Fandom

Pokémon Wiki

DP016

3105stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
{{{nazwa PL}}}
Japoński{{{nazwa JP}}}
Angielski: {{{Nazwa EN}}}
DP016.png
Zdjęcie z odcinka

Lista odcinków

Sezon {{{sezon}}} ({{{seria}}}) Jap. utwory
Numeracja {{{numeracja}}} Opening {{{opening JP}}}
Utwory Ending {{{ending}}}
Opening {{{opening}}} Twórcy
Premiera Scenariusz {{{scenariusz}}}
Japonia {{{Japonia}}} Scenorys {{{scenorys}}}
USA {{{USA}}} Wicedyrektor {{{wicedyrektor}}}
Polska {{{Polska}}} Dyrektor {{{dyrektor}}}
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!

Trudny pojedynek! (Japoński: ズガイドスVSピカチュウ!! Zugaidos VS Pikachu!!) to 16 odcinek serii Diament i Perła, a 482 ogólnie.

Fabuła

Paul właśnie zdobył odznakę w siłowni w Oreburghu, ale niechętnie zostaje przekonany do pozostania i oglądania walki Asha w następnym dniu. Ash jest w środku obmyślania strategii na mecz, gdy dowiaduje się, że Paul oddaje swojego Azumarilla, ponieważ nie był na tyle twardy. To sprawia, że ​​Ash nie lubi stylu Paula jeszcze bardziej! Tymczasem Zespół R zwiedza Muzeum Górnictwa Oreburghu, aby bliżej przyjrzeć się maszynie ożywiającej skamieliny, kluczowi do ich najnowszego planu.

Kiedy bitwa Ash wreszcie się zaczyna, Roark wysyła Cranidosa jako pierwszego, a Ash używa Aipom z jej szybkością i zręcznością. Jednak Cranidos okazuje się też bardzo zwinny i wygrywa rundę. Pikachu jest następny, ale Cranidos jest silniejszy. Paweł wstaje, żeby wyjść z obrzydzeniem, ale decyduje się zostać, gdy widzi potężny Piorun Pikachu. W końcu Pikachu zmienia się z Turtwigiem, który pokonuje Cranidosa.

Onix Roarka walczy jako kolejny i pokonuje Turtwiga jednym trafieniem, więc teraz wszystko zależy od Pikachu. Mimo sprytnej i potężnej walki, Pikachu przegrywa, a Ash zostaje pokonany przed swoim rywalem. Teraz będzie musiał znaleźć sposób, aby wrócić na tor!

Najważniejsze wydarzenia

  • Paul daje swojego Azumarilla młodemu chłopcu.
  • Ash walczy z Roarkiem w swoim pierwszym meczu w Sinnoh i przegrywa.

Debiuty

Debiuty Pokémonów

Postacie

Ludzie

Pokémony

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki