Fandom

Pokémon Wiki

Danny

3143strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Danny
Danny
ダン Dan
Informacje
Płeć Męska
Kolor oczu Czarny
Kolor włosów Kasztanowy
Miasto Wyspa Środka
Region Wyspy Pomarańczowe
Stanowisko Lider Sali
Lider w Sali Środka
Odznaka Odznaka Rubinu Morza
Wyzwanie Wyścig po torze
Debiut Ostry ślizg
Postać

Danny jest Liderem Sali na Wyspie Środka. Wręcza on Odznakę Rubinu Morza trenerom, którzy go pokonają.

Historia

Danny był drugim Liderem Sali, którego Ash spotkał na Pomarańczowym Archipelagu. Zdaje się, że uprawiać on sporty wodne, w tym żeglarstwo i windsurfing. On i Misty wydają się rozwijać do siebie stosunki w odcinku Ostry ślizg.

Danny nie tylko walczył z Ashem, ale również wyzwał Asha do współpracy z jego Pokémonami, aby zdobyć odznakę. Początkowo, Danny i Ash musieli wspinać się po górach bez pomocy żadnego z ich Pokémonów. Następnie, Ash i Danny wybrali trzy Pokémony, by zbudowali tor, a finał polegał na wyścigu w dół stoku góry.

Pokémony

Nidoqueen
Danny Nidoqueen.pngDebiut: Ostry ślizg Nidoqueen była używana przez Danny'ego w pierwszym wyzwaniu przeciwko Ashowi. Korzystając z Lodowego Promienia była w stanie szybko zamrozić wodę w celu pokonania Lapras. Siła fizyczna Nidoqueen był następnie używana do wykrojenia sanek z płyty lodu w 2 wyzwaniu.
Ataki
Lodowy Promień
Machoke
Danny Machoke.pngDebiut: Ostry ślizg Machoke Danny'ego był tylko postrzegany w 2 wyzwaniu Asha, gdzie przyczynił się do wyrzeźbienia sanek z lodu, które Nidoqueen zamroziła wcześniej.
Ataki
Siła
Scyther
Danny Scyther.pngDebiut: Ostry ślizg Scyther był jedynym Pokémonem Danny'ego, który brał udział w wyzwaniach 2 i 3. Najpierw pomógł wyrzeźbić blok lodu na sanki po czym następnie pomógł sterować sankami w wyścigu w dół góry.
Ataki
Siekanie
Electrode
Danny Electrode.pngDebiut: Ostry ślizg Electrode był jednym z Pokémonów Danny'ego, które zostały użyte w wyścigu w dół góry. Korzystając z wagi, pokonał również Zespół R.
Ataki
Eksplozja
Geodude
Danny Geodude.pngDebiut: Geodude był widziany tylko podczas wyścigu w dół góry. Korzystając z jego wagi, kierował saniami, a także miał potężny rzut w walce na śnieżki do obrony przed Zespołem R.
Ataki
Rzut
Liderzy Sal z Pomarańczowego Archipelagu
Plik:FileCoral-Eye Badge.png

Cissy
z Wyspy Mikan

Plik:FileSea Ruby Badge.png

Danny
z Wyspy Środka

Plik:FileSpike Shell Badge.png

Rudy
z Wyspy Trovita

Plik:FileJade Star Badge.png

Luana
z Wyspy Kumquat

Mistrz
Drake
z Wyspy Pummelo

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki