FANDOM

490MS Manaphy
Pokémon
Shaymin 492MS
#491
Generacja IV
Darkrai
ダークライ

Darkrai

491MS
Darkrai

Pokémon Koszmar
Typy
Mrok
Zdolności
Grupa hodowli
Nieklasyfikowane
Statystyka płci

Żaden z nich nie posiada płci.

Waga Wzrost
0.3 kg 0.5 m
Statystyki
HP
0
Atak
0
Obrona
1
Sp. Atak*
0
Sp. Obrona*
0
Szybkość
0
Styl Ciała Odcisk łapy
Plik:F491.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Darkrai

Darkrai - Legendarny Pokémon z regionu Sinnoh  odpowiedzialny za koszmary senne. W grachD/P/Pt można go złapać wyłącznie posiadając eventowy przedmiot. Jeden z tytułowych bohaterów dziesiątego filmu "The Rise of Darkrai!". Posiada zdolność Bad Dreams (Złe sny), dzięki której śpiące Pokémony odnoszą rany podobne do ran zadawanych przez zmianę stanu.

Darkrai to wielki, czarny potwór o dużej szczęce koloru czerwonego. Ma długi, postrzępiony ogon podobny do wyrostków na jego łokciach i długie pazury, ale nie ma nóg. Na czubku jego głowy znajduje się długa, biała czupryna, a jego oczy są turkusowe.

Posiada zdolność Bad Dreams (Złe sny), dzięki której śpiące Pokémony odnoszą rany podobne do ran zadawanych przez zmianę stanu.

Anime

Pod względem Animé, Darkrai jest dosyć wyjątkowy. Po raz pierwszy pojawia się w DP104. Było to normalne wystąpienie Pokémona, więc nikt nie spodziewał się, że Darkrai powróci w DP183, jednak tym razem, pod kontrolą trenera, który go złapał - Tobias. Darkrai wspólnie z Tobiasem wystąpił jeszcze w DP184, a w DP189 zmierzył się z Pokémonami Asha, w pojedynku jego i Tobiasa.W filmie dziesiątym, Darkrai próbuje zapobiec zniszczeniu miasta Alamos, które niosły ze sobą efekty walki Dialgi i Palki.

Legendarne Pokémony