Fandom

Pokémon Wiki

DP005

3110stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
{{{nazwa PL}}}
Japoński{{{nazwa JP}}}
Angielski: {{{Nazwa EN}}}
DP005.png
Zdjęcie z odcinka

Lista odcinków

Sezon {{{sezon}}} ({{{seria}}}) Jap. utwory
Numeracja {{{numeracja}}} Opening {{{opening JP}}}
Utwory Ending {{{ending}}}
Opening {{{opening}}} Twórcy
Premiera Scenariusz {{{scenariusz}}}
Japonia {{{Japonia}}} Scenorys {{{scenorys}}}
USA {{{USA}}} Wicedyrektor {{{wicedyrektor}}}
Polska {{{Polska}}} Dyrektor {{{dyrektor}}}
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!

Dogadajmy się! (Japonia: ナエトル!ゲットだぜ! Naetle! I'll Get You!) to 5 odcinek serii Diament i Perła, a 471 ogólnie.

Fabuła

Zespół R realizuje najnowszy plan porwania Pikachu Asha, jednak wymyka się on spod kontroli, a Pikachu gubi się w lesie. Znajduje go przyjazny Turtwig broniący Pikachu przed Zespołem R, ale błędnie bierze za wroga również Asha! Podczas tego zamieszania, Ash i Pikachu zostają trafieni przez Usypiający Pyłek pobliskiego Oddisha. Turtwig korzysta z tej okazji, by złapać Pikachu i uciec do lasu. Przyjaciółka Turtwiga, staruszka Clara wyjaśnia bohaterom, że Turtwig jest liderem miejscowych Pokémonów. Wygląda na to, że tym razem wziął swoje obowiązki zbyt poważnie!

Ash znajduje Turtwiga i wyjaśnia, że ​​on i Pikachu są naprawdę najlepszymi przyjaciółmi, choć Turtwig nie wierzy w ani jedno słowo do potwierdzenia historii Asha przez Pikachu. Teraz, gdy wszyscy są w przyjaznych stosunkach, nadszedł czas na piękny posiłek na świeżym powietrzu w domu nad jeziorem Clary. Jednak nikt nie uświadamia sobie, że Zespół R w okręcie podwodnym w kształcie Magikarpia czai się w wodzie. Czarne charaktery porywają Turtwiga i Pikachu, lecz Ash i Piplup ratują ich.

To oczywiście nie wystarczy, aby zatrzymać Zespół R. Złoczyńcy wracają z kolejną próbą porwania, lecz zostają pokonani przez Pikachu. Ash i jego przyjaciele następnie przygotowują się do opuszczenia Clary, ale Turtwig chce walczyć z Ashem. Pikachu wygrywa mecz, a Turtwig zostaje najmłodszym członkiem zespołu chłopca z Kanto!

Najważniejsze wydarzenia

Debiuty

Pokemony

Postacie

Ludzie

Pokémony

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki