Fandom

Pokémon Wiki

Cynthia

3054strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij
Cynthia
Cynthia BW2.png
シロナ Shirona
Informacje
Płeć Żeńska
Kolor oczu Szary
Kolor włosów Blond
Miasto Celestic
Region Sinnoh
Stanowisko Mistrzyni
Mistrzyni Ligi Pokémon (Sinnoh)
Debiut Tajniki treningu
Postać

Cynthia  -  jest przywódczynią,mistrzynią Elitarnej Czwórki Sinnoh.

Historia

Sinnoh

Cynthia pierwszy raz została wspomniana przez Luciana w odcinku Spotkanie z mistrzem, wraz z pozostałymi członkami Elitarnej Czwórki Sinnoh. Osobiście pojawia się w odcinku Tajniki treningu.

Po raz pierwszy została zaobserwowana w walce z Lucianem w telewizji, używając swojego Garchomp. Pojawia się także czytając zapisy na starożytnych tabliczkach. Następnie Paul wyzwał ją do walki, gdzie łatwo wygrała.

Później, Cynthia pojawiła się w odcinku W krainie czarów, gdzie Ash walczył o mistrzostwo z jej Rayquazą i przegrał, jednak później okazało się, że Cynthia była iluzją stworzoną przez Mismagius.

Rzeczywista Cynthia pojawia się też w odcinkach Zespół G znowu uderza i Kradzież zespołowa, gdzie próbowała powstrzymać Zespół G przed kradzieżą Połyskującej Kuli. Ona również była postrzegana walcząc i pokonując Aarona w telewizji w odcinku Niespodziewana pomoc!.

Po tym, Cynthia pojawiła się w odcinkach Kluczowe trio! i Legenda - ostateczna rozgrywka!, gdzie uczestniczyła z Ashem i jego przyjaciółmi w misji ochrony Strażników Jezior, którym zagrażał Zespół G.

Cynthia.png

Cynthia w swoim starym stroju

Wystąpiła również w odcinku Spotkanie ze starymi przyjaciółmi!, gdzie obserwowała turniej Ligi Sinnoh wraz z Charlesem Goodshowem.

Jej ostatni występ w serii DP nastąpił w odcinku Wspomnienia utkane są ze szczęścia!, gdzie była widziana w telewizji w walce z Flintem. Jak wspomniano w bitwie, Infernape Flinta pokonał jej dwa Pokémony. Po trudnej bitwie, Garchomp pokonał Infernape'a, zdobywając zwycięstwo dla Cynthii.

Cynthia zagrała również na początku filmu Arceus i Klejnot Życia, gdzie była zaangażowana w walkę przeciwko Palmerowi. Cynthia pojawiła się też podczas początku trzynastego filmu.

Unova

Cynthia pojawiła się w odcinku All for the Love of Meloetta!, gdzie ponownie spotkała się z Ashem. W drodze powrotnej do swojej willi, prawie uderzyła ranną Meloettę swoim samochodem, ale zatrzymała się w odpowiednim czasie. Zorientowała się, że cierpi na gorączkę i dała Ashowi, Cilanowi i Iris instrukcje na temat sposobu, aby ranny Pokémon poczuł się lepiej. Później Iris poprosiła Cynthię o walkę z jej Garchomp, podczas której używała Axew. Podczas bitwy, Axew nauczył się Giga Wstrząsu. Choć Cynthia byłaby wyraźnym zwycięzcą, zatrzymała Garchomp przed atakami i zakończyła walkę przed zrobieniem krzywdy Axew. Później, Ash i jego przyjaciele towarzyszyli Cynthii do jej willi w mieście Undella, gdzie Ash spotkał się z Dawn po raz pierwszy od czasu swojej podróży w Sinnoh. Po tym Cynthia obserwowała bitwę Pokémonów między Dawn i Cilanem.

Cynthia pojawiła się w odcinku Jostling for the Junior Cup!, gdzie uczestniczyła w meczu pokazowym przeciwko Caitlin w Pucharze Juniorów Światowego Turnieju Pokémon. Pomimo tego, że obie trenerki są bardzo silne, termin wprowadzony do walki zakończył się przed przegraną jakiejś ze stron, tak więc nie było zwycięzcy w tym meczu.

Pojawiła się także w Battling Authority Once Again!, gdzie obserwowała turniej i pomogła Iris z problemem jej Dragonite'a, który nie słuchał jej poleceń, a także dała porady Tripowi. Po rozmowie, młody trener obiecuje, że gdy pokona Aldera w bitwie, zamierza również wyzwać i pokonać Cynthię. W następnym odcinku, Cynthia oglądała bitwę Iris z Ashem, a po walce rozmawiała z Iris o relacjach z jej Pokémonami.

Później pojawiła się w BW096, a potem w BW097, gdzie pomagała Ashowi i przyjaciołom zatrzymać Giovanniego i Zespół R. Zespołowi udało się wezwać trio Kami i, pod kontrolą Giovanniego, przekształcają się w formy Theriańskie tracąc kontrolę nad sobą i niszcząc wszystko w zasięgu wzroku. Ale dzięki wszystkim, trio spokojne wraca do normy, a wrogowie opuszczają region Unova.

Cynthia pojawiła się ponowie w BW098 w swojej willi, gdzie pożegnała Asha i przyjaciół, którzy wyruszyli w dalszą podróż po Unovie.

Osobowość

Cynthia jest bardzo niezdecydowana i zajmuje jej to dużo czasu. Jest również świetną trenerką. Wcześniej była trenerem, który po prostu chciał wygrywać i posiadać najsilniejsze Pokémony, ale widząc to, co zostało napisane na posągach Dialgi i Palkii, całkowicie zmieniła swój sposób myślenia. Jest bardzo przyjazna i dobra dla wszystkich Pokémonów. Bardzo lubi lody.

Pokémony

Garchomp
Cynthia Garchomp.png

Osobny artykuł: Garchomp Cynthii

Garchomp jest głównym Pokémonem Cynthii. Jest używany prawie do każdej bitwy. Jest bardzo potężnym Pokémonem i nigdy nie było widać, że przegrał. Zadebiutował w odcinku Tajniki treningu. W odcinku Wspomnienia utkane są ze szczęścia! pokonał Infernape'a Flinta.

Gastrodon
Cynthia Gastrodon.png

Gastrodon pojawił się pierwszy raz w odcinku Kradzież zespołowa, gdzie walczył z Golbatami Zespołu G, by chronić Połyskującą Kulę. Pojawił się ponownie w odcinku Niespodziewana pomoc!, gdzie pomógł Cynthii pokonać Drapiona i Beautiflya Aarona i bronić tytułu Mistrzostwa Cynthii.

Glaceon
200px

Glaceon widziany był z Cynthią, kiedy po raz pierwszy spotkała się z Ashem i grupą w Unovie. Był używany, by stworzyć lód w celu pozbycia się gorączki Meloetty.

Elitarna Czwórka z Sinnoh
VSAaron.png

Elitarna Czwórka
Aaron

VSBertha.png
Elitarna Czwórka
Bertha
VSFlint.png
Elitarna Czwórka
Flint
VSLucian.png
Elitarna Czwórka
Lucian
VSCynthia.png
Mistrz
Cynthia

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki