Fandom

Pokémon Wiki

Crispin

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

File-Crispin.png

Crispin

Crispin pojawił się w odcinku W domu najlepiej!.

Crispin pilnował góry, gdzie mieszkali potężni Metagross i Magnezone i regularnie walczyli, aby pozbyć się władzy, która buduje się w ich wnętrzu, która wynikała z życia w górach. Później Ash i przyjaciele pomogli rozwiązać tajemnicę bitwy.

Pokémony

Pod kierownictwem

Crispin's Magnezone.png Magnezone

Magnezone mieszkał na górze między Miastem Brussel a Miastem Daybreak, w wyniku życia w górach zyskał dużo energii, którą uwalniał w walce z Metagrossem, który również tam mieszkał. Kiedy wykop został zalany zaczęli walczyć w pobliskim mieście, gdzie często powodowali dodatkowe szkody. Walka była zatrzymana, gdy Ashowi i przyjaciołom udało się wydostać wodę z wykopu. Magnezone okazał się być bardzo silny w walce, przyczyniając się do porażki Monferno Asha, a następnie pokonał Mamoswine'a Dawn.

Magnezone zna takie ruchy jak: Bomba Dźwięku, Promień Sygnałowy i Super Dźwięk.

Debiut W domu najlepiej!
Crispin's Metagross.png Metagross

Metagross mieszkał na tej samej górze co Magnezone i również zyskał dużo energii z góry na polu magnetycznym, którą uwalniał przez walkę. Kiedy wykop został zalany, zaczął walczyć z Magnezone'em w pobliskim mieście i zatrzymał się dopiero przed zniszczeniem miasta, gdy woda z wykopu została usunięta.

Metagross zna: Metalowy Pazur, Usunięcie, Kulo Cios i Kula Cienia.

Debiut W domu najlepiej!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki