FANDOM

Darkrai Tobiasa to mityczny Pokémon, jeden z Pokémonów należących do trenera Pokémonów z regionu Sinnoh, Tobiasa.

Historia

Darkrai jest głównym Pokémonem Tobiasa. Używając tylko jego, mężczyzna z łatwością pokonał wszystkich liderów sal z Sinnoh i zdobył osiem odznak, dzięki którym był w stanie wziąć udział w Konwaliowej Konferencji. Podczas turnieju szybko awansował w pierwszych czterech rundach, ponownie korzystając jedynie z Darkraia i zdobywając wśród uczestników nieformalny tytuł niepokonanego. Tobias i Darkrai po raz pierwszy pojawili się w odcinku Ligowe emocje!, pokonując Machampa i jego trenera.

W odcinku Półfinałowa przeszkoda! Darkrai został użyty przez Tobiasa w bitwie z Ashem w półfinale turnieju. Na początku walczył z Heracrossem. Był w stanie zniwelować Hiperpromień przeciwnika Lodowym Promieniem, tworząc kolizję. Gdy Heracross przypuścił atak Atakiem Rogu, Darkrai uderzył go Ciemną Pustką, usypiając go. Nieoczekiwanie jednak Pokémon Asha zdołał oprzeć się efektowi ruchu Pokémona Tobiasa, stosując superefektywny Megaróg za pomocą Lunatykowania. Darkrai zdołał wytrzymać cios i pokonał wciąż śpiącego przeciwnika jednym Połykaczem Snów.

Drugim przeciwnikiem Darkraia był Torkoal, którego pokonał w mgnieniu oka jednym Ciemnym Pulsem, jednocześnie powstrzymując jego atak Miotaczem Płomieni.

Ash wystawił Gible'a jako swojego trzeciego Pokémona. Był on w stanie trafić Darkraia superefektywnym Kamiennym Gromem i uniknąć jego Lodowego Promienia, po czym przypuścił atak Drakometeorem. Mityczny Pokémon zdołał jednak zrobić unik i pokonał przeciwnika jednym Ciemnym Pulsem.

Po przegranej trzech Pokémonów, Ash postanowił użyć swojego niezwykle potężnego Sceptile'a, stawiając na jego szybkość w walce. Udało mu się uniknąć Lodowego Promienia Darkraia i przypuścić atak silnym, lecz niecelnym Szybkim Atakiem. Kiedy zamierzał zaatakować Burzą Liści, przeciwnik trafił go Lodowym Promieniem. Sceptile zdołał wytrzymać atak Darkraia, który następnie wycelował w niego Ciemną Pustką. Pokémonowi Asha udało się dość szybko wybudzić ze śpiączki, słysząc głos swojego trenera, jednocześnie wytrzymując uderzenie Połykaczem Snów. Następnie pokonał Darkraia Ostrzem Liścia.

Mimo jego porażki, Tobias zdołał pokonać Asha i awansować do finału turnieju. Tam, ponownie korzystając tylko ze swojego Darkraia, pokonał Magmortara i pięć pozostałych Pokémonów drugiego finalisty, zdobywając zwycięstwo dla swojego trenera, przez co Tobias został ogłoszony zwycięzcą Konwaliowej Konferencji.

Znane ruchy

Galeria zdjęć Ruch Pierwsze użycie
Lodowy Promień Półfinałowa przeszkoda!
Ciemna Pustka Półfinałowa przeszkoda!
Połykacz Snów Półfinałowa przeszkoda!
Ciemny Puls Półfinałowa przeszkoda!

Aktorzy głosowi

Japonia: nie wiadomo
Stany Zjednoczone: nie wiadomo
Polska: nie wiadomo

Zobacz też

  • Jeżeli szukasz więcej informacji na temat tego gatunku, zobacz Darkrai.

Przypisy

  1. Darkrai jest bezpłciowym Pokémonem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki