Fandom

Pokémon Wiki

Croconaw Khoury'ego

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Croconaw Khoury'ego
カズナリのアリゲイツ Kazunari's Alligates
270px
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy Profesor Elm i Khoury
Miejsce złapania Laboratorium Profesora Elma
Obecna lokalizacja Z Khourym
Historia
Debiut Ale jajo!
Ewoluuje w Walka o dwuwalkę
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Croconaw Khoury'ego to starter Khoury'ego i jego główny Pokémon

Historia

Croconaw Khoury'ego po raz pierwszy pojawił się jako Totodile w odcinku Ale jajo!. Kiedy Khoury przedstawił go Ashowi i jego przyjaciołom, Totodile był przygnębiony i nie jadł jedzenia. Jednak Brock zgniótł jakieś Chesto Jagody i pokropił nimi jedzenie, przez co Totodile chętnie je zjadł. Khoury później wykorzystywał Armatkę Wodną Totodile'a, aby zasygnalizować Dawn i Lyrze, gdzie on, Ash i Brock poszukiwali Zespół R, który ukradł jajko Dawn. Został on widziany na początku następnego odcinka.

W kolejnym odcinku, Totodile został wykorzystany, aby pomóc wyśledzić dzikiego Gible'a, który atakował ludzi niedaleko Centrum Pokémon. Po dotarciu do starcia z Buizelem, Khoury ostatecznie był w stanie śledzić go i Totodile był w stanie osłabić Gible'a, pozwalając Khoury'emu uchwycić go.

W odcinku Walka o dwuwalkę, Totodile był używany w dwuwalce obok Chikority Lyry przeciwko Monferno Asha i Cyndaquilowi Dawn. W ferworze walki, Totodile przekształcił się w Croconawa i Khoury dowiedział się od swego Pokédexa, że może wykorzystać Pompę Wodną. Pomimo przewagi typu nad przeciwnikami, Croconaw nie był w stanie przeciwstawić się Mach Ciosowi Monferno i został pokonany.

Osobowość i charakterystyka

Kiedy Pikachu i Piplup pierwszy raz spotkali Totodile'a, ten zignorował ich, będąc zirytowany nad jedzeniem od trenera. Totodile był w złym humorze, ale później widoczny był jako przyjazny Pokémon. Jak odzwierciedlenie jego trenera, Totodile zdaje się dbać o Lyrę jak o znajomego, co skłoniło go, aby zaalarmować jej i innym, że jej Marill uciekł. Również wydaje się być dość konkurencyjnym Pokémonem w walce z Buizelem. Ale w przeciwieństwie do Totodile'a Asha, nie jest tak energiczny.

Ruchy

Croconaw używa Wodnego Ogona Ruch Pierwsze pojawienie
200px
Armatka Wodna Ale jajo!
Wodny Ogon Rywalizacja o Gible'a!
Chrupanie Rywalizacja o Gible'a!
Super Moc Rywalizacja o Gible'a!
Gryzienie Walka o dwuwalkę
Pompa Wodna Walka o dwuwalkę

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki