Fandom

Pokémon Wiki

DP009

3274strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
{{{nazwa PL}}}
Japoński{{{nazwa JP}}}
Angielski: {{{Nazwa EN}}}
DP009.png
Zdjęcie z odcinka

Lista odcinków

Sezon {{{sezon}}} ({{{seria}}}) Jap. utwory
Numeracja {{{numeracja}}} Opening {{{opening JP}}}
Utwory Ending {{{ending}}}
Opening {{{opening}}} Twórcy
Premiera Scenariusz {{{scenariusz}}}
Japonia {{{Japonia}}} Scenorys {{{scenorys}}}
USA {{{USA}}} Wicedyrektor {{{wicedyrektor}}}
Polska {{{Polska}}} Dyrektor {{{dyrektor}}}
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!

Wszystkie oczy na Buneary! (Japonia: ミミロルとあそぼう!? Let's Play with Mimirol!?) to 9 odcinek serii Diament i Perła, a 475 ogólnie.

Fabuła

Kiedy Dawn budzi się, jej włosy są roztrzepane, więc karze Piplupowi użyć Bąbelkowego Promienia, by to naprawić! To jest po prostu typowy poranek na drodze naszych bohaterów. Nagle Pikachu przyciąga wzrok dzikiej Buneary. Dawn chce ją złapać na nadchodzące Pokazy Pokémon, ale ta jest zbyt nieśmiała i ucieka. A kiedy Buneary wraca, zarówno Dawn jak i Ash chcą ją złapać, ale Buneary jest silniejsza od Piplupa Dawn. Oznacza to, że Ash i Pikachu mają szansę ją złapać!

Jedynym problemem jest to, że Buneary zakochała się w Pikachu, przez co zaatakowała bohaterów Lodowym Promieniem, by być z nim sam na sam. Jest to z pewnością nowa sytuacja dla Pikachu, który nie jest do końca pewien, co robić! Ale kiedy Zespół R porywa Buneary, Pikachu dzielnie oferuje swoją pomoc. Jednak Zespół R porywa również go. Pikachu udaje się uwolnić i uratować Buneary. Wtedy dwójka współpracuje, aby zniszczyć robota Zespołu R i pokonać złoczyńców.

Po obejrzeniu tego wszystkiego, Ash i jego przyjaciele postanawiają, że Buneary byłaby świetnym dodatkiem do zespołu. Jednak, Dawn postanawia walczyć w pierwszej kolejności. Tym razem Piplupowi udaje się osłabić Pokémona, by trenerka mogła złapać Buneary! Teraz Dawn ma nowego Pokémona na Pokazy Pokémonów w Jubilife!

Najważniejsze wydarzenia

Debiuty

Debiuty Pokémonów

Postacie

Ludzie

Pokémony

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki