Fandom

Pokémon Wiki

DP179

3054strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Szablon:OdcinekHD Ósmy cud Sinnoh! (jap. 電撃バトル!最後のバッジ!! Electric Shock Battle! The Final Badge!!) to 179 odcinek serii Diament i Perła, a 645 ogólnie.

Fabuła

Nadchodzi chwila, w której Ash wyzwie Volknera na walkę o ósmą odznakę, no i oczywiście nasz bohater jest bardzo podekscytowany. Kiedy bitwa jest w toku, Ash szybko odkrywa, że Volkner jako Lider Sali w Sunyshore jest bardzo silny i zajmuje wczesne prowadzenie pokonując Torterrę. Ale zaufanie Asha i odwaga są niezachwiane. W następnym meczu, Pikachu walczy z potężny Electivire'em. Volkner jest w szoku, kiedy Pikachu wygrywa!

Z remisem, Infernape Asha staje przeciwko potężnemu Jolteonowi Volknera. Niektóre szybkie i bezkompromisowe Mach Ciosy Infernape'a pokonują Pokémona, a Ash wychodzi na prowadzenie!

Po pokonaniu Pikachu, wszystko sprowadza się do walki Luxray'a Volknera z Infernape'em Asha. Wydaje się, że Infernape wyrwie się spod kontroli, gdy jego zdolność Pożar zostaje aktywowana, czym wszyscy się martwią! Ale wiara Asha w Infernape'a uspokaja go na tyle, by słuchać jego poleceń. Z potężną siłą, Infernape pokonuje Luxray'a, pozwalając Ashowi wygrać ósmą odznakę siłowni, Odznakę Latarni!

Nasi bohaterowie żegnają Volknera i Flinta i obiecują, że będą pielęgnować siłę Asha przed swoim kolejnym wielkim wyzwaniem - Ligą Sinnoh.

Najważniejsze wydarzenia

  • Ash wraca do Sali Sunyshore na bitwę przeciwko Volknerowi.
  • Infernape Asha ponownie aktywuje Pożar i po raz pierwszy zyskuje nad nim kontrolę.
  • Ash pokonuje Volknera i zdobywa Odznakę Latarni, która pozwala mu na udział w Lidze Sinnoh.
  • Ash dowiaduje się, że Liga Sinnoh odbędzie się za miesiąc na Konwaliowej Wyspie.

Debiuty

Debiuty Pokémonów

Postacie

Ludzie

Pokémony

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki