FANDOM

Dango

Dango

Dango (jap. ダンゴ Dango) pojawił się w odcinku Przybywa brygada Trubbisha!.

Dango jest jednym z przedszkolaków Danieli. Wraz z kolegami, Dango zaprzyjaźnił się z Trubbishem i przyniósł go do klasy. Daniela powiedziała klasie, że nie mogą go zatrzymać i oddała go na złomowisko mimo głębokiego uczucia Dango do niego.

Ash zaprzyjaźnił się z Dango nawet po tym, gdy rzucił w niego kulami błota, kiedy po raz pierwszy spotkał go na drodze. Ash pomógł rozwikłać rozbieżność dotyczącą Trubbisha i klasa była w stanie go zatrzymać.

Później pojawił się w retrospekcji w odcinku Explorers of the Hero's Ruin!.

Pokémony

Przyjęte

Trubbish
Daniela Trubbish

Dango po raz pierwszy zetknął się z Trubbishem, gdy on i jego przyjaciele znaleźli go na wysypisku śmieci. Nauczycielka nie pozwoliła im zatrzymać go ze względu na reputację i jedzenie zabawek. W efekcie jej studenci zbuntowali się przeciwko niej i przechowywali Trubbisha w tajemnicy, nie pozwalając jej podejść. Nawet kiedy Trubbish uratował dzieci przed Sandilem, który zaatakował ich, wciąż chciała się go pozbyć z tajnej bazy, lecz gdy ten uratował Avery'ego, stosunek między nimi się zmienił. Daniela pozwoliła mu zostać. Zdolnością Trubbisha jest Smród.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki