Dodatek:Solucja do Black 2 i White 2/Sekcja 3

< Dodatek:Solucja do Black 2 i White 2

3142strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Miasto Virbank

Virbank City Autumn B2W2.png

Miasto Virbank

Miasto Virbank jest przemysłowym miastem portowym, często zakrytym przez chmury i smog. To wielopoziomowe miasto używa mostów i schodów, by umożliwić mieszkańcom poruszanie się, a także posiada wartościowe przedmioty, które się skrywają w tych korytarzach. Po przybyciu do miasta dostaniemy cynk od Matki poprzez Xtransceiver. Proponuje ci odwiedzenie Kompleksu Virbank nocą, by zobaczyć niezły widok.

Przedmioty
Przedmiot Lokacja Gry
Great Ball Great Ball ×2 Od kierowniczej we zachodniej bramie  B2  W2 
Poké Toy PokéZabawka W domu na wschód od Centrum Pokémonów  B2  W2 
Burn Heal Lek Oparzeń Od Opiekunki Żłobka w południowo-zachodnim budynku  B2  W2 
Antidote Antidotum W koszu na śmieci na zewnątrz południowo-zachodniego budynku (ukryty)  B2  W2 
Poké Ball Poké Ball ×5 Od Osiłka na zewnątrz Sali  B2  W2 
Pearl Perła Pod południowym mostem, dostęp rampą za Salą (ukryty)  B2  W2 
Fresh Water Świeża Woda Od Clyde wewnątrz Sali  B2  W2 
Silk Scarf Jedwabny Szalik Podążać Sekretną Ścieżką obok południowo-zachodniego budynku (ukryty)  B2  W2 
Po zwyciężeniu w Sali Virbank
TM Poison TM09 (Jadoszok) Od Roxie po pokonaniu jej  B2  W2 
HM Normal HM01 (Cięcie) Od Roxie po pokonaniu Żołdaka Plazmy w dokach  B2  W2 
Wymagane Surfowanie
Rare Candy Rzadki Cukierek Blisko schodów na zachód od Centrum Pokémonów  B2  W2 

Kiedy już dotrzesz do Centrum Pokémonów, zobaczysz tutejszą Liderkę Sali, Roxie, kłócącą się ze swoim ojcem. Tata Roxie zazwyczaj zapewnia transport morski Virbank-Castelia swoim statkiem zadokowanym na przystani, ale zdecydował stać się aktorem w Studiu PokéGwiazdy. To jest jedyny transport do Castelii, a Roxie mówi mu, że jego egoizm będzie trzymać ludzi od miejsc, do których zechcą się udać. Ojciec nie słucha jej i idzie w kierunku studia, a zaś Roxie wraca do Sali, zirytowana.

Kompleks Virbank

Virbank Complex exterior Autumn B2W2.png

Kompleks Virbank

Kompleks Virbank jest strefą przemysłową z wielkim dźwigiem i wieloma zbiornikami. Podniesione chodniki zapewniają robotnikom uniknięcie spotkania z wysoką trawą poniżej. Zbiorniki i wieże w nocy się pięknie oświetlane. Jeśli złapiesz tutaj Magnemite'a, jego metalowe ciało ochroni go przed zatruciem podczas walki z Liderką Sali.

Trenerzy
Trener Pokémon
Spr B2W2 Youngster.png
Nastolatek Masahiro
Nagroda: PokémonDollar.png208
506MS.png LillipupLv.13
Spr B2W2 Worker.png
Robotnik Mitchell
Nagroda: PokémonDollar.png480
504MS.png PatratLv.12
239MS.png ElekidLv.12
Spr B2W2 Youngster.png
Nastolatek Waylon
Nagroda: PokémonDollar.png208
504MS.png PatratLv.13
Spr B2W2 Worker.png
Robotnik Nathan
Nagroda: PokémonDollar.png480
447MS.png RioluLv.12
506MS.png LillipupLv.12
Spr B2W2 Worker.png
Robotnik Isaac
Nagroda: PokémonDollar.png480
240MS.png MagbyLv.12
109MS.png KoffingLv.12
Spr B2W2 Lass.png
Panna Daya
Nagroda: PokémonDollar.png208
527MS.png Woobat Lv.13

Dostępne Pokémony
Obszar zewnętrzny
  Pokémony     Gry     Lokalizacja     Poziomy     Rzadkość  
504MS.png Patrat
B2 W2
Trawa Trawa
10-13 35%
519MS.png Pidove
B2 W2
Trawa Trawa
10-13 35%
081MS.png Magnemite
B2 W2
Trawa Trawa
10-11 15%
239MS.png Elekid
B2 W2
Trawa Trawa
10-12 15%
240MS.png Magby
B2 W2
Trawa Trawa
10-12 15%
Szeszcząca trawa
531MS.png Audino
B2 W2
Trawa Trawa
10-13 100%
Kolorowe tło oznacza, że tego Pokémona można znaleźć w tym miejscu w określonej grze. Białe tło z kolorowym pismem oznacza, że tego Pokémona nie można w tej grze znaleźć.

Obszar wewnętrzny
  Pokémony     Gry     Lokalizacja     Poziomy     Rzadkość  
081MS.png Magnemite
B2 W2
Trawa Trawa
10-12 25%
239MS.png Elekid
B2 W2
Trawa Trawa
10-12 25%
240MS.png Magby
B2 W2
Trawa Trawa
10-12 25%
058MS.png Growlithe
B2 W2
Trawa Trawa
11-13 20%
109MS.png Koffing
B2 W2
Trawa Trawa
10-13 15%
504MS.png Patrat
B2 W2
Trawa Trawa
10-13 15%
Szeleszcząca trawa
531MS.png Audino
B2 W2
Trawa Trawa
10-13 100%
Ciemna trawa
081MS.png Magnemite
B2 W2
Ciemna trawa Ciemna trawa
11-13 25%
239MS.png Elekid
B2 W2
Ciemna trawa Ciemna trawa
11-13 25%
240MS.png Magby
B2 W2
Ciemna trawa Ciemna trawa
11-13 25%
058MS.png Growlithe
B2 W2
Ciemna trawa Ciemna trawa
12-14 20%
109MS.png Koffing
B2 W2
Ciemna trawa Ciemna trawa
11-14 15%
504MS.png Patrat
B2 W2
Ciemna trawa Ciemna trawa
11-14 15%
Kolorowe tło oznacza, że tego Pokémona można znaleźć w tym miejscu w określonej grze. Białe tło z kolorowym pismem oznacza, że tego Pokémona nie można w tej grze znaleźć.

Przedmioty
Przedmiot Lokacja Gry
X Accuracy Celność X W skrawku trawy na południe od miasta  B2  W2 
Great Ball Great Ball Od Osiłka blisko dźwigu, w zamian za Poké Balla (raz na dzień)  B2  W2 
Silk Scarf Jedwabny Szalik Podążanie ścieżką przez schody blisko dźwigu  B2  W2 
TM Dark TM46 (Złodziejaszek) Blisko Robotnika Issaca w południowo-wschodnim kącie  B2  W2 
TM Fighting TM94 (Łupacz Kamieni) Od szefa Robotników, po pokonaniu trzech z nich  B2  W2 
Great Ball Great Ball ×6
  • W południowo-wschodniej części trawy (ukryty)
  • Od dziewczyny na południu po skompletowaniu tutejszej Listy Siedlisk (×5)
 B2  W2 
TinyMushroom Mały Muchomor Blisko północno-wschodniej wieży (ukryty)  B2  W2 
Ether Eter Od Naukowca, po pogadaniu z nim trzy razy
Wymagane Cięcie
Super Potion Super Mikstura Na zachód od wejścia  B2  W2 

W trawie we zewnętrznej części kompleksu leży Celność X, a Osiłek znajdujący się przy ścianie koło schodów raz na dzień zaoferuje ci wymianę twojego Poké Balla na Great Balla. Idź dalej ścieżką, a znajdziesz Jedwabny Szalik.

Jak będziesz już wewnątrz samego kompleksu, mężczyzna koło drzewa zapyta cię o przysługę. Chce sprawdzić jak trzej nowi Robotnicy sobie radzą, więc to oznacza trzy walki z nimi wszystkimi. Idź ścieżką na południe i do schodów po lewej. Po wejściu na górę idź chodnikiem na południowy wschód, by znaleźć Robotnika Isaaca oraz leżącego blisko niego TM46 (Złodziejaszek). Zawróć, skieruj się do schodów i idź na północ, gdzie znajdziesz Robotnika Mitchella. Następnie udaj się na zachód, zeskocz z północno-zachodniego chodnika, żeby spotkać Pracownika Nathana. Po pokonaniu tej trójki pogadaj z ich szefem, by otrzymać w dowód wdzięczności TM94 (Łupacz Kamieni).

W kompleksie jest też Naukowiec mówiący do siebie, blisko wieży na północny wschód. Porozmawiaj z nim, a on ucieknie w kierunku komina na południowy zachód. Zagadaj do niego, a wtedy znów ucieknie, tym razem do małego tarasu na południu. Porozmawiaj z nim, a on da ci Eter.

Sala Virbank

Virbank Gym B2W2.png

SalaVirbank

Sala Pokémon Miasta Virbank
Liderka: Roxie

Trujące dni, trująco na scenie!

Wnętrze Sali Virbank wyglądem przypomina klub rockowy. Roxie i jej kapela specjalizują się w Trujących Pokémonach, więc upewnij się, że masz ze sobą Antidotum! Ataki typu Psychicznego i Ziemnego są najbardziej użyteczne, ale Ogniste i Latające ruchy są również efektywne przeciwko Venipede'owi i Whirlipede'owi. Kapeli jednak gra tak głośno, że Roxie nie słyszy że wyzywasz ją na pojedynek, więc musisz najpierw pokonać Nicky i Billy Jo, by zatrzymać muzykę.

Whirlipede Roxie posiada umiejętność Trującego Punktu, który zatruje twojego podopiecznego, jeśli użyje fizycznego ataku. Użyj Antidotum i to szybko, ponieważ atak Jadoszokiem daje poważne kłopoty przeciwnikowi, a szczególnie zatrutemu przeciwnikowi!

Sala Virbank
Odznaka Toksyn

Trenerzy
Trener Pokémon
Spr B2W2 Roughneck.png
Osiłek Nicky
Nagroda: PokémonDollar.png336
088MS.png GrimerLv.14
109MS.png KoffingLv.14
Spr B2W2 Guitarist.png
Gitarzysta Billy Jo
Nagroda: PokémonDollar.png448
543MS.png Venipede Lv.14
109MS.png Koffing Lv.14

Tryb Łatwy/Tryb Normalny
Spr B2W2 Roxie.png
Lider
Roxie
Sala Virbank
Black 2 i White 2
Nagroda:
PokémonDollar.png2040/PokémonDollar.png2160
Ballfull.pngBallfull.pngBallempty.pngBallempty.pngBallempty.pngBallempty.png
Plik:Spr 5b 109.png
Typ:
  Trujący  
Zdolność:
Lewitacja
Przedmiot:
Noimage.png Brak Noimage.png
Koffing Poz.15/16
Zapewnienie
Mrok Fizyczny
Pchnięcie
Normalny Fizyczny
Smog
Trujący Specjalny
  --  

Plik:Spr 5b 544.png
Typy:
  Robak     Trujący  
Zdolność:
Trujący Punkt
Przedmiot:
Noimage.png Brak Noimage.png
Whirlipede Poz.17/18
Jadoszok
Trujący Specjalny
Ochrona
Normalny Statusowy
Trujące Żądło
Trujący Fizyczny
Pościg
Mrok Fizyczny

Tryb Wyzwania
Spr B2W2 Roxie.png
Leader
Roxie
Sala Virbank
Black 2 i White 2
Nagroda:
PokémonDollar.png2280
Ballfull.pngBallfull.pngBallfull.pngBallempty.pngBallempty.pngBallempty.png
Plik:Spr 5b 109.png
Typ:
  Trujący  
Zdolność:
Lewitacja
Przedmiot:
Bag Oran Berry Sprite.png Oran Jagoda
Koffing Poz.17
Zapewnienie
Mrok Fizyczny
Pchnięcie
Normalny Fizyczny
Smog
Trujący Specjalny
Jadoszok
Trujący Specjalny
Plik:Spr 5b 088.png
Typ:
  Trujący  
Zdolność:
Smród
Przedmiot:
Noimage.png Brak Noimage.png
Grimer Poz.17
Jadoszok
Trujący Specjalny
Rzut Błotem
Ziemny Specjalny
Trujący Gaz
Trujący Statusowy
Wyłączenie
Normalny Statusowy
Plik:Spr 5b 544.png
Typy:
  Robak     Trujący  
Zdolność:
Trujący Punkt
Przedmiot:
Bag Oran Berry Sprite.png Oran Jagoda
Whirlipede Poz.19
Jadoszok
Trujący Specjalny
Ochrona
Normalny Statusowy
Trujące Żądło
Trujący Fizyczny
Walec
Kamienny Fizyczny

Po pokonaniu jej, Roxie daje ci na dowód twojej wygranej Odznakę Toksyn, a dzięki temu Pokémony do poziomu 30 będą ci posłuszne. Po za Odznaką, daje ci też TM09 (Jadoszok), którego siła ataku jest podwajana, kiedy przeciwnik jest otruty.

Schodząc ze sceny, jeden z widzów, który jest w rzeczywistości zwiadowcą ze Studia PokéGwiazdy, podejdzie do ciebie i proponuje ci kręcenie własnego filmu. Roxie słyszy naszą rozmowę i idzie znaleźć swojego tatę.

Studio PokéGwiazdy

Pokéstar Studios Autumn B2W2.png

Studio PokéGwiazdy

Studio PokéGwiazdy to miejsce, gdzie ty i twoje Pokémony możecie stać się gwiazdami filmu! Filmy są produkowane w wysoce zaawansowanym studiu po lewej, a Teatr po prawiej może pokazywać maks. osiem filmów na raz. Plaza zawiera wiele unikatowych przedmiotów, jak na przykład mini model Królewskiej Unovy oraz model Strzelistego Mostu w skali od 1 do 144. Jest tu nawet Arlekin, który sprzedaje portrety sławnych gwiazd.

Przedmioty
Przedmiot Lokacja Gry
Lemonade Lemoniada Od Podróżnika w holu Teatru po otrzymaniu dobrego zakończenia  B2  W2 

Po wejściu do studia spotykamy zwiadowcę, który przedstawi nam szefa studio o imieniu Stu Deeoh. Potem daje ci szybką wycieczkę po placówce filmowej. Tata Roxie jest wewnątrz teatru, w którym właśnie ma się zacząć jego pierwszy film. Zwiadowca zapyta cię, czy chciałbyś zobaczyć film w celu zrozumienia mechanizmów kręcenia. Jednakże, film okazuje się niezbyt idealny, a publika jest zdezorientowana i rozczarowana. Tata Roxie z rozczarowaniem wraca do swojej stałej pracy jako kapitan transportu między miastami. Tymczasem nasz zwiadowca zaprosi cię do studia, gdzie twoim współaktorem będzie sławny aktor oraz były Lider Sali Icirrus, Brycen. Rób tak, jak jest opisane we scenariuszu, a może ci się uda odblokować nowe.

Czas na Film

Jeśli chcesz zagrać w filmie, porozmawiaj ze asystentem dyrektora w głównym holu studia, a potem możesz wybrać scenariusz. Twoim współaktorem jest zazwyczaj wypożyczony Pokémon, ale po osiągnięciu szczęśliwego zakończenia możesz do roli wykorzystać swojego własnego Pokémona. Żeby utworzyć idealny film, trzeba podążać wedle scenariusza. Słowa, a także ataki Pokémonów są głównym czynnikiem, który decyduje o fabule filmu. Ukończone filmy są od razy przekazywane do Teatru, a tam można tylko usiąść i rozkoszować się zrobionym filmem. Po pierwszym obejrzeniu filmy, możesz zatrzymać go na później przyciskiem B. Zwracaj szczególną uwagę na recenzje, które możesz znaleźć na monitorze Teatru; w miarę, jak twoje filmy będą osiągać sukces, twoja Ranga Gwiazdy będzie się podnosić i zyskasz więcej fanów, którzy mogą nawet dać ci przedmioty. Im większa Ranga, tym lepsze przedmioty.

Każdy z twoich Pokémonów również ma własną Rangę Gwiazdy. Jeśli ich Ranga również pójdzie w górę, tak samo będzie z dochodami Box Office do tego filmu. Pokémon-Gwiazda będzie mieć własne efekty specjalne w walce.

Typ Zakończenia Twoja Ranga Gwiazdy Ranga Gwiazdy twojego Pokémona
Szczęśliwe Poprawia niewielkie Poprawia umiarkowanie
Smutne Nieznacznie się poprawia Spada
Dziwne Znacznie poprawia Pokémon staje się Gwiazdą

Jeśli zrobisz wszystkie 40 filmów ze szczęśliwymi zakończeniami, zyskasz na plaza brązową statuę oraz dostęp do Pokoju dla VIP-ów Studia, ale to nie jest łatwe. Osiągnięcie dobrego zakończenia wymaga odpowiednich zdań, ale czasami niektóre, jakie możesz uważać za słuszne, mogą okazać się błędne, więc trzeba być skupionym. Każdy z pięciu reżyserów (Sergeo, Takashi, John, Sydney, i David) ma swoje wymagania, więc staraj się jak najlepiej, by spełnić ich wymagania. Tutaj można zdobyć ładne dwa tuziny Medalis, więc czasem można zaryzykować.

Miasto Virbank

Wejście Zespołu Plazma

Teraz, kiedy Sala Virbank jest za nami, następnym przystankiem jest Miasto Castelia. Skieruj się na południowy wschód na molo, by zauważyć Roxie i Hugha spierających się z kilkoma żołnierzami Zespołu Plazma. Twoi przyjaciele zajmą się innymi Żołdakami, więc tobie został ten między dwoma innymi żołnierzami.

Trenerzy
Trener Pokémon
Spr B2W2 Plasma Grunt M.png
Żołdak Zespołu Plazma
Nagroda: PokémonDollar.png560
504MS.png PatratLv.14

Po bolesnej porażce, trójka Żołdaków Plazmy daje nogi za pas. Przed pościgiem za nimi, Roxie daje ci HM01 (Cięcie) jako podziękowanie za twoją pomoc. Zapyta cię o przeszukanie Trasy 20, więc Hugh od razu rusza za Plazmowcami.

Okazuje się, że jeden ze Żołdaków Zespołu Plazma znajduje się na Trasie 20.

Trasa 20

Idź schodami w górę, a potem skręć w lewo na południe. Członkini Zespołu Plazma ukrywa się na małej polance koło głównej ścieżki.

Trenerzy
Trener Pokémon
Spr B2W2 Plasma Grunt F.png
Żołdak Zespołu Plazma
Nagroda: PokémonDollar.png560
509MS.png Purrloin Lv.14

Przed ucieczką pyta się głośno, dlaczego uciekła w głąb lądu, skoro ma biec na brzeg. Wówczas pojawi się Hugh z wieściami, że Zespół Plazma uciekł łodzią nieznanego rodzaju. Pora wrócić do Miasta Virbank na molo.

Miasto Virbank

Tata Roxie wrócił do doków po swoim nieudanym występie w filmie. Czuje się zniechęcony, ale Roxie pociesza go na tyle, by mógł wrócić do roboty kapitana. Wejdź do budynku, gdzie Hugh już stoi przed biurkiem kapitana. Zapyta cię, czy również ruszasz do Castelii. Po daniu pozytywnej odpowiedzi ty i rywal ładujecie się na statek, gotowi do wypłynięcia.

← Część 2 Trasa 20, Ranczo Floccesy, Gaj Przysięgi, Sala Aspertii
Solucja do
Black 2 i White 2
Miasto Castelia, Kanały Castelii, Sala Castelii Część 4 →

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki