FANDOM

131MS Lapras
Pokémon
Eevee 133MS
#132
Generacja I
Ditto
メタモン (Metamon)
132MS
Ditto

Pokémon Galareta
Typy
Normal
Zdolności
Grupa hodowli
Ditto
Statystyka płci

Żaden z nich nie posiada płci.

Waga Wzrost
4.0 kg 0,3 m
Statystyki
Styl Ciała Odcisk łapy
Plik:F132.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Ditto

Ditto (jap. メタモン Metamon, niem. Ditto, fr. Metamorph, kor. 메타몽 Metamong) - Pokémon galaretowaty. Ditto jest pokemonem normalnym. Nie ewoluuje. Podobnie jak Pokémony Legendarne nie posiada płci, mimo że do nich nie należy. Ditto należą do tych Pokémonów nie-legendarnych, które bardzo trudno złapać i które występują bardzo rzadko. Co ciekawe w grach często można natknąć się na odmiany Shiny. Te pokémony są wyjątkowe, bo mogą się zamienić w innego pokémona, ale tylko w tego, z którym walczą.

Entymologia

Nazwa "Ditto" w języku angielskim oznacza "tak samo".

Wygląd

Wyglądem przypomina różową galaretkę. W masie można odróżnić małe czarne oczy i usta najczęściej kącikami do góry. Ditto są lepkie i nieprzyjemne w dotyku.

Różnice płci

Ten Pokemon nie posiada płci.Ditto jest w stanie rozmnażać się z każdym innym Pokemonem.

Zachowanie

Jest przyjaznym i sympatycznym pokemonem. Ditto bardzo rzadko się spotyka, ponieważ potrafi się on doskonale maskować. Co do walk, dziki Ditto raczej woli się schować i przeczekać. Bardziej doświadczone potrafią zmienić się w silniejsze pokemony i bez walki odstraszają napastnika.

Podczas przemiany przejmuje nie tylko wygląd i ruchy,ale nawet statystyki Pokemona.Niestety,posiada mniej HP niż oryginał co czyni go łatwiejszym do pokonania.Wbrew obiegowej opinii,nie jest jedynym Pokemonem,który może użyć Transformacji.Mew też może poznać ten ruch poprzez poziom.

Jeśli przemieniają się w coś z pamięci,mogą zapomnieć o niektórych szczegółach,najczęściej są to ich charakterystyczne usta.

Można je również rozmnażać z wszystkimi gatunkami Pokemonów niezależnie od ich grupy jaj.

Siedlisko

Trudno określić ich naturalne środowisko,gdyż najczęściej maskują się pod przykrywką często spotykanych pokemonów.

Występy w anime

Ditto Narissy

Ditto 1

Pierwszy Ditto Narissy, nazywany Ditto 1, jest normalnego koloru i po raz pierwszy pojawił się w drużynie Asha, gdy przekształcił się w Pikachu, Piplupa, Gible'a i Togekiss. Ditto był później używany w walce z Pikachu, jednak pomimo możliwości używania potężnych ruchów przez Pikachu został łatwo pokonany. Zespół R później próbował ukraść Ditto, jednak uciekł i nawiązał współpracę z Pikachu Asha i pokonał Zespół R.

Ditto 2

Narissa posiada również Błyszczącego Ditto, nazywanego Ditto 2. Ash walczył z nim używając Infernape'a. Ten również przekształcił się w Infernape'a. Runda zakończyła się remisem. Później pokonał z innymi Zespół R.

Ewolucja

Ditto
Ditto