FANDOM

Diancie (jap. ディアンシー Dianshii) - Pokémon legenda typu kamiennego i wróżki.

Może Mega Ewoluować w Mega Diancie przy użyciu Diancytu.

Fizjologia

Diancie to kamienny stworek, nieco przypomina człowieka. Jest koloru szarego, ma szare uszy i dłonie. Ma różowe diamenty na głowie, klatce piersiowej i kamiennym spodzie. Klejnot na klatce piersiowej trzyma się na złotym naszyjniku. W tym samy kolorze jest oszlifowany kryształ na czole. Wokół kryształu są jeszcze cztery pozostałe klejnoty, oraz dwa wiszące. Jej oczy są czerwone z różowymi źrenicami.Posiada też białą sukienkę. Dół Diancie przypomina kawałek skały z różowym diamentem po lewej stronie. Diancie jest prawdopodobnie mutacją Carbinka.

Mega Diancie jest nieco większa od swojej pierwotnej formy. Jej sukienka jest dłuższa,na biodrach ma kryształ złączony złotym paskiem, tak samo jak naszyjnik. Spód jest zrobiony z oszlifowanych różowych diamentów. Okrągły klejnot na głowie jest w kształcie serca. Wokół klejnotu są dwa wiszące diamenty. Z tyłu głowy ma dwie wstążki.

Różnice płci

Ten Pokémon nie ma płci.

Występy w anime

W Polsce Diancie zadebiutowała w filmie Diancie i kokon zniszczenia. Tak naprawdę jej debiut był w filmie krótkometrażowym Diancie - Princess of the Diamond Domain. Nie został wyemitowany w Polsce.

Legendarne Pokémony