Fandom

Pokémon Wiki

Damon

3103strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Damon
Damon.png
ドレッド・グランギル Dred Grangil
Informacje
Płeć Męska
Miasto Eindoak
Region Unova
Debiut Biel—Victini i Zekrom
Czerń—Victini i Reshiram
Postać

Damon jest głównym antagonistą w filmie Biel—Victini i Zekrom i Czerń—Victini i Reshiram

Jest potomkiem Ludzie Doliny i pragnie przywrócić królestwo do swojej dawnej świetności. W tym celu zebrał sojuszników wśród innych współczesnych Ludzi Doliny i jest w dążeniu do Victiniego, chcąc użyć go do reaktywowania Miecza Doliny, starożytnego zamku w centrum miasta Eindoak.

W zależności od wersji filmu, partner Damona zmienia się. W Victini i Zekrom posiada Reuniclusa, podczas gdy w Victini i Reshiram ma Gothitelle.

Historia

Trzy lata przed wydarzeniami z filmów, Damon podróżował od miasta Eindoak do innych społeczności potomków Ludzi Doliny, chcąc pozyskać poparcie dla swojego celu ożywienia Królestwa Doliny. Ten pomysł Damon uzyskał w młodym wieku, kiedy pojechał na zniszczony teren Królestwa Doliny z matką Juanitą, gdzie wyraził swoje własne pragnienia na pomysł z odbudową populacji na tym obszarze.

Jakiś czas po tym, Damonowi udało się przekonać Mannesa na poparcie swoich planów. Dwójka następnie podróżowała w jaskiniach pod Mieczem Doliny, gdy z niewyjaśnionych przyczyn Damon znalazł się na ścieżce, na której nie mógł się znaleźć Mannes. Kontynuując samotną podróż, Damon odkrył kamień smoka, zawierający Reshirama lub Zekroma, który stał się jego sojusznikiem. Dzięki mocy Reshirama lub Zekroma u boku, Damon wrócił do społeczności, którą odwiedził wcześniej, a teraz był w stanie zyskać poparcie ludzi w tych miastach.

Plik:Younger Damon.png
Po powrocie do miasta Eindoak, Damon spotkał się z Mannesem ponownie, jak również z Juanitą, młodszą siostrą Carlitą i Ashem, jak również jego przyjaciółmi. Na prywatnym spotkaniu z rodziną i burmistrzem, Damon ujawnił swoje plany - pożyczyć siłę Victini i użyć jej do pilotowania Miecza Doliny z powrotem do Królestwa Doliny, gdzie odbudowa miasta stanie się możliwa.

Później, korzystając z Sigilypha, Damon zaczął budzić zamek, aktywując Ochronne Filary otaczające go. Z mocą Sigilyphą, Damon złapał Victiniego w pułapkę. Zamek zaczął wzlatywać w powietrze, wszystko zgodnie z planami Damona, ale wkrótce Damon miał do czynienia z Ashem, Iris, Cilanem, Juanitą i Carlitą, którzy zobaczyli torturę Victiniego. Juanita wysłała Golurk do rozpaczliwej próby zatrzymania Reshirama lub Zekroma, ale nie udało się zatrzymać przeciwnika. Wszyscy inni walczyli z Reuniclusem lub Gothitelle Damona.

Po obejrzeniu wizji z Królem Ludzi Doliny, Victini ostrzegł, że nigdy nie pozwoli na ponowne aktywowanie zamku, bo destrukcyjna "Moc Smoka" zostanie aktywowana. Ash, z zaprzyjaźnionym smokiem, walczy zaciekle ze smokiem Damona. W końcu, dwa smoki lecą nad chmurami i odkrywają chaos działania Damona.

Damon Juanita Golurk.png

Damon lata na Golurku Juanity

Potem Ashowi udało się zatrzymać Reuniclusa lub Gothitelle, ale nie mógł przebić się przez maszynę do osiągnięcia Victiniego. Smok Damona szybko przybywa i niszczy urządzenie, uwalniając Victini, i zarówno Reshiram jak i Zekrom zdmuchają chmury, gdy Damon widzi konsekwencje swoich czynów. Skruszony i zdesperowany, Damon prosi smoki, aby pomogły mu powstrzymać szkody, więc zaczynają kierować "Mocą Smoka". Podczas gdy Carlita i Iris ewakuują się na Hydreigonie i Cilan z Juanitą na helikopterze z Mannesem, Ash odmawia opuszczenia miejsca chyba że Victini zostanie uzdrowiony, a Damon zamierza pozostać dopóki uszkodzenie nie zostanie naprawione.

Zamek jednak zaczyna wzlatywać ku górze. W chaotycznej prędkości zamku, Damon zostaje wyrzucony z boku balkonu, prawdopodobnie ku śmierci, ale zostaje uratowany przez Golurka Juanity i powraca, aby spróbować ratować Asha. Nie jest on jednak w stanie tego zrobić, więc Victini wykorzystuje V-Tworzenie, by zniszczyć Ochronne Filary, ratując Asha.

Po tym jak zamek został sprowadzony z powrotem w dół i wylądował w miejscu, gdzie chaos "Mocy Smoka" upadł, Damon został przytłoczony poczuciem winy za swoje czyny. Jest pocieszany przez Juanitę, która mówi mu, że mają dużo do zrobienia, jeśli chcą odbudować Królestwo Doliny, a potem żegnają się z Ashem. On jest ostatnio widziany z rodziną i innymi w odbudowie nowej lokalizacji zamku.

Pokémony

Reuniclus
Damon Reuniclus.pngDebiut: Biel—Victini i Zekrom Reuniclus pojawia się jako partner Damona w filmie Biel-Victini i Zekrom. Podróżuje z nim przez pustynię.
Ataki
Psychiczny Cios, Psychopromień, Telekineza i Kula Cienia
Gothitelle
Damon Gothitelle.pngDebiut: Czerń—Victini i Reshiram Gothitelle pojawia się jako partner Damona w filmie Czerń—Victini i Reshiram. Podróżuje z nim przez zaśnieżoną tundrę.
Ataki
Telekineza, Zamęt, Kula Energii i Psychopromień
Reshiram
200pxDebiut: Biel—Victini i Zekrom

Główny artykuł: Reshiram (film 14)

Przed wydarzeniami z filmu Biel-Victini i Zekrom, Damon odkrył Reshirama w dążeniu do prawdy, jak wskrzesić chwałę Ludu Doliny. Reshiram dołączył do niego i stał się jego lojalnym partnerem.

Ataki
Fuzja Flary, Niebieska Flara, Miotacz Płomieni i Pazur Smoka
Zekrom
200pxDebiut: Czerń—Victini i Reshiram

Główny artykuł: Zekrom (film 14)

Przed wydarzeniami z filmu Czerń—Victini i Reshiram, Damon odkrył Zekroma w dążeniu do ideałów dla Ludu Doliny. Zekrom dołączył do niego i stał się jego lojalnym partnerem.

Ataki
Oddech Smoka, Taran Zen, Fuzja Pioruna i Uderzenie Pioruna
Sigilyph
Damon Sigilyph.pngDebiut: Biel—Victini i Zekrom
Czerń—Victini i Reshiram
Sigilyph jest Pokémonem Damona. Jest on stosowany, aby zmienić Ochronne Filary wokół zamku, zatrzymując wewnątrz Victini. Później pomaga skupić moc Victiniego do Solosisów i Duosionów, by zasilić zamek. Pozostaje tam przez cały czas trwania filmu, ale uwolnia się, gdy uszkodzone są amortyzatory Siły Smoka.
Ataki
Psychiczny Cios

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki