Fandom

Pokémon Wiki

Cyrus

3101stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Cyrus

アカギAkagi

File-Cyrus anime.pngCyrus
Wiek 27
Płeć Męska
Kolor oczu Niebieski
Kolor włosów Niebieski
Miasto Sunyshore
Region Sinnoh
Członek Zespołu G
Ranga Szef
Debiut Zespół G znowu uderza

Cyrus jest szefem Zespołu G.

Historia

Pierwszy występ Cyrusa nastąpił w odcinkach Zespół G znowu uderza i Kradzież zespołowa, wraz z Mars, Jowisz i Saturnem. Okazało się, że jest bogatym biznesmenem, który stworzył większość budynków i bibliotek na całym Sinnoh. Jednak Ash i inni nie wiedzieli, że jest on również liderem Zespołu G. Korzystając z tego, że jest biznesmenem, odwiedził Centrum Badań Historycznych Miasta Celectic, podczas gdy pozostali członkowie Zespołu G wykonywali plan, by ukraść Połyskującą Kulę.

Odkrywa u Asha i Dawn, że widzieli Azelfa i Mesprita w jeziorach, co najwyraźniej go intryguje.

Pojawił się ponownie w odcinku Uchronić świat od dewastacji!. Widziano go w siedzibie Zespołu G obok Saturna i Jowisz, a także Charona. Koordynowali misję Mars na Żelaznej Wyspie. Jednak maszyna Mars została zniszczona, a podczas skanowania osiągnęła tylko 60%. Pomimo tego, Cyrus nie poddał się.

Cyrus pojawił się również pod koniec odcinka Czerwony Łańcuch Wydarzeń!, gdzie wynajął J, by zdobyła Uxie, Mesprita i Azelfa. W odcinku Legenda - ostateczna rozgrywka! przejmuje kontrolę nad Dialgą i Palkią i znika w portalu, który został stworzony przez dwa Legendarne Pokémony. Portal został szybko zniszczony, pozostawiając nieznane losy Cyrusa.

Pojawił się na krótko w odcinku Wspomnienia utkane są ze szczęścia! w fantazji Zespołu R ze wszystkimi członkami Zespołu G.

Pokémony

Tymczasowe

Strażnicy JeziorStrażnicy Jezior Dialga i PalkiaDialga i Palkia

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki