Fandom

Pokémon Wiki

DP006

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

{{{nazwa PL}}}
Japoński{{{nazwa JP}}}
Angielski: {{{Nazwa EN}}}
DP006.png
Zdjęcie z odcinka

Lista odcinków

Sezon {{{sezon}}} ({{{seria}}}) Jap. utwory
Numeracja {{{numeracja}}} Opening {{{opening JP}}}
Utwory Ending {{{ending}}}
Opening {{{opening}}} Twórcy
Premiera Scenariusz {{{scenariusz}}}
Japonia {{{Japonia}}} Scenorys {{{scenorys}}}
USA {{{USA}}} Wicedyrektor {{{wicedyrektor}}}
Polska {{{Polska}}} Dyrektor {{{dyrektor}}}
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!

Dla kadego coś innego! (Japonia:迷いの森!シンジふたたび!! Bewilder Forest! Shinji Returns!!) to 6 odcinek serii Diament i Perła, a 472 ogólnie.

Fabuła

Ash odnajduje swojego nowego rywala Paula, chcąc rewanżu i szansy, aby pokazać mu swojego nowego Turtwiga! Walka przybiera jednak niespodziewany obrót, gdy Turtwig nie słucha poleceń uników Asha, a następnie zostaje przypadkowo porwany przez Zespół R podczas ich ostatniej próby złapania Pikachu. Oczywiście nasi bohaterowie krzyżują plany złoczyńców, ale w tym procesie Ash i Paul zostają zrzuceni z urwiska. Ash mówi Dawn i Brockowi, że spotka się z nimi po drugiej stronie lasu. Jest on gotowy współpracować z Paulem, by wydostać się z lasu razem, ale Paul nie jest tym zainteresowany i odchodzi.

Ash wkrótce odkrywa, że ​​las jest pełen Stantlerów, które gubią trenera w iluzji stworzonej przez ich rogi. Przez to, on i Turtwig mieli okazję spędzić razem trochę czasu i pogodzić różnice. W końcu odnaleźli swoich przyjaciół, wraz z nieuniknionym stadem Beedrilli. Jakby tego było mało, nasi bohaterowie następnie zostali wygnani z lasu przez Ursaringa. Nagle Paul przychodzi na ratunek i łapie Ursaringa.

Teraz Paul i Ash mogą dokończyć przerwaną walkę. Ash i Turtwig pokazują swoją nową, ulepszoną pracę zespołową, ale to nie wystarczyło, aby pokonać Paula i jego Chimchara. Paweł odchodzi, zadowolony ze zwycięstwa, a Ash jest bardziej zdeterminowany niż kiedykolwiek, aby pokonać go podczas następnego spotkania!

Najważniejsze wydarzenia

Debiuty

Debiuty Pokémonów

Postacie

Ludzie

Pokémony

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki