FANDOM

Corsola Misty była drugim Pokémonem (ogólnie dziewiątym) złapanym przez Misty w Johto.

Historia

W odcinku Dookoła wirów, Ash, Misty i Brock spotkali profesora Elma, który bawił się z Corsolą. Widząc ją, Misty też chciała ją mieć.

W odcinku Dowcipna Corsola, grupa spotkała rodzinę, która robiła biżuterię z rzuconych części ciała Corsol. Jednak dzika Corsola przyszła i najechała na ranczo szukając przyjaciela, powodując, że Corsole uciekły. Ostatecznie, wszystkie Corsole zostały odzyskane i Misty złapała dziką Corsolę do Lure Balla, którego dostała od Kurta.

Plik:Misty and Corsola.png
Corsola również wydaje się mieć radosną osobowość, jak Togepi Misty. Następnie stała się jednym z najczęściej używanych Pokémonów Misty, wraz z Politoedem, i była używana regularnie przez jej podróż w regionie Johto. Była również używana w Pucharze Wiru.

W filmie Pokémon: Bohaterowie, Misty uczestniczyła z Corsolą wraz z Ashem i jego Totodile'em w turnieju w Alto Mare, wyścigu wodnym przez Alto Mare. Po wyścigu z obecnym mistrzem Rossem i jego Wailmerem, Misty i Corsola wygrały wyścig.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!