Dewott Burgundy

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Dewott Burgundy
>カベルネのフタチマル Cabernet's Futachimaru
Burgundy Dewott.png
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy Burgundy
Obecna lokalizacja Z Burgundy
Historia
Debiut Zemsta Znawczyni!
Ewoluuje w Przed Zemsta Znawczyni!
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Dewott Burgundy to jeden z Pokémonów Burgundy.

Historia

Dewott to prawdopodobnie starter Pokémon Burgundy, którego otrzymała jako Oshawotta od profesor Juniper w wieku 10 lat w mieście Nuvema. W retrospekcji Burgundy, Dewott jako Oshawott walczył w Sali Striaton z Cilanem i Pansage'em i został pokonany.

Gdy dziewczyna ponownie spotkała się z Cilanem, wyzwała go na pojedynek, gdzie jej Dewott był użyty jako pierwszy i walczył z Dwebble'em Cilana. Dewott rozpoczął korzystając z Wodnej Broni, a następnie Cieci Furii, lecz Dwebble używał Ochrony i ataki przeciwnika nie były skuteczne. Następnie Dewott używał Wodnego Pulsu trafiając Dwebble'a, ale ten zaatakował Muszlowym Rozbiciem, a potem Nożycami, pokonując Dewotta i wygrywając pierwszą rundę dla Cilana.

W odcinku The Clubsplosion Begins! trenerka wybiera go do walki pierwszej rundy turnieju Klubsplozja przeciwko Excadrillowi Iris. Ich walka odbyła się w Search for the Clubultimate!. Mimo że Dewott świetnie walczył, Excadrill pokonał go.

Ruchy

Plik:EP679 Dewott.jpg

Armatka Wodna

Noże Furii

Puls Wodny

Ostra Muszla

Lodowy Promień

Zemsta

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki