FANDOM

Cyndaquil.png
Cyndaquil

ヒノアラシ Hinoarashi
Meganium Quilava
200px
Numer narodowy 155
Typ Ogień
Gatunek Pokémon Ognista Mysz
Waga 7.9kg
Wzrost 0.5m
Płeć ♂87.5%♀12.5%

Pokémon ognisty jeż. Jest jednym z 3 starterów w regionie Johto.

Ewoluuje w Quilava na 14 levelu.

Biologia

Fizjologia

Cyndaquil jest małym, dwunożnym Pokémonem z niebieskawym okryciem na grzbiecie oraz mlecznym kolorze brzucha. Pomimo tego, że jest nazywany Ognistą Myszą Pokémon, Cyndaquil wydaje się posiadać cechy kolczatkowatych. Płomienie wydobywające się z jego pleców można porównać do kolców. Przez kształt swojego ciała wykazuje także podobieństwo do ryjówki. Kiedy jest jeszcze młody, jego oczy zawsze są zamknięte. Posiada cztery czerwone punkty na plecach, z których wypuszcza płomienie. Nie posiada pazurów na przednich kończynach, ale ma po jednym pazurze na tylnych nogach.

Zachowanie

Cyndaquile są dość nieśmiałe,gdy się przestraszą,rozpalają ogień na plecach. Cyndaquil jest zazwyczaj nieśmiały, ale jego zachowanie zależy od osobowości. W niebezpiecznych sytuacjach przejawia tendencję do chowania się z dala od nich. Większość Cyndaquilów jest niedoświadczona i nie zna swoich mocnych stron ani słabości. Jeśli Cyndaquil jest zły lub zaskoczony, na przykład kiedy zostanie zaatakowany, dla ochrony rozpala ogień na plecach, chociaż jeśli jest zmęczony to wydobędą się z niego tylko iskry.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki