Fandom

Pokémon Wiki

DP010

3188stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
{{{nazwa PL}}}
Japoński{{{nazwa JP}}}
Angielski: {{{Nazwa EN}}}
DP010.png
Zdjęcie z odcinka

Lista odcinków

Sezon {{{sezon}}} ({{{seria}}}) Jap. utwory
Numeracja {{{numeracja}}} Opening {{{opening JP}}}
Utwory Ending {{{ending}}}
Opening {{{opening}}} Twórcy
Premiera Scenariusz {{{scenariusz}}}
Japonia {{{Japonia}}} Scenorys {{{scenorys}}}
USA {{{USA}}} Wicedyrektor {{{wicedyrektor}}}
Polska {{{Polska}}} Dyrektor {{{dyrektor}}}
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!

Nie ze mną te numery! (Japonia: ポケッチ入手困難! Can't Get the Pokétch!?) to 10 odcinek serii Diament i Perła, a 476 ogólnie.

Fabuła

Pierwsze pokazy Dawn to zaledwie kilka dni przygotowań. Młoda koordynatorka chciała znaleźć miasto Jubilife na Pokétchu-poręcznym akcesorium, które wygląda jak zegarek, ale posiada wiele przydatnych funkcji. Ku jej rozczarowaniu, Pokétche w tajemniczy sposób został odwołane, ale dostaje bezpłatny Pokétch od Zespołu R. Z jakiegoś powodu, Zespół R rozdaje darmowe Pokétche! Ale Shinx i jego właściciel, Landis, uznają Pokétch Dawn za fałszywy. Landis jest synem prezesa korporacji Pokétchów!

Landis przedstawia swojego ojca Dawn i jej przyjaciołom, którzy dowiadują się, że korporacja Pokétchów wycofała towar, gdy usłyszała, że ktoś rozprowadza podróbki. Ale ojciec Landisa daje Dawn najnowszą, prawdziwą wersję Pokétcha, który mierzy przyjaźń między trenerem a Pokémonem. Jeśli chodzi o fałszywe Pokétche, prawda wkrótce ujawniła się: Zespół R używał podróbek, by transmitować głos Psyducka! Teraz wiele Pokémonów spaceruje ulicami w transie Psyducka do kryjówki Zespołu R, a Shinx Landisa jest jednym z nich!

Bohaterowie próbują powstrzymać Zespół R i uratować Pokémony z balonu Meowtha. Pikachu i Piplup próbują ich zatrzymać, ale złoczyńcy również ich łapią. Wtedy Dawn rozkazuje Buneary wyzwolić niesamowity Lodowy Promień. Z uwolnionymi Pokémonami, Shinx pomaga Pikachu pokonać Zespół R. Teraz Dawn z nowym urządzeniem jest już prawie gotowa na pokazy w Jubilife!

Najważniejsze wydarzenia

  • Dawn zdobywa Pokétcha.

Debiuty

Debiuty Pokémonów

Postacie

Ludzie

Pokémony

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki