FANDOM

Cosette (Jap.: コゼット Cosette) jest powtarzającą się postacią w anime. Jest jedną z asystentek Profesora Sycamore. Pierwszy raz pojawiła się w Pościg w mieście Lumiose!.

Historia

Cosette casual clothes.png

Cosette w codziennym stroju

Podczas gdy Ash i jego przyjaciele rozmawiali z Profesorem Sycamore, przyszła Cosette. Profesor Sycamore kazał jej spoglądać na Garchompa, podczas gdy on zabrał grupę na zewnątrz. Cosette następnie zbadała Garchomp przy użyciu maszyny, aby dowiedzieć się o Mega Ewolucji. Gdy Zespół R wszedł, przebrany za naukowców, doszła Sophie, która nie pamiętała o ich zaproszeniu i byłoby lepiej skontaktować się z Profesorem Sycamore. Jednak zanim to zrobiła, Zespół R wyrzucił mechaniczną obrożę na Garchompa, mimo że była przeznaczona dla Froakiego. Jak Garchomp popadł w szał, Cosette wybiegła na zewnątrz i ostrzegła Profesora Sycamore o tym, co się dzieje. Cosette pozostała w laboratorium, podczas gdy Ash i jego przyjaciele poszli po Garchompa.

Pojawiła się na krótko w Szaleństwa Mega-Mega Meowtha!, gdzie zbierała gruzy po maszynie Zespołu R, który porwał Profesora Sycamore.

Pojawiła się w odcinkach od Lato Odkryć! do Bitwy o galerię sław!, jako jedna z pomocników Prof. Sycamore'a na Letnim Obozie Pokémon. Wśród jej działalności było sędziowanie bitwy pomiędzy Ashem i Tierno i sędziowanie drużynom w różnych konkurencjach. W Mglisty pokébieg na orientację! czekała na zespoły w tabeli skarbowej w konkursie na orientację.

Znów pojawiła się w Artystka o ognistym wdzięku!, gdzie obserwowała rywalizację Sereny na Wystawie Pokémonów w Miasteczku Dendemille wraz z Profesorem Sycamore i Sophie.

Pojawiła się ponownie w Pochmurny los, świetlana przyszłość! i Pełne skupienie na przyszłości!.

Pojawiła się na chwilę w Master Class is in Session! i Performing a Pathway to the Future!, oglądając występ Sereny na Wystawie Pokémonów Klasy Mistrzyń w Mieście Giore wraz z Profesorem Sycamore i Sophie.

Pojawiła się ponownie w XY137, gdzie wręczyła medale Ashowi, jego przyjaciołom, Alainowi, Mairin oraz ich Pokémonom za ich heroiczne wysiłki przeciwko Zespołowi Flare.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki