Fandom

Pokémon Wiki

Deerling

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Pokémon Deerling to Pokémon typu normalnego i trawiastego. Ewoluuje w Sawsbucka. Zmienia kolor razem z porą roku:

  • wiosną jest różowy,
  • latem jest zielony,
  • jesienią jest pomarańczowy,
  • zimą jest brązowy.

Biologia

Fizjologia

Deerling wyglądem przypomina jelonka. Ma duże, czarne oczy i długie uszy żółte w środku, między którymi widnieje kwiat tego samego koloru. Grzbiet od kremowego brzucha oddzielony jest żółtą, falistą linią.

Różnice płci

Brak.

Zdolności specjalne

Deerling zmienia wygląd ze zmianą pór roku: wiosną jest różowy, latem jest zielony, jesienią jest pomarańczowy, a zimą jest brązowy.

Zachowanie

Deerling ukrywa się w wysokiej trawie, kiedy wyczuje niechęć. Deerlingi mają tendencję do poruszania się w stadach, w związku z ich nieśmiałością wobec ludzi.

Siedlisko

Deerlingi można znaleźć niemal wszędzie w całym regionie Unova. Ten Pokémon mieszka na obszarach słabo zaludnionych, z dala od ludzi.

Dieta

Deerlingi są roślinożernymi Pokémonami.

W anime

Ważniejsze występy

Stado Deerlingów (wiosennych) pojawiło się w odcinku W cieniu Zekroma!. Inne stado pojawiło się w kolejnym odcinku, gdzie Ash próbował złapać jednego, ale bezskutecznie.

Ash uratował dwa Deerlingi przed upadkiem z urwiska na początku czternastego filmu. W Victini i Zekrom, Deerlingi były w jesiennej formie, podczas gdy w Victini i Reshiram - letniej.

Letni Deerling zadebiutował w odcinku Cztery pory roku Sawsbucka!.

Drugoplanowe role

Deerling dokonał krótkich scen w wielu odcinkach jako tło. Wielu trenerów posiada Deerlinga np. trener w retrospekcji, który pokonał Deerlingiem Tepiga, lub Deerling Danieli czy Dino.

Dziki Deerling (wiosenny) pojawił w odcinku Sewaddle i Burgh w Bezkresnym Lesie, gdy Sewaddle przypadkowo uczepił się Deerlinga, zaskakując go i powodując poważne niebezpieczeństwo.

Deerling (jesienny) pojawił się na krótko w filmie Czerń-Victini i Reshiram.

Deerling (letni) w posiadaniu Katharine pojawił się odcinku Scraggy i zaborcza Gothita!.

Wiele Deerlingów pojawił się w Stopping the Rage of Legends! (Part 1).

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
BW002 Deerling, Pokémon Pora Roku. Wraz ze zmianą pór roku, Deerlingi zmieniają swój wygląd.
Na tym kończą się wpisy z serii Najlepsze życzenia.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki