Fandom

Pokémon Wiki

Daniela

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Daniela Unova.png

Daniela

Daniela pojawiła się w odcinku Przybywa brygada Trubbisha!.

Daniela jest nauczycielką w przedszkolu, która prowadzi centrum opieki dziennej, wraz z babcią Kareną, blisko miasta Nacrene. Pewnego dnia, dzieci z przedszkola zaprzyjaźniły się z Trubbishem, jednak ona nie pozwoliła im zatrzymać go ze względu na reputację i jedzenie zabawek. W efekcie jej studenci zbuntowali się przeciwko niej i przechowywali Trubbisha w tajemnicy, nie pozwalając nikomu się zbliżyć.

Nawet kiedy Trubbish uratował dzieci przed Sandile'em, który zaatakował ich, wciąż chciała się go pozbyć z tajnej bazy, lecz gdy ten uratował Avery'ego, stosunek między nimi się zmienił. Daniela pozwoliła mu zostać.

Pokémony

Deerling
Daniela Deerling.pngDebiut: Przybywa brygada Trubbisha! Deerling to jedyny znany Pokémon Danieli. Użyła go do odstraszenia Trubbisha, jednak Ash zrozumiał, że Trubbish nie jest zły i chciał go chronić. W końcu doszło do walki między Deerlingiem a Pikachu. Walka została przerwana przez tajemniczy upadek bazy.
Ataki
Akcja

Przyjęte

Trubbish
Daniela Trubbish.pngDebiut: Przybywa brygada Trubbisha! Avery po raz pierwszy zetknął się z Trubbishem, gdy on i jego przyjaciele znaleźli go na wysypisku śmieci. Nauczycielka nie pozwoliła im zatrzymać go ze względu na reputację i jedzenie zabawek. W efekcie jej studenci zbuntowali się przeciwko niej i przechowywali Trubbisha w tajemnicy, nie pozwalając jej podejść. Nawet kiedy Trubbish uratował dzieci przed Sandile'em, który zaatakował ich, wciąż chciała się go pozbyć z tajnej bazy, lecz gdy ten uratował Avery'ego, stosunek między nimi się zmienił. Daniela pozwoliła mu zostać.

Zdolnością Trubbisha jest Smród.

Ataki
Trujący Gaz, Bomba Mułu* i Toksyczne Kolce

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki