Miasto Nimbasa

Unova Nimbasa City Map.png

Miasto Nimbasa

Miasto Nimbasa to miasto rozrywki, z placówkami takimi jak Metro Walk, Pokémon Musical, i nawet park rozrywki. Znajdują się tu też dwie areny sportowe, Wielki Stadion i Mały Kort. Sala Nimbasa pierwotnie była tam, gdzie obecnie jest Lśniący Roller Coaster, ale teraz została przeniesiona na wschód od Diabelskiego Młyna.

Przedmioty
Przedmiot Lokacja Gry
Red Shard Czerwony Odłamek ×10 Od Dżentelmena w Centrum Pokémonów  B2  W2 
Soothe Bell Kojący Dzwonek Od Damy w budynku na północ od Instytutu Walk, jeśli prowadzący Pokémon ma wysoki wskaźnik szczęścia  B2  W2 
Sun Stone Kamień Słońca Od Asa Trenerów w budynku na północ od Centrum Pokémonów  B2  W2 
Thunder Stone Kamień Pioruna Między Centrum Pokémonów, Instytutem Walk (ukryty)  B2  W2 
Vs. Recorder Nagrywarka Walk Od Rosy lub Nate'a, po pokonaniu Ingo i Emmeta  B2  W2 
Prop Case Kasetka na Rekwizyty Od właściciela Pokémon Musical w Teatrze Muzycznym  B2  W2 
TM Normal TM49 (Głos Echa) Od dziewczyny w Teatrze Muzycznym  B2  W2 
Dropped Item-f Upuszczony Przedmiot Na południu od wejścia do parku  B2  W2 
Revive Ożywiacz W śmietniku na zewnątrz Lśniącego Roller Coastera (ukryty)  B2  W2 
Parlyz Heal Lek na Paraliż ×2
  • Od Piękności na końcu Lśniącego Roller Coastera
  • Blisko postaci Audino w parku
 B2  W2 
Wewnątrz Sali Nimbasa
Fresh Water Świeża Woda Od Clyde'a przy wejściu na scene  B2  W2 
TM Electric TM72 (Elektrozmiana) Od Elesy za pokonanie jej  B2  W2 

Współpraca przeciwko Szefom Metra

Kiedy wejdziesz do miasta, Szefowie Metra Ingo i Emmet stoją na zewnątrz Dworca Biegu. Porozmawiaj z stojącym przed nimi Trenerem Pokémonów, by zawalczyć przeciwko konduktorom w Dwu-Walce. Gracze z męską postacią będą współpracować z Rosą, podczas gdy żeńscy gracze będą liczyli na wsparcie Nate'a. Pokémon twojego partnera zmienia się w zależności od tego, którego startera wybrałeś; Dewott jeśli rozpocząłeś podróż ze Snivym, Servine jeśli wybrałeś Tepiga, bądź też Pignite jeśli zacząłeś z Oshawottem.

Spr B2W2 Ingo.png
Szef Metra oraz Szef Metra
Ingo Emmet
Miasto Nimbasa
Black 2 i White 2
Spr B2W2 Emmet.png
Nagroda:
PokémonDollar.png5200
Ballfull.pngBallempty.pngBallempty.pngBallfull.pngBallempty.pngBallempty.png
Plik:Spr 5b 533.png
Typ:
  Walczący  
Zdolność:
Czysta Moc
Przedmiot:
Noimage.png Brak Noimage.png
GurdurrPoz.26
Rozbudzenie
Walczący Fizyczny
Rzut Skałą
Kamienny Fizyczny
Niski Kop
Walczący Fizyczny
Odłamanie
Normalny Fizyczny
Plik:Spr 5b 525.png
Typ:
  Kamienny  
Zdolność:
Wytrwałość
Przedmiot:
Noimage.png Brak Noimage.png
BoldorePoz.26
Żelazna Obrona
Stal Statusowy
Klejnot Mocy
Kamienny Specjalny
Strącenie
Kamienny Fizyczny
Rzut Błotem
Ziemny Specjalny

Po walce, Szefowie Metra wracają do Metra, a twój partner(ka) dziękuje ci Nagrywarką Walk. Ten przedmiot pozwala ci nagrać walkę w Metrze, lub w Walce Łączności z przyjacielem.

Dworzec Biegu

Battle Subway Map BWB2W2.png

Mapa różnych linii kolejowych

Możesz wsiąść do jednej z ośmiu linii kolejowych, zaczynających od Dworca Biegu. Siedmioro z nich prowadzi do swoich odpowiednich wyzwań, ale Brązowa Linia jest różna. Choć nie serwuje nam walk z grupą Trenerów, to jednak jest jedyną koleją, która łączy się z Miasteczkiem Anville, które się znajduje na północnym zachodzie Unovy.

Metro Walk

W Metrze Walk zyskujesz Punkty Walk za pokonanie siedmiu Trenerów. Możesz zarządzać swoimi Punktami, używając ich w Kąciku Usług Wymian, żeby zdobyć rzadkie przedmioty.

Format

Każdy pociąg ma swój własny format walk. Pojedynczy Pociąg stosuje Pojedyncze Walki, podczas gdy Podwójny Pociąg specjalizuje się w Podwójnych Walkach. Multi Pociąg daje współpracę z innym Trenerem i każdy używa dwóch Pokémonów. Super Pojedyncze, Super Podwójne, i Super Multi Pociągi stają się dostępne po osiągnięciu 21 trwałych wygranych w każdym z trzech innych kolei. Ostatnia linia, Pociag Wi-Fi pozwala ci stoczyć walki z Trenerami z całego świata.

Nagrody

Tutaj można zgarnąć aż Medali Walk, a trzy z nich można zdobyć jedynie poprzez pokonanie Szefów Metra. Po za tym, jedno z trzech trofeów zostanie przekazanych do twojego domu w Aspertii po osiągnięciu 49 wygranych w jakimkolwiek z Super Pociągów.

Wielki Stadion i Mały Kort

Wielki Stadion i Mały Kort są głównymi placówkami sportowymi w regionie Unova. Stadion serwuje gry piłki nożnej, baseballa i futbolu, podczas gdy kort pokazuje nam gry w tenisa i koszykówki. Tu gracze zachowują się jak Trenerzy i można z nimi walczyć codziennie, chyba że akurat są rozgrywki sportowe. Liczba Trenerów oraz poziom ich Pokémonów wzrasta w miarę, jak będziesz zdobywać Odznaki. Trzeba utrzymywać kondycję fizyczną codziennie.

Rozkład godzin sportów i wydarzeń w Wielkim Stadionie (UTC):
Niedziela Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota
Baseball Baseball Piłka nożna Futbol Baseball Piłka nożna Futbol
2PM-5PM 2PM-5PM 2PM-4PM 2PM-4PM 2PM-5PM 2PM-4PM 2PM-4PM
Dziś jest poniedziałek
Rozkład godzin sportów i wydarzeń w Małym Korcie (UTC):
Niedziela Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota
Tennis Tenis Koszykówka Tenis Koszykówka Tenis Koszykówka
10AM-11AM 10AM-11AM 10AM-12PM 10AM-11AM 10AM-12PM 10AM-11AM 10AM-12PM
Dziś jest poniedziałek

Teatr Muzyczny

Teatr Muzyczny w północnej części miasta jest miejscem, w którym jest rozgrywany Pokémon Musical. Kiedy wejdziesz do środka, właściciel da ci Kasetkę na Rekwizyty, dzięki czemu możesz uczestniczyć. Dziewczyna blisko PC przekaże ci też TM49 (Głos Echa).

Park Rozrywki

Park rozrywki jest zlokalizowany we wschodniej części miasta. Na południe od wejścia leży Upuszczony Przedmiot, a dokładniej rzecz mówiąc, zgubiony Xtransceiver. Po podniesieniu go otrzymamy wezwanie od właściciela, z którym szybko się zaprzyjaźnicie. Gracze płci męskiej spotkają Yancy, podczas gdy żeńskie będą miały zaszczyt poznać Curtisa. Ostatecznie, będziesz mógł się wymieniać z nim Pokémonami.

Lśniący Roller Coaster

Dwa lata temu w tym budynku mieściła się Sala Nimbasa. Wciąż można tu znaleźć Ladies oraz Bogaczy, szukających walki. Żeby się posuwać naprzód, trzeba naciskać przyciski, które zmienią tor kolejki. Porozmawiaj z kobietą na końcu kolejki, by otrzymać Lek na Paraliż, który ci cię przyda w nadchodzącej walce o Odznakę.

Trenerzy
Trener Pokémon
Spr B2W2 Rich Boy.png
Bogacz Rolan
Nagroda: PokémonDollar.png3840
522MS.png BlitzleLv.24
Spr B2W2 Lady.png
Lady Colette
Nagroda: PokémonDollar.png3840
180MS.png Flaaffy Lv.24

Diabelski Młyn Rondez-View

Przed Diabelskim Młynem stoi Trener Pokémonów. Trener się różni w zależności od pory roku i płci gracza. Po pokonaniu go, możesz się wybrać na wspólną jazdę Diabelskim Młynem.

Trenerzy
Jeśli gracz jest Nate'm
Trener Pokémon
Spr B2W2 Lass.png
Panna Persephone
Nagroda: PokémonDollar.png384
Tylko we Wiosnę
510MS.png Liepard Lv.24
Spr B2W2 Nursery Aide.png
Opiekunka Żłobka June
Nagroda: PokémonDollar.png960
Tylko w Lato
541MS.png Swadloon Lv.24
Spr B2W2 Clerk F.png
Pracowniczka Trisha
Nagroda: PokémonDollar.png960
Tylko w Jesień
572MS.png Minccino Lv.24
Spr B2W2 Beauty.png
Piękność December
Nagroda: PokémonDollar.png1344
Tylko w Zimę
180MS.png Flaaffy Lv.24

Jeśli gracz jest Rosą
Trener Pokémon
Spr B2W2 Dancer.png
Tancerz Dirk
Nagroda: PokémonDollar.png768
Tylko we Wiosnę
554MS.png DarumakaLv.24
Spr B2W2 Clerk M.png
Pracownik Augustin
Nagroda: PokémonDollar.png960
Tylko w Lato
520MS.png TranquillLv.24
Spr B2W2 Hiker.png
Górnik Andy
Nagroda: PokémonDollar.png768
Tylko w Jesień
525MS.png BoldoreLv.24
Spr B2W2 Guitarist.png
Gitarzysta January
Nagroda: PokémonDollar.png768
Tylko w Zimę
544MS.png Whirlipede Lv.24

Sala Nimbasa

Nimbasa Gym B2W2.png

Nowa Sala Nimbasa

Sala Pokémon Miasta Nimbasa
Liderka: Elesa

Lśniąca Piękność

Elesa przeniosła specjalizującą się w elektrycznych typach Salę Nimbasa do nowego budynku na wschód od Diabelskiego Młyna. Supermodelka zaprojektowała swoją Salę motywem wybiegu dla modelek. Za każdym razem, jak pokonasz Trenerkę, część wybiegu zostanie oświetlona, aż dojdziesz do samego końca, gdzie czeka na ciebie Elesa. Jej Pokémony często wykorzystują Elektrozmianę by uderzyć i zamienić się z innym Pokémonem. Flaaffy i Zebstrika są podatni na ziemne ataki, podczas gdy Emolga obawia się ruchów kamiennych. Pokémony z pustyni, jak Sandile czy Sandshrew, są niepodatni na elektryczne ataki i mogą sprawić elektrycznym typom duże kłopoty.

Sala Nimbasa
Odznaka Pioruna

Trenerzy
Trener Pokémon
Spr B2W2 Beauty.png
Piękność Nikola
Nagroda: PokémonDollar.png1512
239MS.png ElekidLv.27
180MS.png Flaaffy Lv.27
Spr B2W2 Beauty.png
Piękność Fleming
Nagroda: PokémonDollar.png1512
180MS.png Flaaffy Lv.27
522MS.png Blitzle Lv.27
Spr B2W2 Beauty.png
Piękność Ampère
Nagroda: PokémonDollar.png1512
522MS.png Blitzle Lv.27
239MS.png ElekidLv.27

Tryb Łatwy/Tryb Normalny
Spr B2W2 Elesa.png
Lider
Elesa
Sala Nimbasa
Black 2 i White 2
Nagroda:
PokémonDollar.png3360/PokémonDollar.png3600
Ballfull.pngBallfull.pngBallfull.pngBallempty.pngBallempty.pngBallempty.png
Plik:Spr 5b 587.png
Typy:
  Elektryczny     Latający  
Zdolność:
Statyczność
Przedmiot:
Noimage.png Brak Noimage.png
Emolga Poz.26/28
Szybki Atak
Normalny Fizyczny
Pościg
Mrok Fizyczny
Elektrozmiana
Elektryczny Specjalny
  --  

Plik:Spr 5b 180.png
Typ:
  Elektryczny  
Zdolność:
Statyczność
Przedmiot:
Noimage.png Brak Noimage.png
Flaaffy Poz.26/28
Fala Piorunów
Elektryczny Statusowy
Elektrozmiana
Elektryczny Specjalny
Szarża
Normalny Fizyczny
  --  

Plik:Spr 5b 523.png
Typ:
  Elektryczny  
Zdolność:
Elektronapęd
Przedmiot:
Bag Sitrus Berry Sprite.png Sitrus Jagoda
Zebstrika Poz.28/30
Nitro Ładunek
Ogień Fizyczny
Pościg
Mrok Fizyczny
Elektrozmiana
Elektryczny Specjalny
Szybki Atak
Normalny Fizyczny

Tryb Wyzwania
Spr B2W2 Elesa.png
Lider
Elesa
Sala Nimbasa
Black 2 i White 2
Nagroda:
PokémonDollar.png3840
Ballfull.pngBallfull.pngBallfull.pngBallfull.pngBallempty.pngBallempty.png
Plik:Spr 5b 587.png
Typy:
  Elektryczny     Latający  
Zdolność:
Statyczność
Przedmiot:
Bag Sitrus Berry Sprite.png Sitrus Jagoda
Emolga Poz.30
Szybki Atak
Normalny Fizyczny
Pościg
Mrok Fizyczny
Powietrzny As
Latający Fizyczny
Elektrozmiana
Elektryczny Specjalny
Plik:Spr 5b 180.png
Typ:
  Elektryczny  
Zdolność:
Statyczność
Przedmiot:
Noimage.png Brak Noimage.png
Flaaffy Poz.30
Fala Piorunów
Elektryczny Statusowy
Elektrozmiana
Elektryczny Specjalny
Promień Konfuzji
Duch Statusowy
Szarża
Normalny Fizyczny
Plik:Spr 5b 595.png
Typy:
  Robak     Elektryczny  
Zdolność:
Nerwowość
Przedmiot:
Noimage.png Brak Noimage.png
Joltik Poz.30
Fala Piorunów
Elektryczny Statusowy
Elektrozmiana
Elektryczny Specjalny
Kula Energii
Trawa Specjalny
Nożyce
Robak Fizyczny
Plik:Spr 5b 523.png
Typ:
  Elektryczny  
Zdolność:
Elektronapęd
Przedmiot:
Bag Sitrus Berry Sprite.png Sitrus Jagoda
Zebstrika Poz.32
Elektrozmiana
Elektryczny Specjalny
Pościg
Mrok Fizyczny
Nitro Ładunek
Ogień Fizyczny
Stratowanie
Normalny Fizyczny

Po walce, Elesa nagrodzi cię Odznaką Pioruna, która zapewnia, że do 50 poziomu wszystkie Pokémony będą ci posłuszne. Oprócz tego dostajesz jeszcze TM72 (Elektrozmiana) jako bonus.

Hugh oraz Zespół Plazma

Hugh argumentuje z czwórką Żołdakami Plazma koło Wielkiego Stadionu. Widać, że jest szczerze wkurzony na nich, a Żołnierze również palą się do walki, więc trzeba użyczyć naszemu rywalowi pomocnej dłoni.

Trenerzy
Trener Pokémon
Spr B2W2 Plasma Grunt M.png
Żołdak Zespołu Plazma
Nagroda: PokémonDollar.png1080
568MS.png TrubbishLv.27
Spr B2W2 Plasma Grunt F.png
Żołdak Zespołu Plazma
Nagroda: PokémonDollar.png1080
505MS.png Watchog Lv.27

Przed ucieczką, Żołdacy chwalą się poszukiwaniem źródła mocy do ich tajnej broni. Po tym, Hugh wyjaśnia, że pięć lat temu Zespół Plazma ukradł Purrloina jego młodszej siostrze. Przed ściganiem ich, twój rywal najpierw wyleczy twoich podopiecznych.

Miasteczko Anville

Anville Town Spring BW.png

Miasteczko Anville

Jedyny sposób, żeby się przedostać do Miasteczka Anville w północno-wschodniej Unovie, to wsiąść do Brązowej Linii w Dworcu Biegu Miasta Nimbasa. W samym środku miasteczka jest duża zajezdnia pociągów. W weekendy, to miasto jest wypełnione turystami, którzy przybyli tu by obejrzeć nadjeżdżające i odjeżdżające pociągi. Niektórzy turyści nawet lubią wymieniać przedmioty.

Przedmioty
Przedmiot Lokacja Gry
BrightPowder Jasny Proszek Od dziewczyny na platformie za znalezienie jej Pansage'a  B2  W2 
Rare Candy Rzadki Cukierek Od Agenta Zajezdni w południowo-wschodnim domku  B2  W2 
Revive Ożywiacz Od Podróżnika w zamian za dwie Liny UcieczkiSob.Nied.  B2  W2 
PP Up Wzrost PP Od Pracownika w zamian za Kawałek GwiazdySob.Nied.  B2  W2 
Full Restore Pełne Wyleczenie Od żeńskiej Asy Trenerów w zamian za dwadzieścia Poké BalliSob.Nied.  B2  W2 

Zaginiony Pansage

Porozmawiaj z dziewczyną na platformie, by się dowiedzieć iż jej Pansage zgubił się gdzieś w Mieście nimbasa. Na szczęście, został odnaleziony przez Agenta Zajezdni, który czeka przed Teatrem Muzycznym. Porozmawiaj z nim o tej dziewczynce, wtedy powie jej, gdzie jest Pansage. Jako dowód wdzięczności za znalezienie go, ona wręczy ci Jasny Proszek. Po za tym przypomni sobie o zielono-włosym mężczyźnie, który powiedział jej, że ten Pansage chce zostać konduktorem kolejowym.

Misja Funfest

Kiedy dokonasz wymiany przedmiotów z Podróżnikiem, zostanie dodana kolejna Misja Funfest. Ta misja nazywa się Ekscytująca WymianaB2 lub Szampańska WymianaW2.

Zagubione i Znalezione

Agent Zajezdni w południowo-wschodnim domku da ci zgubiony Rzadki Cukierek, kiedy porozmawiasz z nim pierwszy raz. Po siedmiu zwycięskich walkach w Metrze Walk, da ci też za każde siedem zwycięstw sporo Witamin, Pełne Wyleczenia, Ożywiacze, czy też Eliksiry, maksymalnie dziesięć na dzień.

Zajezdnia

Miasteczko Anville jest znane ze połączeń z lokomotywami. Każdego dnia można znaleźć na zajezdni inny wagon, większość z nich są częścią Metra Walk. Robotnik na moście wyjaśni ci co nieco o każdym z nich.

Trasa 16

Unova Route 16 Winter BW.png

Trasa 16

Trasa 16 to krótka droga, która łączy Miasto Nimbasa z Cudownym Mostem. Jednakże, winda na moście jest niedostępna, więc podróż na wschód odpada. Po północnej stronie trasy jest mały gaj drzew, który prowadzi do Zbłąkanego Lasu. Kiedy już będziesz mieć z głowy to miejsce, udaj się na zachód przez miasto, aż do Trasy 5.

Trenerzy
Trener Pokémon
Spr B2W2 Depot Agent.png
Depot Agent Hank
Nagroda: PokémonDollar.png1000
529MS.png DrilburLv.25
Spr B2W2 Cyclist M.png
Rowerzysta Hector
Nagroda: PokémonDollar.png800
520MS.png TranquillLv.25
Spr B2W2 Backpacker M.png
Podróżnik Ivan
Nagroda: PokémonDollar.png600
505MS.png WatchogLv.25
Spr B2W2 Backers M.png
Kibice Stu & Art
Nagroda: PokémonDollar.png1152
559MS.png ScraggyLv.24
559MS.png ScraggyLv.24
Spr B2W2 Cyclist F.png
Rowerzystka Krissa
Nagroda: PokémonDollar.png800
544MS.png Whirlipede Lv.25
Wymagana Siła
Spr B2W2 Backpacker F.png
Podróżniczka Blossom
Nagroda: PokémonDollar.png600
510MS.png Liepard Lv.25

Dostępne Pokémony
  Pokémony     Gry     Lokalizacja     Poziomy     Rzadkość  
572MS.png Minccino
B2 W2
Trawa Trawa
21-24 30%
574MS.png Gothita
B2 W2
Trawa Trawa
21-24 30%
577MS.png Solosis
B2 W2
Trawa Trawa
21-24 30%
510MS.png Liepard
B2 W2
Trawa Trawa
22-24 20%
568MS.png Trubbish
B2 W2
Trawa Trawa
21-24 20%
Ciemna trawa
572MS.png Minccino
B2 W2
Ciemna trawa Ciemna trawa
23-26 30%
574MS.png Gothita
B2 W2
Ciemna trawa Ciemna trawa
23-26 30%
577MS.png Solosis
B2 W2
Ciemna trawa Ciemna trawa
23-26 30%
510MS.png Liepard
B2 W2
Ciemna trawa Ciemna trawa
24-26 20%
568MS.png Trubbish
B2 W2
Ciemna trawa Ciemna trawa
23-26 20%
Szeleszcząca trawa
531MS.png Audino
B2 W2
Szeleszcząca trawa Szeleszcząca trawa
21-24 85%
587MS.png Emolga
B2 W2
Szeleszcząca trawa Szeleszcząca trawa
22 10%
573MS.png Cinccino
B2 W2
Szeleszcząca trawa Szeleszcząca trawa
24 5%
Kolorowe tło oznacza, że tego Pokémona można znaleźć w tym miejscu w określonej grze. Białe tło z kolorowym pismem oznacza, że tego Pokémona nie można w tej grze znaleźć.

Przedmioty
Przedmiot Lokacja Gry
Macho Brace Klamra Maczo Od Baseballisty we zachodniej bramie Nimbasy  B2  W2 
Heal Ball Heal Ball Północno-zachodnia część gaju (wymagane Cięcie)  B2  W2 
TinyMushroom Mały Muchomor Na północ od Podróżniczki Blossom (ukryty, wymagana Siła)  B2  W2 
TM Dark TM66 (Odpłata) Za żywopłotem, na wschód od Podróżniczki Blossom (wymagana Siła)  B2  W2 
Fresh Water Świeża Woda Od Osiłka w Bramie Mostu  B2  W2 

Brama Mostu

Jeszcze nie ma dostępu do mostu, ale za to można sprawdzić Bramę Mostu. Porozmawiaj z Osiłkiem koło automatu, po czym on da ci darmową Świeżą Wodę, którą maszyna mu dozowała.

Zbłąkany Las

Lostlorn Forest Autumn BW.png

Zbłąkany Las

Dwa lata temu, Zbłąkany Las był gajem wypełnionym grubymi drzewami. Ale to była jedynie iluzja stworzona przez Zoroarka, a prawdziwy las wyglądał tak, jak jest obecnie.

Trenerzy
Trener Pokémon
Spr B2W2 Pokémon Breeder M.png
Hodowca Pokémonów Galen
Nagroda: PokémonDollar.png768*
520MS.png TranquillLv.24
510MS.png LiepardLv.24
Spr B2W2 Pokémon Ranger F.png
Pokémon Ranger Serenity
Nagroda: PokémonDollar.png1560
568MS.png Trubbish Lv.26
Spr B2W2 Pokémon Ranger M.png
Pokémon Ranger Forrest
Nagroda: PokémonDollar.png1560
587MS.png EmolgaLv.26
Wymagane Surfowanie, Wodospad
Spr B2W2 Veteran M.png
Weteran Murphy
Nagroda: PokémonDollar.png4080
636MS.png LarvestaLv.51
127MS.png PinsirLv.51
214MS.png HeracrossLv.51
542MS.png LeavannyLv.51
545MS.png ScolipedeLv.51

Dostępne Pokémony
  Pokémony     Gry     Lokalizacja     Poziomy     Rzadkość  
541MS.png Swadloon
B2 W2
Trawa Trawa
21-24 25%
546MS.png Cottonee
B2 W2
Trawa Trawa
21-24 25%
548MS.png Petilil
B2 W2
Trawa Trawa
21-24 25%
543MS.png Venipede
B2 W2
Trawa Trawa
21 20%
315MS.png Roselia
B2 W2
Trawa Trawa
23-24 15%
415MS.png Combee
B2 W2
Trawa Trawa
22 10%
214MS.png Heracross
B2 W2
Trawa Trawa
24 5%
127MS.png Pinsir
B2 W2
Trawa Trawa
24 5%
Szeleszcząca trawa
531MS.png Audino
B2 W2
Szeleszcząca trawa Szeleszcząca trawa
21-23 40%
587MS.png Emolga
B2 W2
Szeleszcząca trawa Szeleszcząca trawa
22 10%
511MS.png Pansage
B2 W2
Szeleszcząca trawa Szeleszcząca trawa
22 10%
513MS.png Pansear
B2 W2
Szeleszcząca trawa Szeleszcząca trawa
22 10%
515MS.png Panpour
B2 W2
Szeleszcząca trawa Szeleszcząca trawa
22 10%
416MS.png Vespiquen
B2 W2
Szeleszcząca trawa Szeleszcząca trawa
24 5%
407MS.png Roserade
B2 W2
Szeleszcząca trawa Szeleszcząca trawa
24 5%
542MS.png Leavanny
B2 W2
Szeleszcząca trawa Szeleszcząca trawa
24 5%
547MS.png Whimsicott
B2 W2
Szeleszcząca trawa Szeleszcząca trawa
24 5%
549MS.png Lilligant
B2 W2
Szeleszcząca trawa Szeleszcząca trawa
24 5%
Kolorowe tło oznacza, że tego Pokémona można znaleźć w tym miejscu w określonej grze. Białe tło z kolorowym pismem oznacza, że tego Pokémona nie można w tej grze znaleźć.

Przedmioty
Przedmiot Lokacja Gry
Ultra Ball Ultra Ball W pniu drzewa blisko mostu  B2  W2 
Pecha Berry Pecha Jagoda Od Pokémon Rangera Serenity po pokonaniu jej  B2  W2 
TM Dark TM95 (Odwarknięcie) Od Podróżnika wprost od północno-zachodniego pnia drzewa  B2  W2 
Leaf Stone Kamień Liścia Na południe od Podróżnika wprost od północno-zachodniego pnia drzewa (ukryty)  B2  W2 
Net Ball Net Ball Wprost od pnia drzewa w północno-wschodnim kącie  B2  W2 
Cheri Berry Cheri Jagoda Od Pokémon Rangera Forresta po pokonaniu go  B2  W2 
Wymagane Surfowanie, Wodospad
Rare Candy Rzadki Cukierek Na wschód od wodospadu, w ciemnej trawie  B2  W2 

Walka z Hodowcą Pokémonów

Tak jak Irene na Trasie 4, Hodowca Pokémonów Galen będzie z tobą walczyć, używając tej samej drużyny, za każdym razem kiedy ponownie odwiedzisz las.

Nagroda Rangerów

Tutaj są dwaj Pokémon Rangersi, Serenity i Forrest, i każdy z nich da ci inną Jagodę, kiedy pokonasz ją/go. Serenity, ukrywając się w wysokiej trawie, nagrodzi cię Pecha Jagodą. Na północny wschód, Forrest da ci Cheri Jagodę.

Rzadki TM

Porozmawiaj z dziwnym Podróżnikiem w północno-zachodniej części lasu, by usłyszeć o Zoroarku, który odwiedził to miejsce dwa lata temu. Da ci TM95 (Odwarknięcie) i przed ucieczką zmieni się w Zoroarka.

← Część 5 Trasa 4, Pustynny Kurort, Zamek Reliktu, Aleja Dołączenia
Solucja do
Black 2 i White 2
Trasa 5, Most Zwodzony Driftveil, Miasto Driftveil, Sala Driftveil Część 7 →

Więcej z Fandomu