. Białe tło z kolorowym pismem oznacza, że tego Pokémona nie można w tej grze znaleźć.

Przedmioty
Przedmiot Lokacja Gry
Mega Bracelet Mega Bransoleta Od Stevena, po pokonaniu Zespołu MagmaOR/Zespołu AquaAS  OR  AS 
Latiosite Latiosit Trzymany przez Latiosa  OR 
Latiasite Latiasit Trzymany przez Latias  AS 

Zewnętrze

Natychmiastowo po przybyciu, Steven ma dziwne uczucie jakby przechodził przez iluzję. Przypomina sobie starą opowieść o dwóch Pokémonach, które żyją na tej wyspie i, wedle plotek, strzegą tajemnice Mega Ewolucji. Zastanawia się, czy z tego powodu może być tu niebezpiecznie. W miarę, jak zbliżysz się do lasu przed tobą, tajemniczy głos przemówi do ciebie telepatyczną wiadomością: (Ci, których wspomnienia blakną, starają się je wyryć w swoich sercach...).

Wewnątrz wyspy

Idź dalej, żeby potem znaleźć kryjącego się innego Pokémona, LatiosaOR/LatiasAS. Później przybędzie tu Zespół MagmaOR/Zespół AquaAS. Okazuje się, że planuje schwytać rzadkiego Pokémona i skraść Mega Kamienie, więc to oczywiste że nie można im na to pozwolić! Połącz swoje siły ze Stevenem i jego Metangiem w Multi Walce.

VS Zespół Magma

VSCourtney.png
Admin Magma oraz Zespół Magma
Courtney Żołdak
Południowa Wyspa
Omega Ruby
VSTeam Magma Grunt M.png
Nagroda:
PokémonDollar.png4,260
Ballfull.pngBallempty.pngBallempty.pngBallfull.pngBallempty.pngBallempty.png
Camerupt.png
Typy:
Ogień Ziemny
Zdolność:
Twarda Skała
Przedmiot:
Noimage.png Brak Noimage.png
Camerupt Poz.31
Pióropusz Lawy
Ogień Specjalny
Moc Ziemi
Ziemny Specjalny
Klątwa
Duch Statusowy
Usunięcie
Normalny Fizyczny
Koffing.png
Typ:
Trujący Nieznany
Zdolność:
Lewitacja
Przedmiot:
Noimage.png Brak Noimage.png
KoffingPoz.29
Muł
Trujący Specjalny
Autodestrukcja
Normalny Fizyczny
Mgiełka
Lód Statusowy
Żyroskop
Stal Fizyczny

VS Zespół Aqua

VSMatt.png
Admin Aqua oraz Zespół Aqua
Matt Żołdak
Południowa Wyspa
Alpha Sapphire
VSTeam Aqua Grunt F.png
Nagroda:
PokémonDollar.png4,260
Ballfull.pngBallempty.pngBallempty.pngBallfull.pngBallempty.pngBallempty.png
Sharpedo.png
Typy:
Woda Mrok
Zdolność:
Twarda Skóra
Przedmiot:
Noimage.png Brak Noimage.png
SharpedoPoz.31
Zuchwałość
Normalny Statusowy
Straszna Twarz
Normalny Statusowy
Kieł Lodu
Lód Fizyczny
Przecięcie
Normalny Fizyczny
Grimer.png
Typ:
Trujący Nieznany
Zdolność:
Smród
Przedmiot:
Noimage.png Brak Noimage.png
Grimer Poz.29
Bomba Błotna
Ziemny Specjalny
Minimalizacja
Normalny Statusowy
Rzut
Mrok Fizyczny
Bomba z Mułem
Trujący Specjalny

Mega Ewolucja

Latios.png
Typy:
Smok Psychika
Zdolność:
Lewitacja
Przedmiot:
Bag Latiosite Sprite.png Latiosit
Latios Poz.30
Zmiana Woli
Psychika Statusowy
Oddech Smoka
Smok Specjalny
Połysk Czystki
Psychika Specjalny
Leczniczy Puls
Psychika Statusowy
Latias.png
Typy:
Smok Psychika
Zdolność:
Lewitacja
Przedmiot:
Bag Latiasite Sprite.png Latiasit
Latias Poz.30
Zmiana Woli
Psychika Statusowy
Oddech Smoka
Smok Specjalny
Mglista Kula
Psychika Specjalny
Leczniczy Puls
Psychika Statusowy

Zdumieni przegraną, wroga para decyduje się nawiać z wyspy, podczas gdy Steven przywraca twój team do pełnego zdrowia. LatiosOR/LatiasAS został ocalony, a w ramach wdzięczności, Pokémon decyduje się do ciebie dołączyć! Możesz potrzebować wysłania jednego Pokémona z zespołu do PC, by zrobić miejsce dla typu Smoko-Psychicznego. Co więcej, legendarny Pokémon ma przy sobie przynależny sobie Mega Kamień, LatiositOR/LatiasitAS! Steven zaś daje ci Mega Bransoletkę, którą natychmiastowo dopasowujesz do swojej ręki. Wsadzony do bransoletki Kamień Klucza umożliwi ci tymczasową Mega Ewolucję pewnego Pokémona podczas walki, oczywiście jeśli ten ma przynależny sobie Mega Kamień. Proces Mega Ewolucji może zmienić statystyki, Zdolność, albo nawet typ Pokémona, czyniąc go potężnym sprzymierzeńcem w walce. Teraz, kiedy Zespół MagmaOR/Zespół AquaAS został wyparty z wyspy, ty i Steven wracacie na Trasę 118, skąd możemy kontynuować podróż.

Oczywiście, jeśli masz Bilet Eonu który możesz otrzymać poprzez StreetPass, będziesz mógł powrócić na Południową Wyspę, żeby złapać drugiego Pokémona Eonu.

← Część 9 Trasa 112 (południowa), Góra Popiołów, Postrzępiona Przełęcz, Miasteczko Lavaridge
Solucja do
Omega Ruby i Alpha Sapphire
Trasa 119, Instytut Pogodowy, Miasto Fortree, Sala Fortree Część 11 →

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki