Fandom

Pokémon Wiki

Delibird (Zespół R)

3273strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Delibird (Zespół R)
ロケット団のデリバード
Team Rocket Delibird.png
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy Nie wiadomo
Obecna lokalizacja Baza Zespołu R
Historia
Debiut Płać i płacz
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Delibird to Pokémon Zespołu R. Służy jako "poczta lotnicza".

Historia

Delibird pierwszy raz pojawił się w odcinku Płać i płacz przy boku zwiadowcy. Twierdziła, że ona i Delibird próbowali pozyskać nowych członków Zespołu R. Kiedy Jessie i James powiedzieli jej, że są członkami Zespołu R, powiedziała, że nie byli oni w systemie. James wyciągnął kartę członkowską, a kobieta zwiadowca poinformowała ich, że ponieważ nie zapłacili należności, zostali wyrzuceni z Zespołu R.

Kobieta powiedziała im, że jeśli pokonają Trenera to będą mogli z powrotem korzystać z Delibirda. Zespół R walczył z Ashem i wygrał. Kobieta pozwoliła im wrócić, ale również powiedziała im, że Delibird będzie latał do nich, by odebrać swoje należności, które wciąż były niezapłacone.

Plik:File-TR Delibird Happy.png

Pojawił się w odcinku Xatu, co nas czeka?, tuż przed powodzią. Zespół R powiedział Delibirdowi, że będą go spłacać ze wszystkich przedmiotów z miasta, które mają być zalane. Po powodzi, wszystkie pozycje były pogrzebane pod ziemią, a Zespół R próbował je odkopać. Delibird odleciał, obiecując, że wróci.

Delibirda zaobserwowano, gdy szukał Zespołu R wokół Świątyni Slowpoke'a na koniec odcinka Kto nas oświeci?. Chowali się, ponieważ musieli podjąć karę za próbę kradzieży posągu świątyni.

Pokazał się również na koniec odcinka Nie da się pokonać żaru!, gdzie wziął wszystkie pieniądze Zespołu R zarobione podczas Srebrnej Konferencji. Po spłaceniu Delibird nie szukał ich w Hoenn.

Plik:File-TR Delibird meeting.png
Następnie Delibird pojawił się w odcinku Gruntowna zamiana. Dał Jessie i Jamesowi Charizarda i Aggrona, ale wziął te Pokémony później, ponieważ były przeznaczone dla Butcha i Cassidy.

W odcinku Złodziej, który ciągle kradł, Delibird dał Yanmę, którą złapała Jessie, Giovanniemu. Giovanni nie potrzebował Yanmy i zwrócił ją.

Delibird powrócił w odcinku Wspomnienia utkane są ze szczęścia!. Dostarczył wiadomość do tria o nowej misji w Unova.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki