FANDOM

Dino

Dino

Dino (jap. ディーノ) to powtarzająca się postać, która zadebiutowała w odcinku Emocje w Nimbasie!. Brał udział w Turnieju Klubowych Bitew. Wygrał w walce z Omegą i awansował do drugiej rundy. W odcinku Furia Klubowej Bitwy: Emolga kontra Sawk!, walczył przeciwko Antonio w drugiej rundzie i pokonał go. W półfinale jego przeciwnikiem był Ash. Jednak jego Darumaka został szybko pokonany przez Palpitoada Asha, eliminując Dino z turnieju.

Dino pojawił się w BW103, rywalizując w Konferencji Vertress. W BW104 pojawił się na ekranie, pokazując walkę w drugiej rundzie konferencji, czyli musiał przejść przez pierwszą rundę. W BW105 pojawił się ponownie na ekranie, gdzie okazało się, że wygrał drugą i trzecią rundę. W BW106 okazało się, że wygrał też czwartą rundę. W ćwierćfinale walczył z Katharine i wygrał w BW108. W półfinale pokonał Ramone'a, awansując do finału. Tam przegrał z Virgilem, zajmując drugie miejsce. Potem pojawił się po raz kolejny na uroczystościach zamknięcia konferencji.

Pokémony

W rotacji

Deerling
Dino Deerling

Deerling pierwszy raz pojawił się w odcinku Emocje w Nimbasie!. Walczył przeciwko Patratowi Omegi i wygrał.

Tranquill
Dino Tranquill

Tranquill pierwszy raz pojawił się w odcinku Furia Klubowej Bitwy: Emolga kontra Sawk!, gdzie był używany przeciwko Cottonee'owi Antonio w ćwierćfinale. Mając przewagę typu, Tranquill łatwo znokautował swojego przeciwnika, pozwalając Dino przejść do półfinału.

Darumaka → Darmanitan
Dino DarumakaDino Pokemon 1

Po dotarciu do półfinału, Dino dowiedział się, że będzie walczyć z Ashem i zdecydował się wystawić Darumakę do meczu, w którym będzie walczyć przeciwko Palpitoadowi Asha. Niemniej jednak został on pokonany po uderzeniu jednej Pompy Wodnej.

W BW108 pokazano na tabeli podczas konferencji, że Darumaka ewoluował w Darmanitana. Był on używany w walce przeciwko Katharine.

Druddigon
Dino Druddigon

Dino pierwszy raz użył Druddigona poza ekranem podczas bitwy w konferencji przeciwko Katharine. Był wykorzystywany ponownie jako ostatni Pokémon Dino używany przeciwko Virgilowi. Został pokonany przez Eevee.

Pokémon z tablicy wyników
Dino Pokemon 1Dino Pokemon 2

Te Pokémony Dino zostały ujawione na tablicy wyników konferencji. Jego Cofagrigus, Leavanny i Galvantula byli stosowani tylko w walce z Katharine. Chandelure, Gigalith, Seismitoad i Heatmor byli stosowani tylko w walce z Virgilem. Mandibuzz była używana we wszystkich tych walkach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki