Wikia

Pokémon Wiki

Corsola Misty

2886stron na
tej wiki
Komentarze0
Corsola Misty
カスミのサニーゴ Kasumi's Sunnygo
Misty Corsola.png
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy Misty
Miejsce złapania Wyspa Żółtej Skały
Obecna lokalizacja Z Misty w Sali Azurii
Historia
Debiut Dowcipna Corsola
Złapany w Dowcipna Corsola
222MS.png
Nigdy nie ewoluował.

Corsola Misty była drugim Pokémonem (ogólnie dziewiątym) złapanym przez Misty w Johto.

Historia

W odcinku Dookoła wirów, Ash, Misty i Brock spotkali profesora Elma, który bawił się z Corsolą. Widząc ją, Misty też chciała ją mieć.

W odcinku Dowcipna Corsola, grupa spotkała rodzinę, która robiła biżuterię z rzuconych części ciała Corsol. Jednak dzika Corsola przyszła i najechała na ranczo szukając przyjaciela, powodując, że Corsole uciekły. Ostatecznie, wszystkie Corsole zostały odzyskane i Misty złapała dziką Corsolę do Lure Balla, którego dostała od Kurta.

Plik:Misty and Corsola.png
Corsola również wydaje się mieć radosną osobowość, jak Togepi Misty. Następnie stała się jednym z najczęściej używanych Pokémonów Misty, wraz z Politoedem, i była używana regularnie przez jej podróż w regionie Johto. Była również używana w Pucharze Wiru.

W filmie Pokémon: Bohaterowie, Misty uczestniczyła z Corsolą wraz z Ashem i jego Totodile'em w turnieju w Alto Mare, wyścigu wodnym przez Alto Mare. Po wyścigu z obecnym mistrzem Rossem i jego Wailmerem, Misty i Corsola wygrały wyścig.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki