Wikia

Pokepédia

Croagunk Brocka

Komentarze3
2535stron na
tej wiki
Croagunk Brocka
Brock Croagunk
タケシのグレッグル Takeshi's Gureggru
Informacje
Debiut Wielki szwindel
Miejsce złapania Trasa 202
Płeć Samiec
Zdolność Przewidywanie
Aktualna lokalizacja Sala Marmoria
Croagunk
Ten Pokémon nie ewoluował.

Croagunk Brocka był pierwszym Pokémonem Brocka złapanym w regionie Sinnoh (ogólnie dziewiątym).

Historia

Croagunka po raz pierwszy zaobserwowano podczas odpoczynku poza supermarketem w odcinku Wielki szwindel. Kiedy Meowth wyszedł ze sklepu, Croagunk poszedł za nim do miejsca, gdzie Zespół R używał fałszywej Sali, by ukraść Pokémony Trenerom. Ich plan dział się źle, ponieważ Jessie chciała wygrywać, ale jej Dustox przegrywała, więc postanowiła wykorzystać Croagunka i szybko wygrała wiele bitew.

Po tym Ash i jego przyjaciele weszli do siłowni i Croagunk przegrał z Aipom Asha. Wtedy Zespół R uciekł z Pikachu Asha, pozostawiając Croagunka. Brock był pierwszym, który zauważył Croagunka i potem Croagunk chętnie wszedł do Poké Balla Brocka.

Brock Croagunk Drag

Croagunk ciągnie Brocka po ukłuciu go

Podobnie jak Bonsly Brocka, Croagunk zaatakował Brocka, gdy ten podrywał dziewczyny. By odciągnąć Brocka od dziewczyn, zazwyczaj wykorzystuje Trujące Ukłucie, które zazwyczaj sprawia, że nagle Brock upada, przez co Croagunk łatwo odciąga Brocka. Jednakże kiedy Brock zobowiązał się do uratowania Magikarpia Oralie i Feebasa Haley w odcinku A my żądamy ewolucji!, Croagunk dźgnął Brocka, co spowodowało uwagę Dawn. Croagunk ogólnie chichocze i śmieje się po zaatakowaniu Brocka, więc możliwe jest, że faktycznie cieszy się z atakowania Brocka. Jednak Croagunk chroni również Brocka przed uszkodzeniem, np. przed upadkiem z mostu w odcinku Bibarel wie najlepiej i przed Ciemnym Pulsem Toxicroaka Saturna w odcinku Zespół G wkracza do akcji.
Croagunk Politoed

Croagunk naśladuje Politoeda

Posiada unikalną charakterystykę. Działał sam wiele razy. Ma niepowtarzalny styl walki, jak pokazano w odcinku Zadanie dla Brocka, gdzie atakował Sevipera wielokrotnie przy użyciu Łamacza Murów, podczas gdy Seviper używał Ściskania na nim. Walka ostatecznie skończyła się remisem.

Croagunk ma własne tempo na takie rzeczy jak jedzenie, atakowanie lub atakowanie Brocka. Podobnie jak Treecko Asha, jest też trochę samotnikiem. Woli siedzieć sam w czasie jedzenia lub po prostu odpoczynku. Mimo że jest postrzegany głównie jako wściekły, bez emocji, był też postrzegany jako szczęśliwy w odcinku Doktor Brock!. W odcinku Wściekła Combee-nacja okazało się, że nie lubi słodkiego smaku miodu, co może oznaczać, że jego charakter jest odważny, cichy lub złagodzony.

Jest on bardzo silnym Pokémonem, co wykazano w jego debiucie, gdzie pokonał wielu trenerów, kiedy był pod dowodzeniem Jessie. Od tego czasu stał się głównym walczącym Pokémonem Brocka i okazał się mocny, nawet zatrzymał Drako Meteor w filmie Wzejście Darkraia. Ma także ekstremalną rywalizację do Toxicroaka Saturna. W kilku odcinkach okazał się być bardzo inteligentnym stworzeniem.

Ma dobry słuch, bo słyszał Buneary na stepie w odcinku Wszystkie oczy na Buneary i Zespół R skradający się w Sali Oreburgh w odcinku Sposób na Rampardosa. Czasami zdaje sobie sprawę z wielu dziwnych lub niektórych nietypowych sytuacji: w odcinku W krainie czarów uratował wszystkich przed złudzeniami Mismagius, kiedy szturchnął Brocka. Później był w stanie wyczuć nadchodzący atak Zespołu G w odcinku Zespół G znowu uderza - w szczególności podejście Toxicroaka Saturna.

Croagunk vs Toxicroak

Croagunk kontra Toxicroak

Jest bardzo podobny do Politoeda, co widać w odcinku Konkurs naśladowania Pokémonów, gdzie jego przekonujący strój dał Brockowi wygrać konkurs i w ten sposób zdobył jajo Pokémona.

Croagunk ma fascynację do swojego odbicia. Można to zauważyć w kilku odcinkach, takich jak Doktor Brock! i Złap szczęście.

W odcinku Fałszywy Oak, Croagunk prowadził grupę przez obszar bagien. Potem spotkał dzikiego Politoeda i walczył z nim.

W odcinku Legenda - ostateczna rozgrywka!, rywalizacja Croagunka z Toxicroakiem Saturna została rozstrzygnięta, gdy Croagunk pokonał Toxicroaka uderzając go w głowę Łamaczem Murów.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki