Dodatek:Solucja do Black 2 i White 2/Sekcja 2

< Dodatek:Solucja do Black 2 i White 2

3190stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Trasa 20

Unova Route 20 Winter B2W2.png

Trasa 20

Trasa 20 jest drogą, która łączy Miasteczko Floccesy i Miasto Virbank. Rzeka płynie z południa przez drogę aż do Rancza Floccesy na północy. Podczas jesieni, opadłe liście dramatycznie zmieniają scenerię. Górnik Jerome na razie blokuje schody po wschodniej części trasy, a Hugha nigdzie nie widać po zachodniej stronie. A to oznacza, że musi się znajdować na Ranczu Floccesy, więc przejdź przez most i ruszaj na północ.

Trenerzy
Trener Pokémon
Spr B2W2 Youngster.png
Nastolatek Terrell
Nagroda: PokémonDollar.png64
504MS.png PatratLv.4
Spr B2W2 Lass.png
Panna Isabel
Nagroda: PokémonDollar.png64
509MS.png Purrloin Lv.4
Spr B2W2 Youngster.png
Nastolatek Petey
Nagroda: PokémonDollar.png64
504MS.png PatratLv.4

Dostępne Pokémony
  Pokémony     Gry     Lokalizacja     Poziomy     Rzadkość  
Wio. Lato Jeś. Zima
540MS.png Sewaddle
B2 W2
Trawa Trawa
2-4 35%
519MS.png Pidove
B2 W2
Trawa Trawa
2-4 25% 5% 25% 25%
191MS.png Sunkern
B2 W2
Trawa Trawa
2-4 5% 25% 5% 5%
504MS.png Patrat
B2 W2
Trawa Trawa
2-3 20%
509MS.png Purrloin
B2 W2
Trawa Trawa
2-4 15%
Kolorowe tło oznacza, że tego Pokémona można znaleźć w tym miejscu w określonej grze. Białe tło z kolorowym pismem oznacza, że tego Pokémona nie można w tej grze znaleźć.

Przedmioty
Przedmiot Lokacja Gry
Parlyz Heal Lek na Paraliż Na północ od Panny Isabel  B2  W2 
Poké Ball Poké Ball ×2
  • Na skale, północny zachód od Górnika Jerome'a (ukryty)
  • Na południe od Rancza FloccesyJesień
 B2  W2 

Ranczo Floccesy

Floccesy Ranch Winter B2W2.png

Ranczo Floccesy

Ranczo Floccesy powstało naturalnie, jako że często tu widywano zarówno Pokémonów jak i ludzi. Ranczo jest własnością i zarządzane przez męża i żonę. Bogaty las leży za północną granicą rancza.

Trenerzy
Trener Pokémon
Spr B2W2 Lass.png
Panna Molly
Nagroda: PokémonDollar.png96
509MS.png Purrloin Lv.6
540MS.png Sewaddle Lv.6
Spr B2W2 Janitor.png
Woźny Orville
Nagroda: PokémonDollar.png240
506MS.png LillipupLv.6
179MS.png MareepLv.6
Spr B2W2 Youngster.png
Nastolatek Kenny
Nagroda: PokémonDollar.png96
504MS.png PatratLv.6
054MS.png PsyduckLv.6

Dostępne Pokémony
  Pokémony     Gry     Lokalizacja     Poziomy     Rzadkość  
504MS.png Patrat
B2 W2
Trawa Trawa
5 25%
506MS.png Lillipup
B2 W2
Trawa Trawa
4-7 25%
054MS.png Psyduck
B2 W2
Trawa Trawa
5 15%
298MS.png Azurill
B2 W2
Trawa Trawa
5 15%
519MS.png Pidove
B2 W2
Trawa Trawa
7 10%
179MS.png Mareep
B2 W2
Trawa Trawa
5 5%
447MS.png Riolu
B2 W2
Trawa Trawa
5-7 5%
Kolorowe tło oznacza, że tego Pokémona można znaleźć w tym miejscu w określonej grze. Białe tło z kolorowym pismem oznacza, że tego Pokémona nie można w tej grze znaleźć.

Przedmioty
Przedmiot Lokacja Gry
Potion Mikstura ×2
  • Od żony właściciela po walce z Hughiem
  • W lesie, na wschód of Nastolatka Kenny'ego
 B2  W2 
Poké Ball Poké Ball Między pastwiskami, na wschód od Panny Molly  B2  W2 
Parlyz Heal Lek na Paraliż Od Hugha, blisko Woźnego Orville'a  B2  W2 
X Attack Atak X Na południe od Nastolatka Kenny'ego  B2  W2 
TM Normal TM21 (Frustracja) Od Żołdaka Plazmy na końcu lasu  B2  W2 

Kiedy będziesz próbować wejść na pastwiska na zachodzie, Hugh się zjawi, wyzywając cię na kolejną walkę.

495MS.png Jeśli gracz wybrał Snivy:

Spr B2W2 Hugh.png
Trener Pokémonów
Hugh
Ranczo Floccesy
Black 2 i White 2
Nagroda:
PokémonDollar.png800
Ballfull.pngBallempty.pngBallempty.pngBallempty.pngBallempty.pngBallempty.png
Plik:Spr 5b 498.png
Typ:
  Ogień  
Zdolność:
Zagorzenie
Przedmiot:
Noimage.png Brak Noimage.png
TepigPoz.8
Pchnięcie
Normalny Fizyczny
Machnięcie Ogonem
Normalny Statusowy
  --  

  --  

498MS.png Jeśli gracz wybrał Tepiga:

Spr B2W2 Hugh.png
Trener Pokémonów
Hugh
Ranczo Floccesy
Black 2 i White 2
Nagroda:
PokémonDollar.png800
Ballfull.pngBallempty.pngBallempty.pngBallempty.pngBallempty.pngBallempty.png
Plik:Spr 5b 501.png
Typ:
  Woda  
Zdolność:
Potok
Przedmiot:
Noimage.png Brak Noimage.png
OshawottPoz.8
Pchnięcie
Normalny Fizyczny
Machnięcie Ogonem
Normalny Statusowy
  --  

  --  

501MS.png Jeśli gracz wybrał Oshawotta:

Spr B2W2 Hugh.png
Trener Pokémonów
Hugh
Ranczo Floccesy
Black 2 i White 2
Nagroda:
PokémonDollar.png800
Ballfull.pngBallempty.pngBallempty.pngBallempty.pngBallempty.pngBallempty.png
Plik:Spr 5b 495.png
Typ:
  Trawa  
Zdolność:
Zarastanie
Przedmiot:
Noimage.png Brak Noimage.png
SnivyPoz.8
Pchnięcie
Normalny Fizyczny
Łypanie
Normalny Statusowy
  --  

  --  

Po walce, przekazujesz mu Mapę Regionu. Wówczas wtedy zjawi się właściciel rancza i jego żona. Żona właściciela da ci Miksturę, a on zapyta, czy ktokolwiek z nas widział ich zaginionego Herdiera. Hugh się wścieka na niego za nieostrożną postawę i biegnie szukać psa. Nie ma go na pastwisku, więc trzeba sprawdzić las na północy. Hugh podejdzie do ciebie, kiedy będzie koło Woźnego Orville'a i da ci Lek na Paraliż. Idź na wschód do trawy, gdzie jest kolejna Mikstura, a potem skieruj się na południe w kierunku małego zakątka, gdzie Herdier jest osaczony przez Żołdaka Zespołu Plazma. Hugh szybko biegnie, by powiadomić właściciela, a przestępca rzuca ci TM21 (Frustracja) jako odwrócenie uwagi od niego, kiedy on będzie uciekać.

Teraz, kiedy dostarczyłeś rywalowi dodatkową Mapę Regionu i odnalazłeś zagubionego Herdiera, możesz wrócić do Miasteczka Floccesy, by Alder pomógł ci w treningu twoich Pokémonów.

Miasteczko Floccesy

Przedmioty
Przedmiot Lokacja Gry
X Speed Szybkość X Na zachód od domu Aldera  B2  W2 
Potion Mikstura Od staruszka w pierwszym domu na wschód od Centrum Pokémonów  B2  W2 
Medal Box Skrzynka na Medale Od Pana Medala, przed domem Aldera  B2  W2 

Dom Aldera

Po powrocie z Rancza Floccesy, Alder zapyta cię o walkę z jego dwoma uczniami. Ich Pokémony mają typ w zależności od tego, którego startera wybrałeś, więc trzeba mieć na uwadze, jaki typ ma przewagę.

Trenerzy
Snivy Gracz wybrał Snivy'ego
Trener Pokémon
Spr B2W2 School Kid M.png
Uczeń Seymour
Nagroda: PokémonDollar.png180
515MS.png PanpourLv.9
Spr B2W2 School Kid F.png
Uczeń Cassie
Nagroda: PokémonDollar.png180
513MS.png PansearLv.9

Tepig Gracz wybrał Tepiga
Trener Pokémon
Spr B2W2 School Kid M.png
Uczeń Seymour
Nagroda: PokémonDollar.png180
511MS.png PansageLv.9
Spr B2W2 School Kid F.png
Uczeń Cassie
Nagroda: PokémonDollar.png180
515MS.png PanpourLv.9

Oshawott Gracz wybrał Oshawotta
Trener Pokémon
Spr B2W2 School Kid M.png
Uczeń Seymour
Nagroda: PokémonDollar.png180
513MS.png PansearLv.9
Spr B2W2 School Kid F.png
Uczeń Cassie
Nagroda: PokémonDollar.png180
511MS.png PansageLv.9

Pledge Grove Winter B2W2.png

Gaj Przysięgi

Kiedy już wyjdziesz na zewnątrz, natkniesz się na człowieka, zwanego Panem Medalem. Da ci Skrzynkę na Medale, co pozwala ci teraz uczestniczyć w konkursie Zbierania Medali. Możesz zyskać wiele Medali podczas twojej przygody, począwszy od dbanie o swoich podopiecznych, poprzez szukanie przedmiotów, aż po brania udział w ważnych wydarzeniach w regionie Unova. Możesz znaleźć Pana Medala w każdym Centrum Pokémonów, jeśli uda ci się spełnić odpowiednie wymagania do zdobycia tych trofeów. Istnieje 255 różnych Medali do zebrania. Kiedy nas już zostawi, Alder wyjdzie na zewnątrz, by poinformować cię, iż Sala Aspertii została ponownie otwarta.

Gaj Przysięgi

Ścieżka za domem Aldera prowadzi do Gaju Przysięgi, małej polanki owianej drzewami. Przynieś ze sobą Keldeo, by dokładniej sprawdzić wcięcia na wielkim głazie, a on nauczy się wtedy swojego atutowego ruchu, Sekretnego Miecza. Tak długo, jak zna ten atak, Keldeo pozostanie w Formie Rezolutnej.

Miasto Aspertia

Przedmioty
Przedmiot Lokacja Gry
X Defend Obrona X Od chłopca w Szkole Trenerów  B2  W2 
Fresh Water Świeża Woda Od Clyde'a za szkołą  B2  W2 
Po pokonaniu lidera Sali Aspertii
TM Normal TM83 (Współpraca) Od Cherena po pokonaniu go  B2  W2 }}
TM Normal TM27 (Powrót) Od Bianci na zewnątrz Sali  B2  W2 
None C-Gear Od Bianci na zewnątrz Sali  B2  W2 
Ultra Ball Ultra Ball Od dziewczynki w północno-wschodnim domu  B2  W2 

Szkoła Trenerów

Chłopiec, który wcześniej blokował przejście, już zszedł nam z drogi, więc możesz już odwiedzić Szkołę Trenerów. Wielka tablica w klasie opisuje różne zmiany stanu, jak Zatrucie czy też Sparaliżowanie, które mogą dotknąć Pokémona. Porozmawiaj z chłopcem obok, by otrzymać Obrona X. Na tyłach dziewczyna nauczy cię, jak anulować ewolucję Pokémona. Idź do tylnych drzwi, a znajdziesz się w Sali Aspertii na tyłach szkoły. Mężczyzna koło drzwi, Clyde, będzie na ciebie czekał w każdej Sali, by dać ci Świeżą Wodę.

Aspertia Gym Winter B2W2.png

Sala Aspertii

Sala Aspertii

Sala Pokémon Miasta Aspertia
Lider Sali: Cheren

Ten, co szuka właściwej ścieżki

Sala Aspertii specjalizuje się w Pokémonach typu Normalnego. Wszystkie Pokémony Cherena znają ruch Współpraca, więc musisz ich pokonać szybko, nim uderzą wzmocnionym przez Współpracę atakiem. Jeśli złapałeś Riolu na Ranczu Floccesy, jego Walczące ataki mogą okazać się kluczem do zwycięstwa. Jeśli gracz w Trybie Wyzwania, to Walczące ataki Riolu zadają jedynie normalne obrażenia Pidove'owi, więc w tym przypadku użytek zrobią Elektryczne ataki Mareepa, jeśli zdołałeś złapać jednego na Ranczu Floccesy. Jeśli masz Pidove'a lub Purrloina, możesz wykorzystać Warczenie by skontrować Współpracę.

Sala Aspertii
Odznaka Podstawy

Trenerzy
Trener Pokémon
Spr B2W2 Youngster.png
Nastolatek Pedro
Nagroda: PokémonDollar.png144
504MS.png PatratLv.9
506MS.png LillipupLv.9
Spr B2W2 Lass.png
Panna Serena
Nagroda: PokémonDollar.png144
506MS.png Lillipup Lv.9
504MS.png Patrat Lv.9

Tryb Łatwy/Tryb Normalny
Spr B2W2 Cheren.png
Lider
Cheren
Sala Aspertii
Black 2 i White 2
Nagroda:
PokémonDollar.png1440/PokémonDollar.png1560
Ballfull.pngBallfull.pngBallempty.pngBallempty.pngBallempty.pngBallempty.png
Plik:Spr 5b 504.png
Typ:
  Normalny  
Zdolność:
Bystry Wzrok
Przedmiot:
Noimage.png Brak Noimage.png
PatratPoz.10/11
Pchnięcie
Normalny Fizyczny
Współpraca
Normalny Statusowy
Gryzienie
Mrok Fizyczny
  --  

Plik:Spr 5b 506.png
Typ:
  Normalny  
Zdolność:
Żywiołowość
Przedmiot:
Noimage.png Brak Noimage.png
LillipupPoz.12/13
Pchnięcie
Normalny Fizyczny
Współpraca
Normalny Statusowy
Gryzienie
Mrok Fizyczny
  --  

Tryb Wyzwania
Spr B2W2 Cheren.png
Lider
Cheren
Sala Aspertii
Black 2 i White 2
Nagroda:
PokémonDollar.png1680
Ballfull.pngBallfull.pngBallfull.pngBallempty.pngBallempty.pngBallempty.png
Plik:Spr 5b 504.png
Typ:
  Normalny  
Zdolność:
Bystry Wzrok
Przedmiot:
Noimage.png Brak Noimage.png
PatratPoz.12
Pchnięcie
Normalny Fizyczny
Współpraca
Normalny Statusowy
Gryzienie
Mrok Fizyczny
Wykrycie
Walczący Statusowy
Spr 5b 519.png
Typy:
  Normalny     Latający  
Zdolność:
Super Szczęście
Przedmiot:
Noimage.png Brak Noimage.png
PidovePoz.12
Szybki Atak
Normalny Fizyczny
Współpraca
Normalny Statusowy
Łypanie
Normalny Statusowy
Warczenie
Normalny Statusowy
Plik:Spr 5b 506.png
Typ:
  Normalny  
Zdolność:
Żywiołowość
Przedmiot:
Bag Oran Berry Sprite.png Oran Jagoda
LillipupPoz.14
Pchnięcie
Normalny Fizyczny
Współpraca
Normalny Statusowy
Gryzienie
Mrok Fizyczny
Pomocna Dłoń
Normalny Statusowy

Pokonany, Cheren nagradza cię Odznaką Podstawy, dzięki której wszystkie Pokémony, łącznie te z wymiany, do poziomu 20 będą ci posłuszne. Daje ci również TM83 (Współpraca) jako nagrodę.

Bianca czeka na ciebie na zewnątrz Sali. Będąc pod wrażeniem twojego zwycięstwa, daje ci TM27 (Powrót), jak również i C-Gear. Cheren wychodzi z Sali i cała wasza trójka wymienia się między sobą numerami do Xtransceiverów. Bianca rejestruje do ciebie również numer Profesor Juniper. Wtedy Hugh się pojawia, by wyzwać Salę na pojedynek, więc Cheren prowadzi go na pole walki. Bianca informuje cię, że następna Sala znajduje się w Mieście Virbank, na wschód od Rancza Floccesy.

Miasteczko Floccesy

Podczas przechodzenia przez Miasto Floccesy, Bianca znów się pojawi, tym razem dając upgrade twojemu Pokédexowi, dołączając do niego Listę Siedlisk, która ukazuje każdego Pokémona widzianego i złapanego na danym obszarze. Po za tym przekazuje ci wieści, że niektóre Pokémony czasami mogą się kryć w szeleszczącej trawie.

Trasa 20

Cheren i Hugh napotykają ciebie po zejściu schodami na dół we wschodniej części Trasy 20. Cheren wyjaśnia, że silniejszy Pokémon, czasami nawet dwa naraz, mogą się czaić w ciemnej trawie. Da ci kilka Pecha Jagód, które mogą być przydatne podczas walki w Sali Virbank, a potem zostawia nas samych. Hugh na razie zostanie tutaj, by potrenować we ciemnej trawie.

Trenerzy
Trener Pokémon
Spr B2W2 Hiker.png
Górnik Jerome
Nagroda: PokémonDollar.png352
447MS.png RioluLv.11
Spr B2W2 Preschooler M.png
Przedszkolak Albert
Nagroda: PokémonDollar.png40
054MS.png PsyduckLv.10
Spr B2W2 Preschooler F.png
Przedszkolak Lin
Nagroda: PokémonDollar.png40
506MS.png Lillipup Lv.10
Spr B2W2 Twins.png
Bliźniaki Lia & Lily
Nagroda: PokémonDollar.png144
191MS.png Sunkern Lv.9
191MS.png Sunkern Lv.9
Spr B2W2 Nursery Aide.png
Opiekunka Żłobka Kimya
Nagroda: PokémonDollar.png440
206MS.png Dunsparce Lv.11
Pokonanie Zespołu Plazma z Miasta Virbank
Spr B2W2 Plasma Grunt F.png
Żołdak Zespołu Plazma
Nagroda: PokémonDollar.png560
509MS.png Purrloin Lv.14
Wymagane Surfowanie
Spr B2W2 Pokémon Ranger M.png
Pokémon Ranger Leaf
Nagroda: PokémonDollar.png1920
Tylko jesienią
Plik:585AMS.png DeerlingLv.32
545MS.png ScolipedeLv.32
Spr B2W2 Pokémon Ranger F.png
Pokémon Ranger Malory
Nagroda: PokémonDollar.png1980
Tylko jesienią
059MS.png ArcanineLv.33
Spr B2W2 Pokémon Ranger M.png
Pokémon Ranger Bret
Nagroda: PokémonDollar.png1980
Tylko jesienią
508MS.png StoutlandLv.33
Wymagane Surfowanie, Wodospad
Spr B2W2 Pokémon Ranger F.png
Pokémon Ranger Naoko
Nagroda: PokémonDollar.png1920
Tylko jesienią
590MS.png Foongus Lv.32
542MS.png Leavanny Lv.32

Dostępne Pokémony
  Pokémony     Gry     Lokalizacja     Poziomy     Rzadkość  
Wio. Lato Jeś. Zima
540MS.png Sewaddle
B2 W2
Trawa Trawa
2-4 35%
519MS.png Pidove
B2 W2
Trawa Trawa
2-4 25% 5% 25% 25%
191MS.png Sunkern
B2 W2
Trawa Trawa
2-4 5% 25% 5% 5%
504MS.png Patrat
B2 W2
Trawa Trawa
2-3 20%
509MS.png Purrloin
B2 W2
Trawa Trawa
2-4 15%
Szeleszcząca trawa
531MS.png Audino
B2 W2
Trawa Trawa
2-4 90%
206MS.png Dunsparce
B2 W2
Trawa Trawa
3 10%
Ciemna trawa
519MS.png Pidove
B2 W2
Ciemna trawa Ciemna trawa
9-10 25% 5% 25% 25%
191MS.png Sunkern
B2 W2
Ciemna trawa Ciemna trawa
9-11 5% 25% 5% 5%
504MS.png Patrat
B2 W2
Ciemna trawa Ciemna trawa
10 20%
543MS.png Venipede
B2 W2
Ciemna trawa Ciemna trawa
10 20%
509MS.png Purrloin
B2 W2
Ciemna trawa Ciemna trawa
10-11 15%
540MS.png Sewaddle
B2 W2
Ciemna trawa Ciemna trawa
10-11 15%
Kolorowe tło oznacza, że tego Pokémona można znaleźć w tym miejscu w określonej grze. Białe tło z kolorowym pismem oznacza, że tego Pokémona nie można w tej grze znaleźć.

Przedmioty
Przedmiot Lokacja Gry
Dire Hit Potężny Cios Północny wschód od Opiekunki Żłobka Kimya  B2  W2 
Antidote Antidotum Północny wschód od Przedszkolaka Lin  B2  W2 
Pecha Berry Pecha Berry ×3 Podarunek od Cherena blisko ciemnej trawy  B2  W2 
Great Ball Great Ball W skrawku ciemnej trawy  B2  W2 
Wymagane Surfowanie
Max Revive Maks. Ożywiacz Blisko Pokémon Rangera LeafJesień  B2  W2 
Rare Candy Rzadki Cukierek Blisko Pokémon Rangera LeafJesień  B2  W2 
Sitrus Berry Sitrus Jagoda Od Pokémon Rangera Leaf po pokonaniu jej  B2  W2 
Leppa Berry Leppa Jagoda ×2
  • Od Pokémon Rangera Malory po pokonaniu jejJesień
  • Od Pokémon Rangera Breta po pokonaniu goJesień
 B2  W2 
Wymagane Surfowanie, Wodospad
Sitrus Berry Sitrus Berry Od Pokémon Rangera Naoko po pokonaniu jejJesień  B2  W2 
Sticky Barb Kleisty Kolec Na południu od dwóch mostów, blisko Pokémon Rangera NaokoJesień  B2  W2 

← Część 1 Wprowadzenie, Miasto Aspertia, Trasa 19, Miasteczko Floccesy
Solucja do
Black 2 i White 2
Miasto Virbank, Kompleks Virbank, Sala Virbank, Studio PokéGwiazdy Część 3 →

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki