Fandom

Pokémon Wiki

Dialga (anime)

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Dialga

ディアルガDialga

Dialga swooping past.png

Dialga przelatujący balon z Ashem, Alice i Tonio

Debiut The Rise of Darkrai
Płeć Nieznana
Aktualna lokalizacja Wymiar Dialgi
32px
Ten Pokémon nie ewoluował.

Dialga jest główną postacią z filmu The Rise of Darkrai. Dialga pojawił się z Giratiną w filmie Giratina i Strażnik Nieba i z Arceusem w filmie Arceus i Klejnot Życia.

Historia

W filmie The Rise of Darkrai, Dialga angażuje się w wielkiej bitwie ze swoim wrogiem, Palkią i powoduje ogromne szkody w Mieście Alamos. Zostaje z nim uspokojony przez piosenkę "Oración".

File-Dialga 3.png

Dialga w świecie Pokémon w filmie Giratina i Strażnik Nieba

W filmie Giratina i Strażnik Nieba, czarne, trujące chmury pokryły Odwrócony Świat. Przyczyną tego była bitwa Dialgi i Palkii, która rozgniewała Giratinę. Aby zemścić się, przy jeziorze przeciągnął Dialgę do swojego własnego świata. Tam Giratina i Dialga walczyli. W każdej chwili, Dialga próbował uciec, jednak Giratina nadal ciągnął go z powrotem. Ostatecznie, dzięki Shayminowi, Dialga był w stanie uciec. Dialga pojawia się na koniec filmu, gdzie Giratina atakuje go ponownie.

W filmie Arceus i Klejnot Życia okazało się, że powodem bitwy Dialgi i Palkii w Alamos było to, że ich wymiary, które nigdy nie powinny się spotkać, spotkali się, co oznaczało, że Arceus wkrótce się zbudzi. W rezultacie, Dialga wierzył, że Palkia najechał na jego terytorium, w to samo wierzył Palkia. Sheena wykorzystała swoje umiejętności i przyzwała Dialgę, który uratował Pikachu i Piplup i kiedy Palkia pojawił się, Sheena użyła swych mocy, by zakończyć bitwę raz na zawsze. Później, gdy Arceus przybył i przygotował się do zwalczenia ludzkości za swoją wcześniejszą zdradę, Dialga wraz z Palkią i Giratiną chronili Asha i przyjaciół przed atakami Arceusa i korzystając ze swoich możliwości czasowych, wysłał Asha, Sheenę i innych w czasie, by dać im szansę zmienić przeszłość, aby ocalić przyszłość. Dialga wówczas został ciężko ranny przez Alpha Pokémona z Palkią i Giratiną. W końcu, kiedy Ashowi i innym udało się zmienić przeszłość, Arceus uzdrowił Dialgę i innych i Dialga powrócił do własnego wymiaru, by żyć spokojnie.

Ruchy

Dialga używa Drako Meteoru Ruch Pierwsze pojawienie
Dialga Draco Meteor.png
Ryk Czasu The Rise of Darkrai
Drako Meteor The Rise of Darkrai
Hiper Promień The Rise of Darkrai
Ochrona The Rise of Darkrai

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki