Fandom

Pokémon Wiki

DP015

3053strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
{{{nazwa PL}}}
Japoński{{{nazwa JP}}}
Angielski: {{{Nazwa EN}}}
DP015.png
Zdjęcie z odcinka

Lista odcinków

Sezon {{{sezon}}} ({{{seria}}}) Jap. utwory
Numeracja {{{numeracja}}} Opening {{{opening JP}}}
Utwory Ending {{{ending}}}
Opening {{{opening}}} Twórcy
Premiera Scenariusz {{{scenariusz}}}
Japonia {{{Japonia}}} Scenorys {{{scenorys}}}
USA {{{USA}}} Wicedyrektor {{{wicedyrektor}}}
Polska {{{Polska}}} Dyrektor {{{dyrektor}}}
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!

Przyszłość nabiera kształtów! (Japoński: クロガネジム!ヒョウタVSシンジ!! Kurogane Gym! Hyouta VS Shinji!!) to 15 odcinek serii Diament i Perła, a 481 ogólnie.

Fabuła

Ash i jego przyjaciele przybyli do Oreburgha, gdzie Ash będzie starał się zdobyć swoją pierwszą odznakę z Sinnoh. W siłowni, grupa spotyka Paula, który będzie walczył w pierwszej kolejności jeśli lider Roark w ogóle pokarze się! Roark jest majstrem górniczym, który jest zajęty kopaniem pochowanych skamieniałości i węgla. Ash i spółka znaleźli go, kiedy odkrył znalezisko. Odkryte skamieniałości mogą być wskrzeszone w miejscowym muzeum, a Zespół R wykrywa kolejną wielką szansę, by zdobyć kilka Pokémonów dla szefa.

Roark wraca do siłowni, by walczyć z Paulem w bitwie 3-na-3. Siłownia Oreburgh ta siłownia typu kamiennego, więc Paul używał Azumarilla przeciwko Geodude'owi Roarka. Mimo że Azumarill powinien mieć przewagę, Geodude szybko pokonał go, z czego Paul nie jest zadowolony! Elekid Paula pokonuje Geodude'a, ale ma problem z Onixem Roarka. W końcu Paul zamienia Elekida z Chimcharem, który pokonuje Onixa. Roark wystawia do walki swojego Cranidosa.

Paul pozwala Chimcharowi zostać uderzonym przez ataki, by móc uruchomić swoją umiejętność, ale nawet to nie przeszkadza Cranidosowi. W końcu wszystko zależy od Elekida, który wychodzi zwycięsko po trudnym boju. Paul zdobył odznakę, wraz z całą kupą urazy od Asha! Ashowi nie podoba się sposób w jaki Paul traktuje swoje Pokémony, i prosi go, by zobaczył jego walkę z Roarkiem. Czy Paul przyjmie propozycję?

Najważniejsze wydarzenia

  • Ash otrzymuje kasetkę na odznaki z Sinnoh.
  • Ash i jego przyjaciele przybywają do Oreburgha i spotykają Roarka, lokalnego lidera.
  • Paul pokonuje Roarka i zdobywa Odznakę Węgla.

Debiuty

Debiuty Pokémonów

Postacie

Ludzie

Pokémony

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki