FANDOM

Crabrawler to Pokémon o typie walczącym, wprowadzony w generacji VII.

Biologia

Crabrawler ma bardzo rywalizującą osobowość, nienawidzi przegrywać. Zawsze ma motywację do bycia jak najwyżej. Rywalizuje z innymi o bycie wyżej w swojej hierarchii, ale bierze wysokość też bardziej dosłownie. Zdarza się, że jest widziany jak wspina się na wyższych ludzi, a nawet na ściany budynków. Jeśli będziesz chciał zdjąć go bez jego woli, możesz spotkać się z dźwiękową pięścią.

Jego głównym pożywieniem są jagody. Często piąstkuje pień drzewa, żeby zrzucić z niego dojrzałe owoce. Kilka Crabrawlerów może zebrać się wokół jednego drzewa, ale tylko ten który wygra pojedynek będzie miał prawo do zjedzenia tych najbardziej dojrzałych.

Crabrawler trzyma gardę chroniąc swoją twarz i brzuch w czasie pojedynków. Jego ciosy są tak silne, że potrafią przeciąć pień drzewa na pół. Z powodu ich bójek, zdarza się, że odpadają mu jego szczypce - wielu ludzi uważa je za przysmak.

Dymorfizm płciowy

Ewolucja

Crabrawler ewoluuje w Crabominable'a, kiedy podniesie swój poziom na górze Lanakila. Crabominable nie ewoluuje w żadnego innego Pokémona.

Crabrawler
Crabrawler
walczący
Poziom w górę
(góra Lanakila)
Crabominable
Crabominable
walczący lodowy

Opisy w Pokédexie

Lokalizacje

Trzymane przedmioty

Statystyki

Efektywność typów

Ruchy

Poprzez poziom

Poprzez TM/HM

Poprzez rozmnażanie

Poprzez nauczenie

W anime

W mandze

W TCG

Osobny artykuł: Crabrawler (TCG)

Ciekawostki

Pochodzenie

Etymologia

  • Jego nazwa jest kombinacją wyrazów crab (krab) i brawler (wojownik, awanturnik).
  • Jego japońska nazwa może być kombinacją słów 負けん気 makenki (nienawidzić przegrywać), 喧嘩 kenka (walka) i 蟹 kani (krab).

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki