Fandom

Pokémon Wiki

DP001

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

{{{nazwa PL}}}
Japoński{{{nazwa JP}}}
Angielski: {{{Nazwa EN}}}
DP001.png
Zdjęcie z odcinka

Lista odcinków

Sezon {{{sezon}}} ({{{seria}}}) Jap. utwory
Numeracja {{{numeracja}}} Opening {{{opening JP}}}
Utwory Ending {{{ending}}}
Opening {{{opening}}} Twórcy
Premiera Scenariusz {{{scenariusz}}}
Japonia {{{Japonia}}} Scenorys {{{scenorys}}}
USA {{{USA}}} Wicedyrektor {{{wicedyrektor}}}
Polska {{{Polska}}} Dyrektor {{{dyrektor}}}
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!

Pierwsza podróż! (Japoński: 旅立ち!フタバタウンからマサゴタウンへ!! Setting Off! From Futaba Town to Masago Town!!) to 1 odcinek serii Diament i Perła, a 467 ogólnie.

Fabuła

Odcinek zaczyna się wcześnie rano. Słońce nareszcie wpadło do pokoju młodej dziewczyny imieniem Dawn, która właśnie się obudziła i przypomniała sobie, że dziś jest jej wspaniały dzień, który na zawsze odmieni jej życie: wybór pierwszego Pokémona. Odwraca się, wyłącza budzik, wstaje i podbiega do okna, otwierając je.

Później Dawn, prawie ubrana, spotyka się (jeszcze w jej pokoju) z mamą Johanną i jej Glameowem. Dawn głaszcze go. Następnie obie schodzą na dół i jedzą śniadanie. Dawn i jej mama rozmawiają o wyborze startera dla początkującej koordynatorki. Do wyboru są: Turtwig, Chimchar i Piplup. Młoda dziewczyna wyobraża sobie Pokazy Pokémonów ze starterem. Wybór jest dla niej bardzo trudny. Dawn stwierdza, że każdy z nich byłby świetnym partnerem. Mama informuje ją, że Laboratorium Profesora Rowana znajduje się aż w Sandgem.

Po śniadaniu, Dawn przygotowuje się do wyjazdu. Na klatkę schodową niesie pełną walizkę ubrań i biżuterii. Mama radzi jej wziąć mały plecak. Dawn postanawia posłuchać swojej mamy – super koordynatorki. To właśnie ona zainspirowała ją do Pokazów. Zanim Dawn odeszła, matka dała jej jeszcze jedną rzecz: pierwszą wstążkę jaką zdobyła. Dziewczyna bierze plecak i wsiada na rower. Mama, jak to mama martwi się o nią i ostrzega ją przed wszystkim. Dawn mało ją słuchała i machając prawie spadła z roweru. Tym sposobem Johanna martwi się o nią coraz bardziej. Dziewczyna jechała trasą 201. Dawn następnie ustawia się w kierunku Sandgem ze swego domu w Twinleaf wzdłuż trasy 201. Gdy dotarła do miasta, wchodzi do restauracji myśląc, że to laboratorium. Dawn szukała tego miejsca trafiając w coraz inne miejsca, aż w końcu zderzyła się z pewnym panem. Okazuje się, że to profesor Rowan, który proponuje jej pomóc w dotarciu do celu.

Tymczasem w laboratorium Chimchar kłóci się z Piplupem i oba Pokémony uciekają płosząc Staraptora i Starly. Gdy Dawn i profesor docierają tam, zastają chaos. Zostaje tylko jeden ze starterów - Turtwig. Dawn obiecuje znaleźć pozostałe Pokémony. Idąc przez las zauważa Piplupa. Dawn bierze go ze sobą i w chwili, gdy mają iść, spotykają stado Ariadosów. Piplup broni Dawn swoimi atakami i od tąd stają się przyjaciółmi. Następnie zauważają Staraptora i Starly niosących Chimchara. Wracając przez las Dawn i Piplup dochodzą do Jeziora Prawdy. Tam zauważają unoszącego się nad jeziorem ducha Mesprita.

W laboratorium Dawn wybiera jako startera Piplupa. Dziewczyna dostaje również Poké Balle i Pokédex. Przyszła koordynatorka i jej Pokémon opuszczają Laboratorium i wyruszają w podróż.

Tymczasem główny bohater - Ash Ketchum wysiada ze statku płynącego do Sinnoh. Zamierza tutaj kontynuować swą podróż. Bacznie obserwuje go Zespół R w tym samym składzie - Jessie, James i Meowth. Nagle porywają jego Pikachu i uciekają. Trener postanawia go odnaleźć...

Najważniejsze wydarzenia

Debiuty

Debiuty Pokémonów

Debiuty odcinka TV

Postacie

Ludzie

Pokémony

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki