Fandom

Pokémon Wiki

DP011

3053strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
{{{nazwa PL}}}
Japoński{{{nazwa JP}}}
Angielski: {{{Nazwa EN}}}
DP011.png
Zdjęcie z odcinka

Lista odcinków

Sezon {{{sezon}}} ({{{seria}}}) Jap. utwory
Numeracja {{{numeracja}}} Opening {{{opening JP}}}
Utwory Ending {{{ending}}}
Opening {{{opening}}} Twórcy
Premiera Scenariusz {{{scenariusz}}}
Japonia {{{Japonia}}} Scenorys {{{scenorys}}}
USA {{{USA}}} Wicedyrektor {{{wicedyrektor}}}
Polska {{{Polska}}} Dyrektor {{{dyrektor}}}
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!

Koordynatorzy przypuszczają atak! (Japonia: ヒカリ!コンテストデビュー!! Hikari! Contest Debut!!) to 11 odcinek serii Diament i Perła, a 477 ogólnie.

Fabuła

Matka Dawn, Johanna, wysłała jej specjalny strój do noszenia na swim pierwszym pokazie, który odbędzie się następnego dnia! Później Dawn spotyka inną koordynatorkę, Zoey, która ma Glameowa. Podczas treningu z Dawn, Ash przerywa bitwę, aby pokazać ruchy Aipom. Wydaje się, że Aipom nie chce oglądać pokazów, chce uczestniczyć w jednym z nich! Więc dla dobra Aipom, Ash postanawia, że również wystartuje w najbliższych pokazach.

Ash wkrótce dowiaduje się, nie koordynatorzy w Sinnoh korzystają z efektów specjalnych. W Pokazach Sinnoh każdy Pokémon na swój Poké Ball wkłada Poké Kapsułę i ozdobioną uszczelkę, które tworzą całkiem efektowne wejście! Ash i Dawn nie są jedynymi uczestnikami w Pokazach Jubilife; Zespół R jest w pobliżu, gdzie Jessie również postanawia wziąć udział w konkursie.

Kiedy Pokazy rozpoczynają się, Dawn za kulisami próbuje naprawić włosy. Zoey oferuje jej pomoc. Dawn dowiaduje się, że Zoey ma już swoją pierwszą wstążkę. Zoey ma również Misdreavus, którą popisuje się w pierwszej rundzie z niektórymi pektakularnymi ruchami. Jessie pożycza Carnivine'a Jamesa, aby zadebiutowała w Sinnoh jak "Jessilina", a Ash i Dawn przechodzą swoje pierwsze rundy bez żadnych problemów. Wszystkie trzy koordynatorki i trener przechodzą do następnej rundy!

Najważniejsze wydarzenia

  • Ash, Dawn i Brock spotykają Zoey, pierwszą rywalkę Dawn.
  • Jessie jako "Jessilina" startuje w Pokazach Sinnoh.
  • Ash po raz pierwszy bierze udział w oficjalnym konkursie.
  • Dawn po raz pierwszy uczestniczy w Pokazach Pokémonów.
  • Zoey, Jessilina, Ash i Dawn rywalizują w rundzie apelacyjnej pokazów w Jubilife.

Debiuty

Debiuty Pokémonów

Debiuty odcinka TV

Postacie

Ludzie

Pokémony

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki