FANDOM

Szablon:OdcinekHD Podwójny trening (jap. ダブルバトル!マンムーとヒノアラシ!! Double Battle! Mammoo and Hinoarashi!!) to 155 odcinek serii Diament i Perła, a 621 ogólnie.

Fabuła

Przed przybyciem do miasta Daybreak na następny konkurs Pokémon Dawn, nasi bohaterowie zatrzymują się w Brussel w toku pokazów. W konkursie, Zoey wygrywa swoją piątą wstążkę, która pozwala jej konkurować w Wielkim Festiwalu! Po dużej imprezie, którą zorganizowała stara przyjaciółka Candice na cześć Zoey, Dawn postanawia stworzyć nowy ruch do wykorzystania w nadchodzącej podwójnej rundzie kolejnego konkursu. Frustracja szybko ustawia się, bo dziewczyna nie może zdobyć inspiracji. I tu jej przyjaciele i rywalka Zoey oferują pomoc. Z dopingiem naszych bohaterów, a także dodatkową pomocą liderki ze Snowpoint, Dawn wykonuje twórczą wizualizację i wpada na genialną kombinację ognistego i lodowego ataku, który zwie się "Płomień Lodu". Ten ruch wydaje się działać doskonale, lecz nie daje rady w walce z Leafeonem i Kirlią Zoey. Nie zniechęcając się, Dawn obiecuje trenować nowy atak. Nasi bohaterowie żegnają swoich znajomych i kierują się na kolejne pokazy Dawn i następną walkę w siłowni Asha.

Najważniejsze wydarzenia

  • Zoey zdobywa swoją piątą wstążkę, przepustkę do Wielkiego Festiwalu.
  • Paul ujawnia, że zdobył Odznakę Kopalni i posiada osiem odznak wymaganych do Ligi Sinnoh.
  • Zoey ujawnia, że zdobyła Kirlię i Leafeona.

Debiuty

Debiuty Pokémonów

Debiuty odcinka TV

Postacie

Ludzie

Pokémony

Więcej z Fandomu

Losowa wiki