Fandom

Pokémon Wiki

DP008

3144strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
{{{nazwa PL}}}
Japoński{{{nazwa JP}}}
Angielski: {{{Nazwa EN}}}
DP008.png
Zdjęcie z odcinka

Lista odcinków

Sezon {{{sezon}}} ({{{seria}}}) Jap. utwory
Numeracja {{{numeracja}}} Opening {{{opening JP}}}
Utwory Ending {{{ending}}}
Opening {{{opening}}} Twórcy
Premiera Scenariusz {{{scenariusz}}}
Japonia {{{Japonia}}} Scenorys {{{scenorys}}}
USA {{{USA}}} Wicedyrektor {{{wicedyrektor}}}
Polska {{{Polska}}} Dyrektor {{{dyrektor}}}
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!

Wielki szwindel! (Japonia: なぞのジムのグレッグル! Gureggru of the Mysterious Gym!) to 8 odcinek serii Diament i Perła, a 474 ogólnie.

Fabuła

Zespół R tworzy nową siłownię w regionie Sinnoh! Z Jessie jako księżniczką Powerzone, liderką sali, i Jamesem jako sędzią, trener Marowaka wygrywa "odznakę". Po bitwie, Meowth wychodzi po jedzenie i wraca ze złowieszczym Croagunkiem na ogonie. Croagunk nie jest pod wrażeniem Zespołu R, ale oni są pod wrażeniem Trującego Ukłucia Croagunk'a, więc zatrudniają Pokémona, by im pomagał.

Gdzie indziej, nasi bohaterowie spotykają się ze Scizorem i jego trenerką Minnie. Minnie kieruje się do siłowni Powerzone, bo słyszała, że przegrany Pokémon może przebywać w sali, aby otrzymać dodatkowe szkolenia. Minnie uważa, że ​​byłoby to dobre dla jej Scizora, a Ash i jego przyjaciele nie mogą się oprzeć tej szansie. Ash chce walczyć pierwszy, ale Jessie mądrze udaje, że nie słyszy go i wybiera do walki Minnie.

Sędzia James daje Croagunkowi zwycięstwo nad Scizorem Minnie, wiec Minnie oddaje go do siłowni na szkolenia. Ash i Aipom walczą jako kolejni, ale kiedy Aipom wygrywa, Jessie oświadcza, że ​​Ash musi zmierzyć się z nią ponownie, tym razem używając Pikachu! To demaskuje Zespół R!

Złoczyńcy próbują uciekać ze wszystkimi Pokémonami z siłowni Powerzone, lecz ostatecznie przegrywają. Minnie obiecuje, że będzie czuwać nad Pokémonami aż do powrotu ich trenerów. Kiedy Brock pyta, czy Croagunk chce do niego dołączyć, ten akceptuje zaproszenie. Nie jest to jednak łatwe dla Brocka, kiedy Croagunk używa Trującego Ukłucia za każdym razem, kiedy flirtuje z ładną dziewczyną!

Najważniejsze wydarzenia

Debiuty

Debiuty Pokémonów

Postacie

Ludzie

Pokémony

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki