Fandom

Pokémon Wiki

DP007

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

{{{nazwa PL}}}
Japoński{{{nazwa JP}}}
Angielski: {{{Nazwa EN}}}
DP007.png
Zdjęcie z odcinka

Lista odcinków

Sezon {{{sezon}}} ({{{seria}}}) Jap. utwory
Numeracja {{{numeracja}}} Opening {{{opening JP}}}
Utwory Ending {{{ending}}}
Opening {{{opening}}} Twórcy
Premiera Scenariusz {{{scenariusz}}}
Japonia {{{Japonia}}} Scenorys {{{scenorys}}}
USA {{{USA}}} Wicedyrektor {{{wicedyrektor}}}
Polska {{{Polska}}} Dyrektor {{{dyrektor}}}
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!

Bohaterski Piplup! (Japonia: ポッチャマがんばる!! Pochama Tries Its Hardest!!) to 7 odcinek serii Diament i Perła, a 473 ogólnie.

Fabuła

Po ciężkim dniu dla bohaterów i złoczyńców, Piplup Dawn stara się doskonalić ruchy do nadchodzącego Pokazu Pokémonów, a Zespół R stara się znaleźć coś do jedzenia. Szczęśliwie, Jessie, James i Meowth odkrywają ogromny stos jagód po środku pola, ale pobliskie odciski stóp sugerują, że jagody te należą do kogoś lub jakiegoś Pokémona. Zespół R kradnie jagody i tak, ale poprzez nieuwagę kilka jagód ląduje w posiadanie trio Ludicolo. Wtedy prawdziwi właściciele jagód, Golduck i jego przyjaciele, pojawiają się i oskarżają Ludicolo o kradzież!

Zespół R pokonuje Golducka, bo wszystko jest częścią ich planu, aby porwać Ludicolo i dać je szefowi. Niestety, plan ten grupa szybko porzuca, kiedy wdzięczne Ludicolo okazują się zbyt energiczne dla Zespołu R. Tymczasem przygnębiony Golduck i jego przyjaciele znajdują się z Piplupem. Piplup postanawia wyjaśnić sprawę z Ludicolo. Zespół R ogląda to wszystko podczas uczty jagodami, które nieuczciwie zdobyli. W końcu postanawiają ukraść wszystkie Pokémony na raz.

Zespół R rzuca się na zebrane Pokémony z pomocą ich okrętu podwodnego. Piplup stara się uratować ich, ale Zespół R uruchamia rój robotycznych Remoraidów, które są po prostu zbyt silne dla Piplupa. W końcu, Piplup używa wirującego Bąbelkowego Promienia godnego na pokazy, który niszczy roboty i odwraca bieg na korzyść naszych bohaterów! Gdy okazuje się, że Zespół R miał jagody przez cały czas, Golduck przeprasza za fałszywe oskarżenia grupkę Ludicolo i Pokémony łączą siły, aby pokonać złoczyńców. Z niezwykłym, nowo opanowanym ruchem, Dawn i Piplup nie mogą doczekać się nadchodzącego konkursu!

Najważniejsze wydarzenia

  • Piplup Dawn uczy się, jak używać ruchów pokazowych.

Debiuty

Postacie

Ludzie

Pokémony

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki