Miasto Nimbasa

Unova Nimbasa City Map

Miasto Nimbasa

Miasto Nimbasa to miasto rozrywki, z placówkami takimi jak Metro Walk, Pokémon Musical, i nawet park rozrywki. Znajdują się tu też dwie areny sportowe, Wielki Stadion i Mały Kort. Sala Nimbasa pierwotnie była tam, gdzie obecnie jest Lśniący Roller Coaster, ale teraz została przeniesiona na wschód od Diabelskiego Młyna.

Przedmioty
Przedmiot Lokacja Gry
Bag Red Shard Sprite Czerwony Odłamek ×10 Od Dżentelmena w Centrum Pokémonów  B2  W2 
Bag Soothe Bell Sprite Kojący Dzwonek Od Damy w budynku na północ od Instytutu Walk, jeśli prowadzący Pokémon ma wysoki wskaźnik szczęścia  B2  W2 
Bag Sun Stone Sprite Kamień Słońca Od Asa Trenerów w budynku na północ od Centrum Pokémonów  B2  W2 
Bag Thunder Stone Sprite Kamień Pioruna Między Centrum Pokémonów, Instytutem Walk (ukryty)  B2  W2 
Bag Vs. Recorder Sprite Nagrywarka Walk Od Rosy lub Nate'a, po pokonaniu Ingo i Emmeta  B2  W2 
Bag Prop Case Sprite Kasetka na Rekwizyty Od właściciela Pokémon Musical w Teatrze Muzycznym  B2  W2 
Bag TM Normal Sprite TM49 (Głos Echa) Od dziewczyny w Teatrze Muzycznym  B2  W2 
Bag Dropped Item-f Sprite Upuszczony Przedmiot Na południu od wejścia do parku  B2  W2 
Bag Revive Sprite Ożywiacz W śmietniku na zewnątrz Lśniącego Roller Coastera (ukryty)  B2  W2 
Bag Parlyz Heal Sprite Lek na Paraliż ×2
  • Od Piękności na końcu Lśniącego Roller Coastera
  • Blisko postaci Audino w parku
 B2  W2 
Wewnątrz Sali Nimbasa
Bag Fresh Water Sprite Świeża Woda Od Clyde'a przy wejściu na scene  B2  W2 
Bag TM Electric Sprite TM72 (Elektrozmiana) Od Elesy za pokonanie jej  B2  W2 

Współpraca przeciwko Szefom Metra

Kiedy wejdziesz do miasta, Szefowie Metra Ingo i Emmet stoją na zewnątrz Dworca Biegu. Porozmawiaj z stojącym przed nimi Trenerem Pokémonów, by zawalczyć przeciwko konduktorom w Dwu-Walce. Gracze z męską postacią będą współpracować z Rosą, podczas gdy żeńscy gracze będą liczyli na wsparcie Nate'a. Pokémon twojego partnera zmienia się w zależności od tego, którego startera wybrałeś; Dewott jeśli rozpocząłeś podróż ze Snivym, Servine jeśli wybrałeś Tepiga, bądź też Pignite jeśli zacząłeś z Oshawottem.

Spr B2W2 Ingo
Szef Metra oraz Szef Metra
Ingo Emmet
Miasto Nimbasa
Black 2 i White 2
Spr B2W2 Emmet
Nagroda:
PokémonDollar5200
BallfullBallemptyBallemptyBallfullBallemptyBallempty
Gurdurr
Typ:
  Walczący  
Zdolność:
Czysta Moc
Przedmiot:
Noimage Brak Noimage
GurdurrPoz.26
Rozbudzenie
Walczący Fizyczny
Rzut Skałą
Kamienny Fizyczny
Niski Kop
Walczący Fizyczny
Odłamanie
Normalny Fizyczny
Boldore
Typ:
  Kamienny  
Zdolność:
Wytrwałość
Przedmiot:
Noimage Brak Noimage
BoldorePoz.26
Żelazna Obrona
Stal Statusowy
Klejnot Mocy
Kamienny Specjalny
Strącenie
Kamienny Fizyczny
Rzut Błotem
Ziemny Specjalny

Po walce, Szefowie Metra wracają do Metra, a twój partner(ka) dziękuje ci Nagrywarką Walk. Ten przedmiot pozwala ci nagrać walkę w Metrze, lub w Walce Łączności z przyjacielem.

Dworzec Biegu

Battle Subway Map BWB2W2

Mapa różnych linii kolejowych

Możesz wsiąść do jednej z ośmiu linii kolejowych, zaczynających od Dworca Biegu. Siedmioro z nich prowadzi do swoich odpowiednich wyzwań, ale Brązowa Linia jest różna. Choć nie serwuje nam walk z grupą Trenerów, to jednak jest jedyną koleją, która łączy się z Miasteczkiem Anville, które się znajduje na północnym zachodzie Unovy.

Metro Walk

W Metrze Walk zyskujesz Punkty Walk za pokonanie siedmiu Trenerów. Możesz zarządzać swoimi Punktami, używając ich w Kąciku Usług Wymian, żeby zdobyć rzadkie przedmioty.

Format

Każdy pociąg ma swój własny format walk. Pojedynczy Pociąg stosuje Pojedyncze Walki, podczas gdy Podwójny Pociąg specjalizuje się w Podwójnych Walkach. Multi Pociąg daje współpracę z innym Trenerem i każdy używa dwóch Pokémonów. Super Pojedyncze, Super Podwójne, i Super Multi Pociągi stają się dostępne po osiągnięciu 21 trwałych wygranych w każdym z trzech innych kolei. Ostatnia linia, Pociag Wi-Fi pozwala ci stoczyć walki z Trenerami z całego świata.

Nagrody

Tutaj można zgarnąć aż Medali Walk, a trzy z nich można zdobyć jedynie poprzez pokonanie Szefów Metra. Po za tym, jedno z trzech trofeów zostanie przekazanych do twojego domu w Aspertii po osiągnięciu 49 wygranych w jakimkolwiek z Super Pociągów.

Wielki Stadion i Mały Kort

Wielki Stadion i Mały Kort są głównymi placówkami sportowymi w regionie Unova. Stadion serwuje gry piłki nożnej, baseballa i futbolu, podczas gdy kort pokazuje nam gry w tenisa i koszykówki. Tu gracze zachowują się jak Trenerzy i można z nimi walczyć codziennie, chyba że akurat są rozgrywki sportowe. Liczba Trenerów oraz poziom ich Pokémonów wzrasta w miarę, jak będziesz zdobywać Odznaki. Trzeba utrzymywać kondycję fizyczną codziennie.

Rozkład godzin sportów i wydarzeń w Wielkim Stadionie (UTC):
Niedziela Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota
Baseball Baseball Piłka nożna Futbol Baseball Piłka nożna Futbol
2PM-5PM 2PM-5PM 2PM-4PM 2PM-4PM 2PM-5PM 2PM-4PM 2PM-4PM
Dziś jest poniedziałek
Rozkład godzin sportów i wydarzeń w Małym Korcie (UTC):
Niedziela Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota
Tennis Tenis Koszykówka Tenis Koszykówka Tenis Koszykówka
10AM-11AM 10AM-11AM 10AM-12PM 10AM-11AM 10AM-12PM 10AM-11AM 10AM-12PM
Dziś jest poniedziałek

Teatr Muzyczny

Teatr Muzyczny w północnej części miasta jest miejscem, w którym jest rozgrywany Pokémon Musical. Kiedy wejdziesz do środka, właściciel da ci Kasetkę na Rekwizyty, dzięki czemu możesz uczestniczyć. Dziewczyna blisko PC przekaże ci też TM49 (Głos Echa).

Park Rozrywki

Park rozrywki jest zlokalizowany we wschodniej części miasta. Na południe od wejścia leży Upuszczony Przedmiot, a dokładniej rzecz mówiąc, zgubiony Xtransceiver. Po podniesieniu go otrzymamy wezwanie od właściciela, z którym szybko się zaprzyjaźnicie. Gracze płci męskiej spotkają Yancy, podczas gdy żeńskie będą miały zaszczyt poznać Curtisa. Ostatecznie, będziesz mógł się wymieniać z nim Pokémonami.

Lśniący Roller Coaster

Dwa lata temu w tym budynku mieściła się Sala Nimbasa. Wciąż można tu znaleźć Ladies oraz Bogaczy, szukających walki. Żeby się posuwać naprzód, trzeba naciskać przyciski, które zmienią tor kolejki. Porozmawiaj z kobietą na końcu kolejki, by otrzymać Lek na Paraliż, który ci cię przyda w nadchodzącej walce o Odznakę.

Trenerzy
Trener Pokémon
Spr B2W2 Rich Boy
Bogacz Rolan
Nagroda: PokémonDollar3840
522MS BlitzleLv.24
Spr B2W2 Lady
Lady Colette
Nagroda: PokémonDollar3840
180MS Flaaffy Lv.24

Diabelski Młyn Rondez-View

Przed Diabelskim Młynem stoi Trener Pokémonów. Trener się różni w zależności od pory roku i płci gracza. Po pokonaniu go, możesz się wybrać na wspólną jazdę Diabelskim Młynem.

Trenerzy
Jeśli gracz jest Nate'm
Trener Pokémon
Spr B2W2 Lass
Panna Persephone
Nagroda: PokémonDollar384
Tylko we Wiosnę
510MS Liepard Lv.24
Spr B2W2 Nursery Aide
Opiekunka Żłobka June
Nagroda: PokémonDollar960
Tylko w Lato
541MS Swadloon Lv.24
Spr B2W2 Clerk F
Pracowniczka Trisha
Nagroda: PokémonDollar960
Tylko w Jesień
572MS Minccino Lv.24
Spr B2W2 Beauty
Piękność December
Nagroda: PokémonDollar1344
Tylko w Zimę
180MS Flaaffy Lv.24

Jeśli gracz jest Rosą
Trener Pokémon
Spr B2W2 Dancer
Tancerz Dirk
Nagroda: PokémonDollar768
Tylko we Wiosnę
554MS DarumakaLv.24
Spr B2W2 Clerk M
Pracownik Augustin
Nagroda: PokémonDollar960
Tylko w Lato
520MS TranquillLv.24
Spr B2W2 Hiker
Górnik Andy
Nagroda: PokémonDollar768
Tylko w Jesień
525MS BoldoreLv.24
Spr B2W2 Guitarist
Gitarzysta January
Nagroda: PokémonDollar768
Tylko w Zimę
544MS Whirlipede Lv.24

Sala Nimbasa

Nimbasa Gym B2W2

Nowa Sala Nimbasa

Sala Pokémon Miasta Nimbasa
Liderka: Elesa

Lśniąca Piękność

Elesa przeniosła specjalizującą się w elektrycznych typach Salę Nimbasa do nowego budynku na wschód od Diabelskiego Młyna. Supermodelka zaprojektowała swoją Salę motywem wybiegu dla modelek. Za każdym razem, jak pokonasz Trenerkę, część wybiegu zostanie oświetlona, aż dojdziesz do samego końca, gdzie czeka na ciebie Elesa. Jej Pokémony często wykorzystują Elektrozmianę by uderzyć i zamienić się z innym Pokémonem. Flaaffy i Zebstrika są podatni na ziemne ataki, podczas gdy Emolga obawia się ruchów kamiennych. Pokémony z pustyni, jak Sandile czy Sandshrew, są niepodatni na elektryczne ataki i mogą sprawić elektrycznym typom duże kłopoty.

Sala Nimbasa
Bolt Badge

Trenerzy
Trener Pokémon
Spr B2W2 Beauty
Piękność Nikola
Nagroda: PokémonDollar1512
239MS ElekidLv.27
180MS Flaaffy Lv.27
Spr B2W2 Beauty
Piękność Fleming
Nagroda: PokémonDollar1512
180MS Flaaffy Lv.27
522MS Blitzle Lv.27
Spr B2W2 Beauty
Piękność Ampère
Nagroda: PokémonDollar1512
522MS Blitzle Lv.27
239MS ElekidLv.27

Tryb Łatwy/Tryb Normalny
Spr B2W2 Elesa
Lider
Elesa
Sala Nimbasa
Black 2 i White 2
Nagroda:
PokémonDollar3360/PokémonDollar3600
BallfullBallfullBallfullBallemptyBallemptyBallempty
Emolga
Typy:
  Elektryczny     Latający  
Zdolność:
Statyczność
Przedmiot:
Noimage Brak Noimage
Emolga Poz.26/28
Szybki Atak
Normalny Fizyczny
Pościg
Mrok Fizyczny
Elektrozmiana
Elektryczny Specjalny
  --  

Flaaffy
Typ:
  Elektryczny  
Zdolność:
Statyczność
Przedmiot:
Noimage Brak Noimage
Flaaffy Poz.26/28
Fala Piorunów
Elektryczny Statusowy
Elektrozmiana
Elektryczny Specjalny
Szarża
Normalny Fizyczny
  --  

Zebstrika
Typ:
  Elektryczny  
Zdolność:
Elektronapęd
Przedmiot:
Bag Sitrus Berry Sprite Sitrus Jagoda
Zebstrika Poz.28/30
Nitro Ładunek
Ogień Fizyczny
Pościg
Mrok Fizyczny
Elektrozmiana
Elektryczny Specjalny
Szybki Atak
Normalny Fizyczny

Tryb Wyzwania
Spr B2W2 Elesa
Lider
Elesa
Sala Nimbasa
Black 2 i White 2
Nagroda:
PokémonDollar3840
BallfullBallfullBallfullBallfullBallemptyBallempty
Emolga
Typy:
  Elektryczny     Latający  
Zdolność:
Statyczność
Przedmiot:
Bag Sitrus Berry Sprite Sitrus Jagoda
Emolga Poz.30
Szybki Atak
Normalny Fizyczny
Pościg
Mrok Fizyczny
Powietrzny As
Latający Fizyczny
Elektrozmiana
Elektryczny Specjalny
Flaaffy
Typ:
  Elektryczny  
Zdolność:
Statyczność
Przedmiot:
Noimage Brak Noimage
Flaaffy Poz.30
Fala Piorunów
Elektryczny Statusowy
Elektrozmiana
Elektryczny Specjalny
Promień Konfuzji
Duch Statusowy
Szarża
Normalny Fizyczny
Joltik
Typy:
  Robak     Elektryczny  
Zdolność:
Nerwowość
Przedmiot:
Noimage Brak Noimage
Joltik Poz.30
Fala Piorunów
Elektryczny Statusowy
Elektrozmiana
Elektryczny Specjalny
Kula Energii
Trawa Specjalny
Nożyce
Robak Fizyczny
Zebstrika
Typ:
  Elektryczny  
Zdolność:
Elektronapęd
Przedmiot:
Bag Sitrus Berry Sprite Sitrus Jagoda
Zebstrika Poz.32
Elektrozmiana
Elektryczny Specjalny
Pościg
Mrok Fizyczny
Nitro Ładunek
Ogień Fizyczny
Stratowanie
Normalny Fizyczny

Po walce, Elesa nagrodzi cię Odznaką Pioruna, która zapewnia, że do 50 poziomu wszystkie Pokémony będą ci posłuszne. Oprócz tego dostajesz jeszcze TM72 (Elektrozmiana) jako bonus.

Hugh oraz Zespół Plazma

Hugh argumentuje z czwórką Żołdakami Plazma koło Wielkiego Stadionu. Widać, że jest szczerze wkurzony na nich, a Żołnierze również palą się do walki, więc trzeba użyczyć naszemu rywalowi pomocnej dłoni.

Trenerzy
Trener Pokémon
Spr B2W2 Plasma Grunt M
Żołdak Zespołu Plazma
Nagroda: PokémonDollar1080
568MS TrubbishLv.27
Spr B2W2 Plasma Grunt F
Żołdak Zespołu Plazma
Nagroda: PokémonDollar1080
505MS Watchog Lv.27

Przed ucieczką, Żołdacy chwalą się poszukiwaniem źródła mocy do ich tajnej broni. Po tym, Hugh wyjaśnia, że pięć lat temu Zespół Plazma ukradł Purrloina jego młodszej siostrze. Przed ściganiem ich, twój rywal najpierw wyleczy twoich podopiecznych.

Miasteczko Anville

Anville Town Spring BW

Miasteczko Anville

Jedyny sposób, żeby się przedostać do Miasteczka Anville w północno-wschodniej Unovie, to wsiąść do Brązowej Linii w Dworcu Biegu Miasta Nimbasa. W samym środku miasteczka jest duża zajezdnia pociągów. W weekendy, to miasto jest wypełnione turystami, którzy przybyli tu by obejrzeć nadjeżdżające i odjeżdżające pociągi. Niektórzy turyści nawet lubią wymieniać przedmioty.

Przedmioty
Przedmiot Lokacja Gry
Bag BrightPowder Sprite Jasny Proszek Od dziewczyny na platformie za znalezienie jej Pansage'a  B2  W2 
Bag Rare Candy Sprite Rzadki Cukierek Od Agenta Zajezdni w południowo-wschodnim domku  B2  W2 
Bag Revive Sprite Ożywiacz Od Podróżnika w zamian za dwie Liny UcieczkiSob.Nied.  B2  W2 
Bag PP Up Sprite Wzrost PP Od Pracownika w zamian za Kawałek GwiazdySob.Nied.  B2  W2 
Bag Full Restore Sprite Pełne Uzdrowienie Od żeńskiej Asy Trenerów w zamian za dwadzieścia Poké BalliSob.Nied.  B2  W2 

Zaginiony Pansage

Porozmawiaj z dziewczyną na platformie, by się dowiedzieć iż jej Pansage zgubił się gdzieś w Mieście nimbasa. Na szczęście, został odnaleziony przez Agenta Zajezdni, który czeka przed Teatrem Muzycznym. Porozmawiaj z nim o tej dziewczynce, wtedy powie jej, gdzie jest Pansage. Jako dowód wdzięczności za znalezienie go, ona wręczy ci Jasny Proszek. Po za tym przypomni sobie o zielono-włosym mężczyźnie, który powiedział jej, że ten Pansage chce zostać konduktorem kolejowym.

Misja Funfest

Kiedy dokonasz wymiany przedmiotów z Podróżnikiem, zostanie dodana kolejna Misja Funfest. Ta misja nazywa się Ekscytująca WymianaB2 lub Szampańska WymianaW2.

Zagubione i Znalezione

Agent Zajezdni w południowo-wschodnim domku da ci zgubiony Rzadki Cukierek, kiedy porozmawiasz z nim pierwszy raz. Po siedmiu zwycięskich walkach w Metrze Walk, da ci też za każde siedem zwycięstw sporo Witamin, Pełne Wyleczenia, Ożywiacze, czy też Eliksiry, maksymalnie dziesięć na dzień.

Zajezdnia

Miasteczko Anville jest znane ze połączeń z lokomotywami. Każdego dnia można znaleźć na zajezdni inny wagon, większość z nich są częścią Metra Walk. Robotnik na moście wyjaśni ci co nieco o każdym z nich.

Trasa 16

Unova Route 16 Winter BW

Trasa 16

Trasa 16 to krótka droga, która łączy Miasto Nimbasa z Cudownym Mostem. Jednakże, winda na moście jest niedostępna, więc podróż na wschód odpada. Po północnej stronie trasy jest mały gaj drzew, który prowadzi do Zbłąkanego Lasu. Kiedy już będziesz mieć z głowy to miejsce, udaj się na zachód przez miasto, aż do Trasy 5.

Trenerzy
Trener Pokémon
Spr B2W2 Depot Agent
Depot Agent Hank
Nagroda: PokémonDollar1000
529MS DrilburLv.25
Spr B2W2 Cyclist M
Rowerzysta Hector
Nagroda: PokémonDollar800
520MS TranquillLv.25
Spr B2W2 Backpacker M
Podróżnik Ivan
Nagroda: PokémonDollar600
505MS WatchogLv.25
Spr B2W2 Backers M
Kibice Stu & Art
Nagroda: PokémonDollar1152
559MS ScraggyLv.24
559MS ScraggyLv.24
Spr B2W2 Cyclist F
Rowerzystka Krissa
Nagroda: PokémonDollar800
544MS Whirlipede Lv.25
Wymagana Siła
Spr B2W2 Backpacker F
Podróżniczka Blossom
Nagroda: PokémonDollar600
510MS Liepard Lv.25

Dostępne Pokémony
  Pokémony     Gry     Lokalizacja     Poziomy     Rzadkość  
572MS Minccino
B2 W2
BW Grass Sp Trawa
21-24 30%
574MS Gothita
B2 W2
BW Grass Sp Trawa
21-24 30%
577MS Solosis
B2 W2
BW Grass Sp Trawa
21-24 30%
510MS Liepard
B2 W2
BW Grass Sp Trawa
22-24 20%
568MS Trubbish
B2 W2
BW Grass Sp Trawa
21-24 20%
Ciemna trawa
572MS Minccino
B2 W2
BW Dark Grass Sp Ciemna trawa
23-26 30%
574MS Gothita
B2 W2
BW Dark Grass Sp Ciemna trawa
23-26 30%
577MS Solosis
B2 W2
BW Dark Grass Sp Ciemna trawa
23-26 30%
510MS Liepard
B2 W2
BW Dark Grass Sp Ciemna trawa
24-26 20%
568MS Trubbish
B2 W2
BW Dark Grass Sp Ciemna trawa
23-26 20%
Szeleszcząca trawa
531MS Audino
B2 W2
BW Rustling Grass Sp Szeleszcząca trawa
21-24 85%
587MS Emolga
B2 W2
BW Rustling Grass Sp Szeleszcząca trawa
22 10%
573MS Cinccino
B2 W2
BW Rustling Grass Sp Szeleszcząca trawa
24 5%
Kolorowe tło oznacza, że tego Pokémona można znaleźć w tym miejscu w określonej grze. Białe tło z kolorowym pismem oznacza, że tego Pokémona nie można w tej grze znaleźć.

Przedmioty
Przedmiot Lokacja Gry
Bag Macho Brace Sprite Klamra Maczo Od Baseballisty we zachodniej bramie Nimbasy  B2  W2 
Bag Heal Ball Sprite Heal Ball Północno-zachodnia część gaju (wymagane Cięcie)  B2  W2 
Bag TinyMushroom Sprite Mały Muchomor Na północ od Podróżniczki Blossom (ukryty, wymagana Siła)  B2  W2 
Bag TM Dark Sprite TM66 (Odpłata) Za żywopłotem, na wschód od Podróżniczki Blossom (wymagana Siła)  B2  W2 
Bag Fresh Water Sprite Świeża Woda Od Osiłka w Bramie Mostu  B2  W2 

Brama Mostu

Jeszcze nie ma dostępu do mostu, ale za to można sprawdzić Bramę Mostu. Porozmawiaj z Osiłkiem koło automatu, po czym on da ci darmową Świeżą Wodę, którą maszyna mu dozowała.

Zbłąkany Las

Lostlorn Forest Autumn BW

Zbłąkany Las

Dwa lata temu, Zbłąkany Las był gajem wypełnionym grubymi drzewami. Ale to była jedynie iluzja stworzona przez Zoroarka, a prawdziwy las wyglądał tak, jak jest obecnie.

Trenerzy
Trener Pokémon
Spr B2W2 Pokémon Breeder M
Hodowca Pokémonów Galen
Nagroda: PokémonDollar768*
520MS TranquillLv.24
510MS LiepardLv.24
Spr B2W2 Pokémon Ranger F
Pokémon Ranger Serenity
Nagroda: PokémonDollar1560
568MS Trubbish Lv.26
Spr B2W2 Pokémon Ranger M
Pokémon Ranger Forrest
Nagroda: PokémonDollar1560
587MS EmolgaLv.26
Wymagane Surfowanie, Wodospad
Spr B2W2 Veteran M
Weteran Murphy
Nagroda: PokémonDollar4080
636MS LarvestaLv.51
127MS PinsirLv.51
214MS HeracrossLv.51
542MS LeavannyLv.51
545MS ScolipedeLv.51

Dostępne Pokémony
  Pokémony     Gry     Lokalizacja     Poziomy     Rzadkość  
541MS Swadloon
B2 W2
BW Grass Sp Trawa
21-24 25%
546MS Cottonee
B2 W2
BW Grass Sp Trawa
21-24 25%
548MS Petilil
B2 W2
BW Grass Sp Trawa
21-24 25%
543MS Venipede
B2 W2
BW Grass Sp Trawa
21 20%
315MS Roselia
B2 W2
BW Grass Sp Trawa
23-24 15%
415MS Combee
B2 W2
BW Grass Sp Trawa
22 10%
214MS Heracross
B2 W2
BW Grass Sp Trawa
24 5%
127MS Pinsir
B2 W2
BW Grass Sp Trawa
24 5%
Szeleszcząca trawa
531MS Audino
B2 W2
BW Rustling Grass Sp Szeleszcząca trawa
21-23 40%
587MS Emolga
B2 W2
BW Rustling Grass Sp Szeleszcząca trawa
22 10%
511MS Pansage
B2 W2
BW Rustling Grass Sp Szeleszcząca trawa
22 10%
513MS Pansear
B2 W2
BW Rustling Grass Sp Szeleszcząca trawa
22 10%
515MS Panpour
B2 W2
BW Rustling Grass Sp Szeleszcząca trawa
22 10%
416MS Vespiquen
B2 W2
BW Rustling Grass Sp Szeleszcząca trawa
24 5%
407MS Roserade
B2 W2
BW Rustling Grass Sp Szeleszcząca trawa
24 5%
542MS Leavanny
B2 W2
BW Rustling Grass Sp Szeleszcząca trawa
24 5%
547MS Whimsicott
B2 W2
BW Rustling Grass Sp Szeleszcząca trawa
24 5%
549MS Lilligant
B2 W2
BW Rustling Grass Sp Szeleszcząca trawa
24 5%
Kolorowe tło oznacza, że tego Pokémona można znaleźć w tym miejscu w określonej grze. Białe tło z kolorowym pismem oznacza, że tego Pokémona nie można w tej grze znaleźć.

Przedmioty
Przedmiot Lokacja Gry
Bag Ultra Ball Sprite Ultra Ball W pniu drzewa blisko mostu  B2  W2 
Bag Pecha Berry Sprite Pecha Jagoda Od Pokémon Rangera Serenity po pokonaniu jej  B2  W2 
Bag TM Dark Sprite TM95 (Odwarknięcie) Od Podróżnika wprost od północno-zachodniego pnia drzewa  B2  W2 
Bag Leaf Stone Sprite Kamień Liścia Na południe od Podróżnika wprost od północno-zachodniego pnia drzewa (ukryty)  B2  W2 
Bag Net Ball Sprite Net Ball Wprost od pnia drzewa w północno-wschodnim kącie  B2  W2 
Bag Cheri Berry Sprite Cheri Jagoda Od Pokémon Rangera Forresta po pokonaniu go  B2  W2 
Wymagane Surfowanie, Wodospad
Bag Rare Candy Sprite Rzadki Cukierek Na wschód od wodospadu, w ciemnej trawie  B2  W2 

Walka z Hodowcą Pokémonów

Tak jak Irene na Trasie 4, Hodowca Pokémonów Galen będzie z tobą walczyć, używając tej samej drużyny, za każdym razem kiedy ponownie odwiedzisz las.

Nagroda Rangerów

Tutaj są dwaj Pokémon Rangersi, Serenity i Forrest, i każdy z nich da ci inną Jagodę, kiedy pokonasz ją/go. Serenity, ukrywając się w wysokiej trawie, nagrodzi cię Pecha Jagodą. Na północny wschód, Forrest da ci Cheri Jagodę.

Rzadki TM

Porozmawiaj z dziwnym Podróżnikiem w północno-zachodniej części lasu, by usłyszeć o Zoroarku, który odwiedził to miejsce dwa lata temu. Da ci TM95 (Odwarknięcie) i przed ucieczką zmieni się w Zoroarka.

← Część 5 Trasa 4, Pustynny Kurort, Zamek Reliktu, Aleja Dołączenia
Solucja do
Black 2 i White 2
Trasa 5, Most Zwodzony Driftveil, Miasto Driftveil, Sala Driftveil Część 7 →