Fandom

Pokémon Wiki

DP013

3105stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
{{{nazwa PL}}}
Japoński{{{nazwa JP}}}
Angielski: {{{Nazwa EN}}}
DP013.png
Zdjęcie z odcinka

Lista odcinków

Sezon {{{sezon}}} ({{{seria}}}) Jap. utwory
Numeracja {{{numeracja}}} Opening {{{opening JP}}}
Utwory Ending {{{ending}}}
Opening {{{opening}}} Twórcy
Premiera Scenariusz {{{scenariusz}}}
Japonia {{{Japonia}}} Scenorys {{{scenorys}}}
USA {{{USA}}} Wicedyrektor {{{wicedyrektor}}}
Polska {{{Polska}}} Dyrektor {{{dyrektor}}}
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!

Narodziny Staravii! (Japoński: ムックルがんばる! Mukkuru Perseveres!) to 13 odcinek serii Diament i Perła, a 479 ogólnie.

Fabuła

Ash podróżuje przez las w drodze do miasta Oreburgh, gdzie ma nadzieję zdobyć swoją pierwszą odznakę w Sinnoh. Najpierw jednak pomaga on Starly'emu nauczyć się Powietrznego Asa, ale proces ten nie przechodzi całkowicie płynnie. Nasi bohaterowie również przykuwają uwagę Rosebay, kobiety, która monitoruje Pokémony, które żyją w lesie. Dużo Pokémonów ostatnio zniknęło, a ona nie jest pewna dlaczego. W końcu Ash i jego przyjaciele decydują się jej pomóc!

Tymczasem Zespół R utworzył pułapkę w dolinie, obszarze, przez który latające Pokémony często przelatują. Złoczyńcy chcą wysłać zdobycze szefowi. Kiedy Ash wysyła Starly'ego na poszukiwanie wskazówek, Starly również wpada w pułapkę złego tria, ale Starly nie chce czekać na ratunek! Jessie i James zostawiają Meowtha, by strzegł nieuczciwie zdobyte Pokémony, a Starly jest gotowy do przeprowadzenia swojego planu razem z pomocą przechwyconego Hoothoota.

Hoothoot hipnotyzuje Meowtha, pozwalając Pokémonom uciec, ale gdy Meowth wyrywa się z transu, wzywa do pomocy inne Pokémony Zespołu R. Tymczasem Ash i jego przyjaciele natknęli się na Pidgeota uwięzionego w sieci złoczyńców i zorientowali się, co się dzieje. Jessie i James wracają i próbują powstrzymać bohaterów tylko dlatego, że Bonsly Brocka może korzystać z Naśladowania, by odwrócić ataki z powrotem na wrogów. Następnie Starly ewoluuje w Staravię i pokonuje Zespół R wspaniałym Powietrznym Asem. Z uwolnionymi Pokémonami, Rosebay jest szczęśliwa, a grupa nadal kieruje się do Oreburgha.

Najważniejsze wydarzenia

Debiuty

Debiuty Pokémonów

Postacie

Ludzie

Pokémony

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki