Fandom

Pokémon Wiki

DP014

3103strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
{{{nazwa PL}}}
Japoński{{{nazwa JP}}}
Angielski: {{{Nazwa EN}}}
DP014.png
Zdjęcie z odcinka

Lista odcinków

Sezon {{{sezon}}} ({{{seria}}}) Jap. utwory
Numeracja {{{numeracja}}} Opening {{{opening JP}}}
Utwory Ending {{{ending}}}
Opening {{{opening}}} Twórcy
Premiera Scenariusz {{{scenariusz}}}
Japonia {{{Japonia}}} Scenorys {{{scenorys}}}
USA {{{USA}}} Wicedyrektor {{{wicedyrektor}}}
Polska {{{Polska}}} Dyrektor {{{dyrektor}}}
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!

Zadanie dla Brocka! (Japoński: タケシにおまかせ! Leave It to Takeshi!) to 14 odcinek serii Diament i Perła, a 480 ogólnie.

Fabuła

W drodze do Oreburgha, Ash i jego przyjaciele widzą Siostrę Joy starającą się pomóc poszkodowanemu Nuzleafowi. Nuzleaf jest zbyt zdenerwowany, by przyjąć je pomoc, więc Brock podchodzi w celu uspokojenia Pokémona. Z pomocą Bonsly'a, Brock zdobył zaufanie Nuzleafa i uleczył go. Pokémon ten wydaje się być stracony, ponieważ stare drzewo po drugiej stronie góry jest jedynym miejscem w okolicy, gdzie Seedoty, Nuzleafy i Shiftry znajdują się. Ash i jego przyjaciele zgłaszają się na ochotników, aby pomóc Nuzleafowi wrócić do domu.

Tymczasem Zespół R decyduje, że Nuzleaf będzie wspaniałą nagrodą dla szefa. Meowth, przebrany za Shiftry'ego, chce oszukać Nuzleafa, by poszedł z nimi. Taktyka złoczyńców zostaje odkryta, więc łapią Bonsly'a i Nuzleafa. Brock próbuje ich powstrzymać, lecz Zespół R porywa też go! To żaden problem dla Brocka, który obniża ich czujność gotując im pyszne jedzenie. Później Brock ucieka z Nuzleafem i Bonsly'em. Podczas ucieczki, Bonsly ewoluuje w Sudowoodo!

Podczas ucieczki, Brock musi przejść przez rzekę, ale Sudowoodo nie lubi wody, więc trener chowa go do Poké Balla. Problemem jest to, że bez Sudowoodo, Nuzleaf zaczyna płakać! Brock nie ma wyboru i wypuszcza Sudowoodo, dodając mu odwagi przez przejście przez rzekę. Następnie Zespół R dogania Brock. Croagunk stara się powstrzymać przestępców, ale nie daje rady, więc Sudowoodo staje do walki. Kiedy Ash i Dawn przybywają, Brock mówi im, że on i Sudowoodo pokonają Zespół R! Nagle prawdziwy Shiftry pokazuje się i pokonuje złoczyńców, a nasi bohaterowie mogą spać spokojnie wiedząc, że Nuzleaf jest już w domu.

Najważniejsze wydarzenia

Debiuty

Debiuty Pokémonów

Postacie

Ludzie

Pokémony

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki