FANDOM

255MS Torchic
Pokémon
Blaziken 257MS
#256
Generacja III
Combusken
ワカシャモ Wakasyamo
256MS
Combusken

Pokémon Młody Ptak
Typy
OgieńWalka
Zdolności
Blaze Speed Boost
Ukryta Zdolność
Grupa hodowli
Lądowe
Statystyka płci

Na jedną samice przypada siedem samców.

Waga Wzrost
19,5 kg 0,9 m
Statystyki
HP
60
Atak
85
Obrona
60
Sp. Atak
85
Sp. Obrona
60
Szybkość
55
Styl Ciała Odcisk łapy
Body06 F256
Linki zewnętrzne
Smogon: Combusken
Combusken - Pokémon typu Ogień i Walka wprowadzony w generacji III. Ewoluuje z Torchica na poziomie 16 i przekształca się w Blazikena na poziome 36.

Biologia

Fizjologia

Combusken to Pokémon przypominający kurczaka. Ma mały, pomarańczowy dzióbek i duże oczy. Na czubku głowy ma piórka. Jest koloru żółtego. Ma spodnie potargane piórami. Jego nogi przypominają kule, a u ich dole widnieją ostre pazury i srebrne nogi. Na długich rękach ma ostre pazury.

Różnice płci

Samica ma mniejszy grzebień piór.

Zdolności specjalne

Jedną z ich specjalności jest atak znany jako Podwójny Kop.

Zachowanie

Są one bardzo głośne i często można usłyszeć ich skrzek. W bitwie, ich ostre krzyki są uważane za bardzo rozpraszające.

Siedlisko

Combuskeny zwykle mieszkają na łąkach i równinach. Czasem spotykane są na szczytach lub w górach.

Dieta

Tak jak każdy Pokémon, Combusken nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Combusken May

May wybrała na swojego pierwszego Pokémona Torchica, który ewoluował w Combuskena w odcinku Potyczka ze Shroomishami!.

Inne

Combusken pierwszy raz pojawił się w odcinku Twój pierwszy PokémonSiostra Joy ze Slateport przechowywała Torchica, Treecko i Mudkipa dla dziewczyny, która miała zamiar zacząć być trenerką. Torchic ewoluował i musiał się ukrywać. Po tym jak Combusken uratował Wailorda, Siostra Joy postanowiła utrzymać go jako strażnika w Centrum Pokémon.

Drugoplanowe role

Combusken pojawił się w retrospekcjach w odcinku Pokémon Ranger: Znaki Strażnika (część druga).