Fandom

Pokémon Wiki

Daniel

3105stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
File-Daniel.png

Daniel

Daniel pojawił się w odcinku Rywalizacja w Maratonie!.

Jest młodym chłopakiem, który niesie ze sobą laptop, którego używa do analizy stanu Pokémonów. Uważa on, że najlepszym sposobem do trenowania Pokémonów jest "naukowe" podejście, dlatego używa nowoczesnych maszynach w ich szkoleniu. Niektóre z tych maszyn były widoczne, gdy Daniel zademonstrował swój styl szkolenia Ashowi i jego przyjaciołom w laboratorium w Mieście Camellia. Również uważa, że Pokéathlon lepiej porównuje synchroniczność Trenera i Pokémona niż walka Pokémon.

Pokémony

Daniel's Snorlax.png Snorlax
Snorlax jest głównym Pokémonem Daniela. Pojawił się w trakcie szkolenia naukowego Daniela. Daniel również używał Snorlaxa jako demonstrację w swojej strategii do wygrania Pokéathlonu. W dniu Pokéathlonu, Daniel rozmawiał z Ashem, który powiedział, że nie jest dobrym trenerem, bo jego szkolenia naukowe nie uważają na uczucia Snorlaxa. Po weryfikacji, Daniel zaczął wierzyć, że Ash ma rację i zdecydował się dać Snorlaxa w ręce Zespołu R, który przebrał się za masażystów. Kiedy Zespół R próbował uciec ze Snorlaxem i Pikachu, Snorlax przygniótł ich balon i uniemożliwił im ucieczkę. Zespół R postanowił pozostawić Snorlaxa i uciec z Pikachu Asha. Ash próbował wykorzystać Staraptora do uratowania Pikachu, ale bezskutecznie, gdyż został pokonany przez Zespół R. Snorlax jednak był w stanie uratować Pikachu przez skakanie na trampolinie i uderzanie w balon. Daniel następnie wykorzystał go w ostatniej konkurencji, gdzie ścigał się z Pikachu Asha, wraz z wieloma innymi Pokémonami i ich Trenerami. Udało mu się wygrać wyścig z bardzo niewielkim stopniu ze względu na jej brzuch, a zaraz na drugim miejscu był Pikachu Asha.
Debiut Rywalizacja w Maratonie!
Daniel's Hitmonlee.png Hitmonlee ♂
Hitmonlee był używany przez Daniela w łapaniu dysku. Rywalizował z Monferno Asha, wraz z wieloma innymi Pokémonami i ich Trenerami. Mimo że bardzo ciężko walczył wykorzystując umiejętności typu Walczącego, Monferno był równie sprawny, w wyniku czego dwa Pokémony odnieśli zwycięstwo. Daniel był w szoku, że Ash i jego Monferno byli w stanie zrobić to tak dobrze jak on i Hitmonlee.
Debiut Rywalizacja w Maratonie!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki