FANDOM

{{{nazwa PL}}}
Japoński{{{nazwa JP}}}
Angielski: {{{Nazwa EN}}}
DP019
Zdjęcie z odcinka

Lista odcinków

Sezon {{{sezon}}} ({{{seria}}}) Jap. utwory
Numeracja {{{numeracja}}} Opening {{{opening JP}}}
Utwory Ending {{{ending}}}
Opening {{{opening}}} Twórcy
Premiera Scenariusz {{{scenariusz}}}
Japonia {{{Japonia}}} Scenorys {{{scenorys}}}
USA {{{USA}}} Wicedyrektor {{{wicedyrektor}}}
Polska {{{Polska}}} Dyrektor {{{dyrektor}}}
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!

Dwa ciosy za jeden uśmiech! (Japoński: パチリスゲットで・・・・・・大丈夫!? I'll Get Pachirisu... No Need to Worry!?) to 19 odcinek serii Diament i Perła, a 485 ogólnie.

Fabuła

W drodze do Floaromy, Ash, Brock i Dawn spotykają dzikiego Pachirisu, którego Dawn postanawia złapać go wszelką cenę. Mimo że Piplup poległ w walce z elektrycznym stworkiem, Buneary udało się osłabić Pachirisu, by Dawn złapała go. Z początku, dziewczyna jest bardzo podekscytowana, ale gdy próbuje trenować z Pokémonem do pokazów, Pachirisu atakuje Wyładowaniem. Nawet Piplupowi, Buneary, Pikachu, Turtwigowi, Staravii i Aipom nie udało się zatrzymać nadpobudliwego Pachirisu. Dawn uważa, że nie uda jej się wytrenować Pachirisu, więc wypuszcza go na wolność! Tymczasem Jessie korzysta z okazji i bezskutecznie próbuje złapać Pokémona. Zespół R próbuje niesportowych metod, aby złapać wszystkie Pokémony. Gdy Ash i grupa zostają zatrzymani przez złoczyńców, Pachirisu dobrowolnie dołącza do Jessie. Wkrótce okazuje się, że był to podstęp: Pachirisu użył Wyładowania, pokonał Zespół R i uwolnił bohaterów. Następnie Pachirisu chce zostać z Dawn, a ta ponownie go łapie.

Najważniejsze wydarzenia

Debiuty

Debiuty Pokémonów

Postacie

Ludzie

Pokémony

Więcej z Fandomu

Losowa wiki