FANDOM

Crimson to postać z regionu Sinnoh, pojawiająca się w odcinku Zawody Pokémonów.

Historia

Crimson pojawiła się jedynie w odcinku Zawody Pokémonów. Jest przestępczynią pracującą razem ze swoim partnerem, Azure'em.

Crimson i Azure byli zawodnikami w telewizyjnym programie Zawody Pokémonów w Sinnoh, który został fałszywie zorganizowany w Greenstation przez Zespół R w nadziei na kradzież Pokémonów uczestników i znalezienie nowych rekrutów. Sierżant Jenny w przebraniu śledziła ich przez dłuższy czas.

Dzięki swoim akrobatycznym umiejętnościom Crimson i Azure byli jednymi z nielicznych, którzy zdołali pokonać wszystkie wyzwania w teleturnieju. Następnie ukradli Poké Balle trenerów, które Zespół R sam wcześniej przechwycił. Jessie, James i Meowth - myśląc, że Azure i Crimson są członkami ich zespołu, wysłanymi przez Giovanniego - pomogli im uciec przed sierżant Jenny.

Kiedy prawda wyszła na jaw, pomiędzy dwoma zespołami przestępczymi wywiązała się bitwa. Crimson używała swojego Zangoose'a w dwuwalce, walcząc w parze z Azure'em i jego Drowzee. Z łatwością udało im się pokonać Meowtha i Yanmegę Jessie, lecz ostatecznie polegli w walce z Growlithe'em sierżant Jenny. Później zostali aresztowani i przewiezieni do więzienia.

Pokémony

Przy sobie

Zangoose
EP604 Crimson Zangoose
Jedynym znanym Pokémonem Crimson jest bardzo potężny Zangoose. Podczas walki z Ashem i sierżant Jenny był w stanie pokonać Buizela, ale sam został znokautowany przez Stalowy Ogon Pikachu.

Znane ruchy Zangoose'a to: Nożyce, Centrocios i Słoneczny Promień.

Debiut Zawody Pokémonów

Aktorzy głosowi

Japonia: 名塚佳織 Kaori Nazuka
Stany Zjednoczone: Rachael S. Stern
Polska: Monika Pikuła