Fandom

Pokémon Wiki

Dewott

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Pokémon Dewott to Pokémon typu wodnego.

Ewoluuje z Oshawotta i przekształca się w Samurotta.

Biologia

Fizjologia

Dewott to dwunożny, wydropodobny Pokémon, przede wszystkim o niebieskim zabarwieniu. Ma małe, czarne uszy, wskazany grzebień z tyłu głowy, czerwony nos w kształcie pochylonego owalu i długie białe wąsy tworzące przechylone "V". Jego przednie kończyny mają po trzy palce na każdej łapie o czarnym kolorze. Wokół talii jest duży, niebieska, otoczona ozdoba z dwiema muszelkami na udach. Jego stopy i ogon są czarne.

Różnice płci

Brak.

Zdolności specjalne

Dewott może odłączyć dwie muszle i używać je jako broni.

Zachowanie

Dewott ściśle szkolą się, aby móc opanować technikę używania muszli jako mieczy.

Siedlisko

Dewotty głównie żyją w wodzie.

Dieta

W anime

Ważniejsze występy

Dewott Burgundy

Dewott Burgundy pojawia się w odcinku Zemsta Znawczyni!. Walczył on z Dwebble Cilana i przegrał.

Inne

Dewott zadebiutował w anime w odcinku Klub Bitew Pokémonów i wybór Tepiga! w posiadaniu trenera, gdzie walczył z Servine, którego pokonał. Trener Dewotta później wyzwał Asha i jego Pikachu do bitwy, gdzie przedstawił zaskakującą zwinność.

Drugoplanowe role

Dewotty dwóch trenerów wygłosiły krótkie pojawienie się w odcinku Starcie rywali w Klubie Bitew! na ekranie komputera w Klubie Bitew w Luxurii. Dewotty pojawiły się też w sklepie podczas debiutu Burgundy.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
BW004 Dewott, Pokémon Dyscyplina, ewoluuje z Oshawotta. Poprzez trening potrafi opanować technikę podwójnej muszelki, dzięki czemu dominuje w bitwach kontaktowych.
Na tym kończą się wpisy z serii Najlepsze życzenia.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki