Wikia

Pokepédia

Delcatty

Dyskusja0
2518stron na
tej wiki

Szablon:Pokemon Delcatty to Pokémon typu normalnego. Ewoluuje ze Skitty przy kontakcie z Księżycowym Kamieniem.

Biologia

Fizjologia

Delcatty przypomina kremowego kota z fioletowym futrem. Na szyi znajdują się cztery kule wystające z fioletowego kołnierza, po dwie na każdym boku. Uszy mają trzy ostre zakończenia. Na końcu ogona jest trochę futra.

Różnice płci

Brak.

Specjalne umiejętności

Podobnie jak wiele Pokémonów typu normalnego, Delcatty jest zdolne do uczenia się wielu elementarnych ataków. Delcatty może posiadać również zdolność Słodki Wdzięk.

Zachowanie

Delcatty są uległymi Pokémonami, rzadko wdają się w konflikty. Delcatty woli żyć bezwarunkowo. Zamiast dążyć do stałego gniazda, zwykle szuka wygodnych miejsc i tam śpi. Jeśli inne Pokémony zbliżą się do niego, gdy śpi, Delcatty nigdy nie będzie walczyć, a zamiast tego pójdzie gdzieś indziej. Delcatty są popularne wśród kobiet i wykorzystywane w pokazach. To nocne stworzenia i są bardziej aktywne o zmierzchu.

Środowisko naturalne

Delcatty mieszkają w regionach leśnych.

Odżywianie

Tak jak każdy Pokémon, Delcatty nie pogardzi również karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

W odcinku Ugryź się w język, Delcatty!, May spotyka zwyciężczyni Wielkiego Festiwalu o imieniu dr Abby, która posiada Delcatty imieniem "Johnny".

Delcatty pojawił się w odcinku Randka z Delcatty pod własnością Georgio. Butch i Cassidy ukradli go, lecz ostatecznie wrócił do swojego trenera.

Samiec Delcatty pojawił się w odcinku Starcie dwóch pokoleń! pod własnością Lily.

Drugoplanowe role

Pierwszy występ Delcatty nastąpił w filmie Jirachi: Spełnione marzenia.

Delcatty pojawił się w odcinku Triathlon - ostateczne starcie.

Delcatty na krótko pojawił się w odcinku Ligowe emocje!.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG060 Delcatty, Wyszukany Pokémon. Delcatty żyje własnym rytmem, drzemiąc większość dnia i unikając konfliktów. Niepokojony, woli odejść niż walczyć.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.

Galeria

Więcej od Wikii

Losowa wiki