Fandom

Pokémon Wiki

Crimson

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

File-Chishio.png

Crimson

Crimson jest jedną z bohaterów pojawiających się tylko raz. Pojawia się w odcinku Zawody Pokémonów. Jest częścią duetu przestępczego z Azure'em.

Crimson i Azure byli zawodnikami w telewizyjnym programie Zawody Pokémonów w Sinnoh, który został fałszywie utworzony przez Zespół R, w nadziei, że ukradną Pokémony. Sierżant Jenny śledziła ich przez dłuższy czas.

Crimson i Azure byli jednymi z nielicznych, który byli w stanie pokonać wyzwania w teleturnieju. Ona i Azure ukradli Poké Balle Zespołowi R. Zespół R chciał, by Crimson i Azure byli członkami ich zespołu.

Azure i Crimson ostatecznie stwierdzili, że nie będą członkami. Następnie nastąpiła walka pomiędzy dwoma zespołami przestępczymi. Zangoose Crimson został wykorzystywany w walce z Drowzee Azure'ego. Później, zarówno Crimson i Azure, zostali aresztowani i przewiezieni do więzienia.

Pokémony

Crimson's Zangoose.png Zangoose
Jedynym znanym Pokémonem Crimson jest bardzo potężny Zangoose. Podczas walki z Ashem i Sierżant Jenny, Zangoose był w stanie pokonać Buizela, ale został pokonany przez Stalowy Ogon Pikachu.

Zangoose zna takie ruchy jak: Nożyce, Centro Cios i Słoneczny Promień.

Debiut Zawody Pokémonów

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki