Wikia

Pokepédia

Corsola Misty

Dyskusja0
2552strony na
tej wiki
Corsola Misty
Misty Corsola
カスミのサニーゴ Kasumi's Sunnygo
Informacje
Debiut Dowcipna Corsola
Miejsce złapania Wyspa Żółtej Skały
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Aktualna lokalizacja Sala Azuria

Corsolab
Ten Pokémon nie ewoluował.

Corsola Misty była drugim Pokémonem (ogólnie dziewiątym) złapanym przez Misty w Johto.

Historia

W odcinku Dookoła wirów, Ash, Misty i Brock spotkali profesora Elma, który bawił się z Corsolą. Widząc ją, Misty też chciała ją mieć.

W odcinku Dowcipna Corsola, grupa spotkała rodzinę, która robiła biżuterię z rzuconych części ciała Corsol. Jednak dzika Corsola przyszła i najechała na ranczo szukając przyjaciela, powodując, że Corsole uciekły. Ostatecznie, wszystkie Corsole zostały odzyskane i Misty złapała dziką Corsolę do Lure Balla, którego dostała od Kurta.

Misty and Corsola

Misty i Corsola w wyścigu po Alto Mare

Corsola również wydaje się mieć radosną osobowość, jak Togepi Misty. Następnie stała się jednym z najczęściej używanych Pokémonów Misty, wraz z Politoedem, i była używana regularnie przez jej podróż w regionie Johto. Była również używana w Pucharze Wiru.

W filmie Pokémon: Bohaterowie, Misty uczestniczyła z Corsolą wraz z Ashem i jego Totodile'em w turnieju w Alto Mare, wyścigu wodnym przez Alto Mare. Po wyścigu z obecnym mistrzem Rossem i jego Wailmerem, Misty i Corsola wygrały wyścig.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki