Fandom

Pokémon Wiki

Combusken

3193strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pokémon Combusken jest Pokémonem typu ognistego i walecznego. Ewoluuje z Torchica, a przekształca się w Blazikena.

Biologia

Fizjologia

Combusken to Pokémon przypominający kurczaka. Ma mały, pomarańczowy dziubek i duże oczy. Na czubku głowy ma piórka. Jest koloru żółtego. Ma spodnie potargane piórami. Jego nogi przypominają kule, a u ich dole widnieją ostre pazury i srebrne nogi. Na długich rękach ma ostre pazury.

Różnice płci

Samica ma mniejszy grzebień piór.

Zdolności specjalne

Combusken jest znany jako Pokémon Młody Ptak. Jedną z ich specjalności jest atak znany jako Podwójny Kop.

Zachowanie

Są one bardzo głośne i często można usłyszeć ich skrzek. W bitwie, ich ostre krzyki są uważane za bardzo rozpraszające.

Siedlisko

Combuskeny zwykle mieszkają na łąkach i równinach. Czasem spotykane są na szczytach lub w górach.

Dieta

Tak jak każdy Pokémon, Combusken nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Combusken May

May wybrała na swojego pierwszego Pokémona Torchica, który ewoluował w Combuskena w odcinku Potyczka ze Shroomishami!.

Inne

Combusken pierwszy raz pojawił się w odcinku Twój pierwszy Pokémon. Siostra Joy ze Slateport przechowywała Torchica, Treecko i Mudkipa dla dziewczyny, która miała zamiar zacząć być trenerką. Torchic ewoluował i musiał się ukrywać. Po tym jak Combusken uratował Wailorda, Siostra Joy postanowiła utrzymać go jako strażnika w Centrum Pokémon.

Drugoplanowe role

Combusken pojawił się w retrospekcjach w odcinku Pokémon Ranger: Znaki Strażnika (część druga).

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG011 Combusken, Młody Ptasi Pokémon. Combusken jest ewolucyjną formą Torchica. Dzięki mocnym nogom może kopnąć 10 razy na sekundę.
AG034 Combusken, Pokémon z rodzaju ptactwa domowego. Combusken ewoluuje z Torchica. Wyjątkowo sprawnymi nogami wykonuje nawet do 10 kopnięć na sekundę.
AG082 Combusken, Pokémon Młody Kogut. Combusken jest wyewoluowaną formą Torchica. Jako walczący Pokémon, potrafi zionąć ogniem z dzioba i zadawać silne kopniaki.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki