FANDOM

Daisy

サクラSakura

Daisy.pngDaisy
Płeć Żeńska
Kolor oczu Zielony
Kolor włosów Blond
Miasto Azuria
Region Kanto
Stanowisko Lider Sali
Lider w Sali Azuria
Odznaka Odznaka Kaskady
Debiut Wodne Kwiaty Azurii

Daisy jest najstarszą z sióstr Misty.

Osobliwość

Wesoła i nieco roztargniona, Daisy spędza więcej czasu w Sali Azuria niż Violet lub Lily, choć nie bardzo odpowiada jak Liderka Sali, da Odznaki Sali za darmo, nawet wtedy, gdy Misty jest oficjalnym Liderem.

Historia

Kiedy Misty wyruszyła, aby stać się Mistrzynią Wodnych Pokémonów, Daisy i jej dwie siostry stały na czele stadionu. Jednak, gdy Gary i dwoje innych trenerów z Alabastii pokonali je kolejno, postanowili przestać akceptować walki, a zamiast tego pokazują balet wodny dla mieszkańców miasta Azuria. Nadal zaniedbuje Salę. Nie wiadomo, jak długo siostry nadal będą to zrobić.

W odcinku Złapię Cię później!, siostry powiedziały Misty, że wygrały podróż dookoła świata. Sprowadziły Misty do Azurii, by ta mogła przejąć rolę Lidera Sali.

Wrócili do Sali na dwa tygodnie przed odcinkiem A Date with Delcatty.

Pokémony

Luverin.png

Luverin

Mistys Dewgong.png

Seel →Dewgong

Daisy's S G S.png Seaking

Seaking Sensacyjnych Sióstr jest Seakingiem zamieszkującym basen w Sali Azuria wraz z wieloma innymi Wodnymi Pokémonami. Po raz pierwszy pojawił się w przedstawieniu o nazwie "Podwodny Balet", w basenie z innymi Pokémonami i z Misty przebraną za syrenę, a następnie udał się spać. Kiedy Zespół R przejął show i uchwycił kilka Goldeenów, Seaking pomógł je uwolnić. Jest później widoczny w finale spektaklu.

Pojawia się na któtko w odcinku Cerulean Blues, w akwarium.

Znane ruchy Seakinga to Atak Rogiem i Wirujący Róg.

Debiut Syrenka Misty
Daisy's S G S.png Goldeen (kilka)

Kilka Goldeenów Sensacyjnych Sióstr to Goldeeny zamieszkujące basen w Sali Azuria wraz z wieloma innymi Wodnymi Pokémonami. Po raz pierwszy pojawiły się w przedstawieniu o nazwie "Podwodny Balet", w basenie z innymi Pokémonami i z Misty przebraną za syrenę, a następnie udały się spać. Kiedy Zespół R przejął show, złapał w sieć kilka Goldeenów, Seaking, Dewgong, Ash i jego przyjaciele pomogli je uwolnić. Są później widoczne w finale spektaklu.

Pojawiają się na któtko w odcinku Cerulean Blues, w akwarium.

Debiut Syrenka Misty
Daisy's S G S.png Shellder (kilka)

Kilka Shellderów Sensacyjnych Sióstr to Shelldery zamieszkujące basen w Sali Azuria wraz z wieloma innymi Wodnymi Pokémonami. Po raz pierwszy pojawiły się w przedstawieniu o nazwie "Podwodny Balet", w basenie z innymi Pokémonami i z Misty przebraną za syrenę, a następnie udały się spać. Są później widoczne w finale spektaklu.

Debiut Syrenka Misty

Więcej z Fandomu

Losowa wiki